abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218856084
Boh, die Indian Sunmer doet zijn ding.
Krijgen we net zo’n fijne herfst als afgelopen jaar? Mooie dagen in het vooruitzicht. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218856103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, die Indian Sunmer doet zijn ding.
Krijgen we net zo’n fijne herfst als afgelopen jaar? Mooie dagen in het vooruitzicht. _O_
Het was ook een prima zomer en een mooie lente

Dit is echt een godenjaar _O_
Groot fan van User Wotte
pi_218856140
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nog steeds geen kachel aan _O_
Met een beetje geluk hoeft dat ook pas over een ruime maand. Als het overdag echt richting 10-12 graden gaat zul je het in huis gaan voelen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218856241
Wel onder de 20 graden hier in huis.

Maar de zon schijnt *O*
v
pi_218856509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Met een beetje geluk hoeft dat ook pas over een ruime maand. Als het overdag echt richting 10-12 graden gaat zul je het in huis gaan voelen.
Had hem vorig jaar aan gedaan op 1 november, maar dat was wel pittig laat. Wij gaan sowieso niet onder 19 graden thuis hoor. Dat vind ik niet meer prettig. :P
Groot fan van User Wotte
pi_218856533
quote:
4s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:18 schreef 12Beaufort het volgende:
Wel onder de 20 graden hier in huis.

Maar de zon schijnt *O*
21,4 hier *O*

Dat is prima. Dan kan mijn vriendin ook rustig wennen dat het niet meer 24 is standaard.
Groot fan van User Wotte
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 september 2025 @ 10:37:08 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218856851
Dit is wel een heerlijke ochtend voor op de vrije woensdag zeg, lekker genieten in de tuin O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 24 september 2025 @ 10:38:51 #133
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218856858
Steevast op en rond de 20°C in het land.

Begin oktober! :')

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 september 2025 @ 10:42:22 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218856875
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
21,4 hier *O*

Dat is prima. Dan kan mijn vriendin ook rustig wennen dat het niet meer 24 is standaard.
Rustig wennen omdat het geen 24°C meer is? Heb je er eentje uit ZO-Azië gekocht? :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218856898
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:42 schreef Dven het volgende:

[..]
Rustig wennen omdat het geen 24°C meer is? Heb je er eentje uit ZO-Azië gekocht? :@
nee, finlandgod

maar ze heeft het altijd koud in huis

zouden daar wel altijd hoog stoken ofzo
Groot fan van User Wotte
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 september 2025 @ 10:53:50 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218856923
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nee, finlandgod

Die is natuurlijk gewend om 24/7 in de sauna te zitten thuis. Waar in Finland, eigenlijk? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218856970
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die is natuurlijk gewend om 24/7 in de sauna te zitten thuis. Waar in Finland, eigenlijk? :P
Mikkeli

Het Merengebied

Prachtig daar, maar door ome Putin is het niet zo interessant voor ons om daar op dit moment te wonen
Groot fan van User Wotte
pi_218856973
Oudewijvenzomer ^O^
pi_218856977
Mijn schoonfamilie stookt ook eigenlijk wel altijd heel hoog. Volgens mij was ''heating'' daar tot vorig jaar nog heel erg goedkoop en nu nog steeds in verhouding
Groot fan van User Wotte
pi_218856987
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Mikkeli

Het Merengebied

Prachtig daar, maar door ome Putin is het niet zo interessant voor ons om daar op dit moment te wonen
Die Russen doen echt niks hoor.
pi_218857015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Die Russen doen echt niks hoor.
Dat is juist ook het probleem...

;)
Groot fan van User Wotte
pi_218857036
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat is juist ook het probleem...

;)
Je wilt er alleen wonen als ze wel wat gaan doen? :o
pi_218857180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je wilt er alleen wonen als ze wel wat gaan doen? :o
Haha, nee, het is niet dat we alleen willen wonen als er iets gebeurt. Het punt is juist dat het nu niet interessant is om in Mikkeli of omgeving te wonen.

De werkloosheid is vrij hoog, de lokale economie ligt zwaar onder druk en het toerisme is door ome Putin grotendeels ingestort. Mijn droom is natuurlijk om een klein Airbnb’tje te hebben en wat activiteiten aan te bieden, maar praktisch gezien valt daar nu weinig te verdienen.

Voor 2023 zat Mikkeli trouwens in zomer én winter al vol met rijke Russen uit Sint-Petersburg, terwijl West-Europeanen het gebied nog niet echt hebben ontdekt. Zweden en Noorwegen trekken momenteel meer toeristen dan Finland, maar lang niet zoveel als de populaire gebieden in Zuid-Europa.

Ook vind ik dat met de huidige geopolitieke dreiging er wel kansen kunnen ontstaan dat er iets verandert, maar dat is weer een hele andere discussie.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 24 september 2025 @ 11:29:03 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218857262
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nee, finlandgod

Ah ja, die zat de hele dag in de sauna natuurlijk ;(

Ik geloof overigens wel dat de thermometer gemiddeld genomen bij Nederlanders vrij laag staat.
pi_218857314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah ja, die zat de hele dag in de sauna natuurlijk ;(

Ik geloof overigens wel dat de thermometer gemiddeld genomen bij Nederlanders vrij laag staat.
SAUNAGOD _O_

ik zit ook 4 dagen per week :@
Groot fan van User Wotte
pi_218857334
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Haha, nee, het is niet dat we alleen willen wonen als er iets gebeurt. Het punt is juist dat het nu niet interessant is om in Mikkeli of omgeving te wonen.

De werkloosheid is vrij hoog, de lokale economie ligt zwaar onder druk en het toerisme is door ome Putin grotendeels ingestort. Mijn droom is natuurlijk om een klein Airbnb’tje te hebben en wat activiteiten aan te bieden, maar praktisch gezien valt daar nu weinig te verdienen.

Voor 2023 zat Mikkeli trouwens in zomer én winter al vol met rijke Russen uit Sint-Petersburg, terwijl West-Europeanen het gebied nog niet echt hebben ontdekt. Zweden en Noorwegen trekken momenteel meer toeristen dan Finland, maar lang niet zoveel als de populaire gebieden in Zuid-Europa.

Ook vind ik dat met de huidige geopolitieke dreiging er wel kansen kunnen ontstaan dat er iets verandert, maar dat is weer een hele andere discussie.
Ah op die fiets. Ja als het economisch ook gewoon kak is, dan beter niet gaan. Toekomst wellicht dan hopelijk ooit voor je. Ik zal komende jaren eens een keer naar Finland gaan. Nog meer aanraders?
pi_218857361
quote:
19s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De hamvraag is natuurlijk wat we daar voor een biertje betalen.
blablablabla
  Moderator woensdag 24 september 2025 @ 11:46:22 #148
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_218857450
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]
pi_218857536
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ah op die fiets. Ja als het economisch ook gewoon kak is, dan beter niet gaan. Toekomst wellicht dan hopelijk ooit voor je. Ik zal komende jaren eens een keer naar Finland gaan. Nog meer aanraders?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]
quote:
Met de economie zo is wonen nu niet aantrekkelijk inderdaad, al zijn de huizen wel tering goedkoop, maar Mikkeli is een perfecte uitvalsbasis voor een roadtrip of ontdekkingstocht. Voor geschiedenisliefhebbers is de Salpalijn interessant om te zien, en het militair museum van Mikkeli is ook de moeite waard. In Savonlinna vind je het middeleeuwse Olavinlinna kasteel, en Koli National Park biedt indrukwekkende uitzichten en oude rotstekeningen.

Bij het Urpola Nature Centre kun je in de zomer gratis kajakken, SUP-en of roeien, plus er is een natuurtrail, fietsverhuur en educatieve tentoonstellingen.

Het Saimaameer heeft misschien wel het schoonste water van Finland en is perfect voor watersport; spot de zeldzame Saimaa-zeehond, en voor beren moet je iets noordelijker. Met biertjes rond 6 euro per halve liter, veel campings en soms verdwaalde Nederlanders, is het ook sociaal makkelijk.

Kortom: geschiedenis, natuur, watersport, wildlife en gezelligheid – ideaal als basiscamp om de regio te verkennen.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 24 september 2025 @ 11:56:49 #150
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218857540
Heb net maar even de ramen gelapt. Met al die zonneschijn was dat wel heel duidelijk nodig. (8>
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')