Wat moet je daar?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SAUNAGOD
ik zit ook 4 dagen per week
Klimaatverandering.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:38 schreef Dven het volgende:
Steevast op en rond de 20°C in het land.
Begin oktober!
[ afbeelding ]
Eigenlijk ken ik heel mijn lange leven al wel 20'ers in oktober. En hij woont in Bulgarije.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:43 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Klimaatverandering.
Over een aantal jaar is dit normaal, als het dat nu al niet is.
Jij woont in Limbabwe lieverdquote:Op woensdag 24 september 2025 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik heel mijn lange leven al wel 20'ers in oktober. En hij woont in Bulgarije.
Alsof dat nooit eerder is gebeurd? Niks mis mee. Met deze setting eigenlijk zelfs logisch. Toevallig nu een standvastig hogedrukgebied. Daardoor duurt het langer. Wat eigenlijk gewoon positief is.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:38 schreef Dven het volgende:
Steevast op en rond de 20°C in het land.
Begin oktober!
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk volgende week op vakantie. Blijf nu gewoon lekker in de tuin zitten en naar de SAUNA.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alsof dat nooit eerder is gebeurd? Niks mis mee. Met deze setting eigenlijk zelfs logisch. Toevallig nu een standvastig hogedrukgebied. Daardoor duurt het langer. Wat eigenlijk gewoon positief is.
Het kaartje betreft het midden van Nederlandquote:Op woensdag 24 september 2025 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik heel mijn lange leven al wel 20'ers in oktober. En hij woont in Bulgarije.
Zo'n lange reeks van 20 graden is niet wat normaal is in september, zeker niet richting het einde van de maand.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad ver van de norm. Ell had er...quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Zo'n lange reeks van 20 graden is niet wat normaal is in september, zeker niet richting het einde van de maand.
voor oktober is de gemiddelde maximale temperatuur net boven de 15 graden.
Dus het is vrij warm voor de tijd van het jaar.
Ell valt net buiten het woestijngebied waar @bloodymary1 en ik wonen. Tropische waardes jaarrond hier.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad ver van de norm. Ell had er...
2024: 3
2023: 10
2022: 7 (waarvan 5 in de laatste week)
2021: 0
2020: 1
2019: 4
2018: 10
2017: 6
2016: 0
2015: 0
Tijd om naar Groningen te verhuizen!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ell valt net buiten het woestijngebied waar @:bloodymary1 en ik wonen. Tropische waardes jaarrond hier.
Edoch, wel fijn, prettig en aangenaam! Zeker met de zon erbij. Prima weer om buiten te werken. Heb toch liever dit dan dat bout weer van vorige week. Veel te vaak veel wind, frisser, grijs en regen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Zo'n lange reeks van 20 graden is niet wat normaal is in september, zeker niet richting het einde van de maand.
Lijkt me oprecht best saaiquote:Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijd om naar Groningen te verhuizen!
Right now op het KNMI als tekst bij de verwachtingen:quote:Op woensdag 24 september 2025 13:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Edoch, wel fijn, prettig en aangenaam! Zeker met de zon erbij. Prima weer om buiten te werken. Heb toch liever dit dan dat bout weer van vorige week. Veel te vaak veel wind, frisser, grijs en regen.
Dat het niet helemaal volgens de norm is, dat klopt. Braam ik, maar maal er niet om
Zo warm ist ook niet. 16/17, dus wel aangenaamquote:Op woensdag 24 september 2025 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Right now op het KNMI als tekst bij de verwachtingen:
Perioden met zon en droog. In het zuiden van Limburg kan af en toe wat lichte regen vallen. De middagtemperaturen komen over het algemeen uit op 17 á 18°C en dat is rond het langjarig gemiddelde.
24/09/2025 04.46 uur LT
Maar sommigen hier be like HUUUUUUUU wat is het enorm warrum voor de tijd van het jaar HUUUUUUUU
Huuuuu doet een paard.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Right now op het KNMI als tekst bij de verwachtingen:
Perioden met zon en droog. In het zuiden van Limburg kan af en toe wat lichte regen vallen. De middagtemperaturen komen over het algemeen uit op 17 á 18°C en dat is rond het langjarig gemiddelde.
24/09/2025 04.46 uur LT
Maar sommigen hier be like HUUUUUUUU wat is het enorm warrum voor de tijd van het jaar HUUUUUUUU
quote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Huuuuu doet een paard.
Ik zie hier overigens niemand beweren dat het 'enorm warrum' is.
Ok, 'vrij warm' dan.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dat klinkt heel anders.quote:
Best een leuk stadjequote:
Donderdag 25 september 2025 is het niet met je eensquote:Op woensdag 24 september 2025 14:46 schreef 12Beaufort het volgende:
Over de zon hoeven we in ieder geval niet te klagen de komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |