(Ik dacht dat @Plompzakker ook goed was)quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haten op de enige goede mod van klb
Ik zie geen reden dat het huishouden niet een weekje kan wachten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opgestaan met hoofdpijn. Na een zware werkweek eindelijk dagje thuis. geen vrouw hebben
Klinkt als het leven van zatte Renéquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opgestaan met hoofdpijn. Na een zware werkweek eindelijk dagje thuis. Mijn keuken ziet eruit als de gazastrook het enige voordeel geen kruimel op de vloer maar het aanrecht![]()
De woonkamer ziet eruit als Oekraīne
En ik zo fucking lui op de bank met mijn laptop op de schoot.
Klacht: Lui en moe zijn en het huishouden moet dringend worden gedaan.
Nog een klacht: geen vrouw hebben die me kan helpen in het huishouden die ik daarna kan belonen met mijn 45cm in haar strak kutje.
Als ik geen zin heb om het huishouden te doen, ga ik filmpjes kijken van extreem vervuilde huizen, en dan ben ik zo gemotiveerd. Bijvoorbeeld zo een filmpje:quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opgestaan met hoofdpijn. Na een zware werkweek eindelijk dagje thuis. Mijn keuken ziet eruit als de gazastrook het enige voordeel geen kruimel op de vloer maar het aanrecht![]()
Nog een klacht: geen vrouw hebben die me kan helpen in het huishouden die ik daarna kan belonen met mijn 45cm in haar strak kutje.
Hoe vies is het wel niet dat je niet met een kwartier je huis aan kant hebt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
De meeste dromen zijn bedrogquote:Nog een klacht: geen vrouw hebben die me kan helpen in het huishouden die ik daarna kan belonen met mijn 45cm in haar strak kutje.
Je zusje slikt ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ik slik vitamine D bij als de R in de maand is.
"Je zusje slikt ook D" was een betere burn geweest.quote:
Maar je bent wel een moderator.. dus tel je zegeningenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was juist het probleem zelfs dat kwartier was er teveel aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Moonversion het volgende:
Hoe vies is het wel niet dat je niet met een kwartier je huis aan kant hebt?
Niks bijzonders aanquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb zojuist mijn badkamer schoongemaakt:
Schuurmiddel op muren en vloer en geboend. Antikalk op metaal en spiegels met glassex
cijfer voor mijn actie:
[poll=9279]
en slotjes zettenquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:16 schreef Näsenbar het volgende:
Wat een leven, de hele week in de fabriek werken en dan in het weekend met je laatste restje energie nog je huis moeten opruimen.
Dat vind ik dan wel prijzenswaardig van @capuchon_jongenquote:
en bier verkopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |