Okee. ik weet niet of die reclame kloppt. Ik weet nog niet eens of ik ooit nog op vakantie ga, wil het wel, maar inderdaad wat je al zegt, die prijzen tegenwoordig, zeker naar de wat modernere westerse landen.quote:
Weet niet waar je wil kijken; maar wat verder landinwaarts scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Airbnb heeft gewoon bijna geen aanbod meer voor de nacht na de verduistering. De nacht ervoor is nog wel te doen.
Ben echt blij dat er een waarschuwing uit ging in dat topic in WKN
Zo westelijk mogelijk, dus één van de twee schiereilanden in het noordwesten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet waar je wil kijken; maar wat verder landinwaarts scheelt al een hoop.
In welke periode is dat? In de winter is het reizen niet altijd even eenvoudigquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo westelijk mogelijk, dus één van de twee schiereilanden in het noordwesten.
We gaan morgen even serieus zitten om te kijken wat de opties zijn, want die ene nacht is wel allesbepalend. De zonsverduistering eindigt in de vroege avond en er moet nog wat gehiket worden, dus je komt ook niet echt ver.
Goedemorgenquote:
Heyquote:Op zondag 21 september 2025 04:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Waarom zo vroeg? Het is toch zondag?
Oh.quote:
O waait het zo hard bij jou, valt hier nog wel mee.quote:Op zondag 21 september 2025 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik werd wakker van de flinke woei. En ik dacht dat het ook al wel later dan 5 uur zou zijn al.
mooi, beetje jammer dat er een hele grote engnek daar aan de macht isquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Het is een geschenk als je dicht bij de duinen/zee woontquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Morguh collegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |