SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou als je het hier had gehouden dan had ik het oke gevonden, maarja dan ook in andere topic 40+ hoewel dat ook niet al te serieus is, naja dat had ook weer niet gehoeven denk ik?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
Nee maar het is gemakkelijker om gewoon maar iets te zeggen en dan te zeggen dat de ander een TR moet zetten dan dat je zelf objectief nadenkt over wat je zegt.. op die manier leg je de verantwoordelijkheid bij de ander om je te corrigeren in plaats van zelf even na te denken..Do what you love, love what you do!![]()
Mijn reactie ging niet over jou maat..quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je het hier had gehouden dan had ik het oke gevonden, maarja dan ook in andere topic 40+ hoewel dat ook niet al te serieus is, naja dat had ook weer niet gehoeven denk ik?![]()
Ik zag mijn notes een keer in laats en had er één omdat ik iemand verdedigde op fok, god nows wie er een punt van maakte. Maar soms krijg je ook positieve notesquote:(denk ik dan maar heel erg naief)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
jaja naja maakt niet uit mss zie ik het allemaal verkeerd, kan ook he?Do what you love, love what you do!![]()
positieve notes; ze bestaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag mijn notes een keer in laats en had er één omdat ik iemand verdedigde op fok, god nows wie er een punt van maakte. Maar soms krijg je ook positieve notes(denk ik dan maar heel erg naief)
![]()
![]()
Stond er niet bijquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou nee je ziet meestal dingen wel correct. Maar een enkele keer misschien niet nee. Maar laten we het daarbij houden en over welke meid ging het?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef kree het volgende:
jaja naja maakt niet uit mss zie ik het allemaal verkeerd, kan ook he?![]()
naja dan moet ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen of samenvatten. niet zo zin in.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee je ziet meestal dingen wel correct. Maar een enkele keer misschien niet nee. Maar laten we het daarbij houden en over welke meid ging het?
mss iemand anders die er zin in heeft en hoe begrepen hier is mss nog belangrijker.Do what you love, love what you do!![]()
Nou een kleine samenvatting van 6 zinnen? Dan vertel ik je ook iets over mij als je mij iets vraagt maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja dan moet ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen of samenvatten. niet zo zin in.
mss iemand anders die er zin in heeft en hoe begrepen hier is mss nog belangrijker.![]()
Tjaquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel.. Tenzij het niet als dusdanig is aangemerkt
in twee zinnen
meid die ik al heel lang ken echt vanaf 16 ofzo en zangeres in koor waar ik bij zat. als muzikant sN.
Musicals hele shiet enzo. en best goed en zeg ik eerlijk dus.
als in amateur waar ik ook in zat.
naja totaal ontspoort, vriendje met drugs. werk kwijt geraakt.
paar jaar werkeloos nu en in ziektewet.
Ik probeerde dr te helpen beetje met hulp instanties die ik ook nodig had gehad dus.
En mij hiep t. maar t lukt niet met haar.
nog ellende. ze is 43 trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
en haar familie beschuldigt jou van stalken? is zij dat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:55 schreef kree het volgende:
in twee zinnen
meid die ik al heel lang ken echt vanaf 16 ofzo en zangeres in koor waar ik bij zat. als muzikant sN.
Ik probeerde dr te helpen beetje met hulp instanties die ik ook nodig had gehad dus.
nog ellende. ze is 43 trouwens.![]()
ruzie met dr familie want die ken ik dan ook weer, nou tis drama. ik weet iet meer wat ik nog kan doen eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Oke, bedankt voor de uitleg maat. Zit ze zelf aan de drugs?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:55 schreef kree het volgende:
in twee zinnen
nog ellende. ze is 43 trouwens.![]()
al honderd keer gezegd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:57 schreef kree het volgende:
ruzie met dr familie want die ken ik dan ook weer, nou tis drama. ik weet iet meer wat ik nog kan doen eigenlijk.
JIJ kunt daar niks aan doen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je iemand zegt dat ze niks kunnen veranderen dan draagt het ook niet eraan bij als ze wel iets kunnen veranderen.. Je gaat een alcoholist ook niet zeggen dat ze niet kunnen stoppen met drinken of wel?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:57 schreef maily het volgende:
[..]
al honderd keer gezegd.
JIJ kunt daar niks aan doen.![]()
dat had ze keer gezegd jah. maar toen was ze zeg maar niet in normale toestand,quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:56 schreef maily het volgende:
[..]
en haar familie beschuldigt jou van stalken? is zij dat?
Ik heb haar recenter nog wel even gebeld en best lang met dr gesproken. en toen klonk ze stuk helderder.
Dus gezegd keer in onder invloed of het drank was of teveel oxazepam ik ferry y niet
maar dat is zelfde idd. of enige ook eigenlijk hoor, tis niet dat ik kuis meiden heb hier
Do what you love, love what you do!![]()
jij klinkt niet erg helder nuquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat had ze keer gezegd jah. maar toen was ze zeg maar niet in normale toestand,
Ik heb haar recenter nog wel even gebeld en best lang met dr gesproken. en toen klonk ze stuk helderder.
Dus gezegd keer in onder invloed of het drank was of teveel oxazepam ik ferry y niet
maar dat is zelfde idd. of enige ook eigenlijk hoor, tis niet dat ik kuis meiden heb hier![]()
Drinkt ze veel?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat had ze keer gezegd jah. maar toen was ze zeg maar niet in normale toestand,
maar dat is zelfde idd. of enige ook eigenlijk hoor, tis niet dat ik kuis meiden heb hier![]()
eigenlijk ben ik het beetje zat met dr, maarja aan de andere kant, zoals ik haar ken verdient ze een kans.
enne ik was ook niet de beste he? en best door drama gegaan, dus was ook blij dat er mensen voor me waren die me wilde helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals ik ernaar kijk, iedereen verdient een 2e kans. Zeker als het gaat om een verslaving. Goed dat je haar steuntquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:00 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik het beetje zat met dr, maarja aan de andere kant, zoals ik haar ken verdient ze een kans.
enne ik was ook niet de beste he? en best door drama gegaan, dus was ook blij dat er mensen voor me waren die me wilde helpen.![]()
tis beetje als je verslaafd bent dan voel je jee eenzaam en dat je denkt niemand geeft meer om je.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben jullie een intieme relatie gehad als ik mag vragen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef kree het volgende:
tis beetje als je verslaafd bent dan voel je jee eenzaam en dat je denkt niemand geeft meer om je.![]()
Geen probleem, punten scoren ook niet, kree, maily en ik zijn hier tot 6 uurquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
Nou slapen wordt hem helaas nog niet op een of andere manier.![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen probleem, punten scoren ook niet, kree, maily en ik zijn hier tot 6 uur![]()
nee helemaal niet? wel keertje uit geweest enzo. maar het is niet eens tot kusje gekomen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hebben jullie een intieme relatie gehad als ik mag vragen?
dus eigenlijk niet, maar tis gewoon omdat ze is muzikaal ik ook en zo zijn we beide echt wel veel jaren met elkaar opgetrokken, er is nooit wat gebeurd.Do what you love, love what you do!![]()
naja ach tis weekend?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
Nou slapen wordt hem helaas nog niet op een of andere manier.Do what you love, love what you do!![]()
Heb Lord of the Rings gescoord vandaag voor 6 ekkies.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, van de dag genoten? 26 gradenZondag is het alweer 10 graden kouder
![]()
Kree en ik hadden wat ruzie eerder. Ik lokte hem weg van het 40+ topic en toen hij hier was was hij daar niet zo blij mee, maar ondertussen is alles bekoeld..![]()
ruzie is groot woord he? zo erg was t nou ook weer nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef Masberum het volgende:
Kree en ik hadden wat ruzie eerder. Ik lokte hem weg van het 40+ topic en toen hij hier was was hij daar niet zo blij mee, maar ondertussen is alles bekoeld..
Nou jij was zeker niet blij met mijquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ruzie is groot woord he? zo erg was t nou ook weer niet![]()
Vinden de mensen dat je haar stalkt? Hoe kan je haar nog verder helpen? Wat speelt er verder in je leven? Zie je mij als een maat?quote:![]()
naja vond het ff niet nodig denk en teveel erom doen, maargoed laat gaan. allang al vergevenquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij was zeker niet blij met mij
vraag maar hoor?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:07 schreef Masberum het volgende:
Is goed, dat is klaar maatMijn andere vragen
rest alles goed... geen zorgen.Do what you love, love what you do!![]()
Vinden de mensen dat je haar stalkt? Hoe kan je haar nog verder helpen? Wat speelt er verder in je leven? Zie je mij als een maat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
vraag maar hoor?
rest alles goed... geen zorgen.![]()
Ik vind jou wel een lachen gast. Alleen niet als je onaardig doet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vinden de mensen dat je haar stalkt? Hoe kan je haar nog verder helpen? Wat speelt er verder in je leven? Zie je mij als een maat?![]()
Waar heb je het over? Neem nog maar een glaasje extra water als je denkt dat ik onaardig wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een lachen gast. Alleen niet als je onaardig doet.![]()
Vinden de mensen dat je haar stalkt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vinden de mensen dat je haar stalkt? Hoe kan je haar nog verder helpen? Wat speelt er verder in je leven? Zie je mij als een maat?
niet aan wie ik het van hoorde? dat zei zij. wss onder invloed enzo? die ik ken (en is echt rechtstreekse familie zeiden dat tegen mij, onwijs onterecht, en weten hun wel ook. Maar zit dus tussen twee dingen in hier. want ze haat haar familie ook.
Hoe kan je haar nog verder helpen?
weet niet man, denk dat ik nu het meeste heb gedaan wat ik kon, wil nog wel met dr kletsen. maar elke keer als ik het doe kom ik meer in de knoop ermee.
Wat speelt er verder in je leven? Zie je mij als een maat?
dat ik opzich oke ben om alleen in het leven te staan zonder partner. hoewel soms lastig.
Zie ik jou als een maat vraag je? nouja zo wel?
Maar zie het niet in Real life voor me zeg maar om samen te zijn als je dat bedoelt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat jij nog wel eens opmerkingen maak waarvan ik denk, kan tactischer.quote:
Maar verder vind ik je wel cool.![]()
Ik denk dat je iets negatief leest terwijl er niks negatiefs aan was om eerlijk te zijn.. Maar goed shii ziet het net zo dus wellicht lijkt het anders dan het is. Maar ik heb geen idee hoe het echt als negatief gelezen kan worden wat ik heb getypt uberhauptquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat jij nog wel eens opmerkingen maak waarvan ik denk, kan tactischer.
Maar verder vind ik je wel cool.![]()
Maar even serieus Masberum. Je zou eens de adviezen moeten opvolgen en serieus proberen van de drank af te komen.![]()
Niet nu, maar wij hebben hier in DTS wel in de clinch gelegen terwijl we ook goed hebben gediscusseerd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets negatief leest terwijl er niks negatiefs aan was om eerlijk te zijn.. Maar goed shii ziet het net zo dus wellicht lijkt het anders dan het is. Maar ik heb geen idee hoe het echt als negatief gelezen kan worden wat ik heb getypt uberhaupt![]()
Waar komt dit zo vandaan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:15 schreef KoningWouter het volgende:
Maar even serieus Masberum. Je zou eens de adviezen moeten opvolgen en serieus proberen van de drank af te komen.![]()
En wie zijn "we"? Die goed hebben gediscussieerdquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet nu, maar wij hebben hier in DTS wel in de clinch gelegen terwijl we ook goed hebben gediscusseerd.![]()
Jij en ik. Jij bent een slimme vent, ik ben dat ook. Ging over filosofische dingen toen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
En wie zijn "we"? Die goed hebben gediscussieerd![]()
ik wil maar zeggen. en weet dat ik hier niet de enige ben die met een verslaving probleem had te maken ofzo.
Er is altijd wel hulp, je moet het willen. en daar hou ik het bij ff. Masberum. app me
Als we in DTS in de "clinch" hebben gelegen is dat alleen maar omdat ik gelijk heb over iets en de ander niet. Persoonlijke haat, ijdelheid etc. Ik ben een intelligent persoon inderdaad. Die zijn in de "clinch" met minder intelligente personen. Zelden met personen van hun gelijke niveauquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij en ik. Jij bent een slimme vent, ik ben dat ook. Ging over filosofische dingen toen.![]()
Haha oke, laten we die even in het midden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als we in DTS in de "clinch" hebben gelegen is dat alleen maar omdat ik gelijk heb over iets en de ander niet. Persoonlijke haat, ijdelheid etc. Ik ben een intelligent persoon inderdaad. Die zijn in de "clinch" met minder intelligente personen. Zelden met personen van hun gelijke niveau![]()
Dank je kree. Maar waarom blijf je hier niet nog even?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:19 schreef kree het volgende:
ik wil maar zeggen. en weet dat ik hier niet de enige ben die met een verslaving probleem had te maken ofzo.
Er is altijd wel hulp, je moet het willen. en daar hou ik het bij ff. Masberum. app me![]()
nou euh. haha neee, maar iedereen heeft zijn gelijkheid wel jah. niet jij alleen. die gedachte moet je iniet houden denk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als we in DTS in de "clinch" hebben gelegen is dat alleen maar omdat ik gelijk heb over iets en de ander niet. Persoonlijke haat, ijdelheid etc. Ik ben een intelligent persoon inderdaad. Die zijn in de "clinch" met minder intelligente personen. Zelden met personen van hun gelijke niveauDo what you love, love what you do!![]()
Ja en dat denk je verkeerd maat. Als ik iets zeg is het vrijwel altijd waar. Ik begrijp je drang naar een soort van compromis maar soms is dat gewoon niet terechtquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou euh. haha neee, maar iedereen heeft zijn gelijkheid wel jah. niet jij alleen. die gedachte moet je iniet houden denk.![]()
mensen die overkomen met van ?ik heb gelijk" heb ik moeite mee namelijk
wie zegge. ik denk van mss zou het zo en zo zijn? ,meer handig mee.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt jezelf wel heel hoog zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en dat denk je verkeerd maat. Als ik iets zeg is het vrijwel altijd waar. Ik begrijp je drang naar een soort van compromis maar soms is dat gewoon niet terecht![]()
Ja correct. En ja ik weet dat je dingen kan zeggen met als doel om dat te ontkrachten want mijn leven is ook niet perfect. Maar mijn logica is wel behoorlijk daarquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt jezelf wel heel hoog zitten.![]()
hmmms is t waar? altijd wat je zegt? ik weet niet hoor. tis est gevaarlijke uitspraak nl om te doen, dat je altijd gelijk hebt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en dat denk je verkeerd maat. Als ik iets zeg is het vrijwel altijd waar. Ik begrijp je drang naar een soort van compromis maar soms is dat gewoon niet terechtDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar met zo'n blik sta je dus nooit open voor een andere visie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja correct. En ja ik weet dat je dingen kan zeggen met als doel om dat te ontkrachten want mijn leven is ook niet perfect. Maar mijn logica is wel behoorlijk daar![]()
dit ook dus. mss ondanks dat je gelijk zou hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar met zo'n blik sta je dus nooit open voor een andere visie.
ik snap wout.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zei niet dat ik altijd gelijk heb. Ik gaf aan dat mijn leven ook niet perfect is. Maar in het algemeen lieg ik niet (wat belangrijk is denk ik) en vertel ik vaak wel de waarheid op basis van kennis die ik heb. En als ik die kennis niet heb dan zeg ik er ook niks overquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms is t waar? altijd wat je zegt? ik weet niet hoor. tis est gevaarlijke uitspraak nl om te doen, dat je altijd gelijk hebt?![]()
Hoe kom je daarbij? Ik geef juist aan dat mijn leven niet perfect is en je grijpt dat aan als kans om te doen alsof ik nooit open sta voor een andere visie.. wat voor signaal moet dat sturen naar mij?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar met zo'n blik sta je dus nooit open voor een andere visie.![]()
er is nog een verschil tussen werk en emotie en zeg maar relatie met iemand. als iets met werk he?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik altijd gelijk heb. Ik gaf aan dat mijn leven ook niet perfect is. Maar in het algemeen lieg ik niet (wat belangrijk is denk ik) en vertel ik vaak wel de waarheid op basis van kennis die ik heb. En als ik die kennis niet heb dan zeg ik er ook niks over
met werk ben ik het wel meer met je eens btw.Do what you love, love what you do!![]()
Want ik weet met zekerheid dat wat je destijds zei niet waar is.Omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je een andere visie verwerpt.quote:
Jij kunt gelijk hebben terwijl ik dat ook kan hebben. Het is een kwestie van perspectief.![]()
ik doe nog even een peuk. maar ga het zo ook afronden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:27 schreef Masberum het volgende:
Wacht 1 moment ik schenk even wat bij
Sommige dingen zijn toch feiten? Als ik overtuigd ben van een feit dan kan ik toch alle andere meningen verwerpen? Of een appel lekker is of niet is perspectief. Maar ik kan toch gewoon praten over wat mensen hier zeggen als ze het als feiten presenteren en aangeven dat het niet zo is..quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:27 schreef KoningWouter het volgende:
Want ik weet met zekerheid dat wat je destijds zei niet waar is.
[..]
Omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je een andere visie verwerpt.
Jij kunt gelijk hebben terwijl ik dat ook kan hebben. Het is een kwestie van perspectief.![]()
Kom op man, we kunnen beide morgen uitslapen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe nog even een peuk. maar ga het zo ook afronden.![]()
Nou ja dat is wel lang genoeg ja, ook al vond ik het wel weer een leuk gesprekquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:28 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed we gaan wel diep, en ik moet zo wel gaan slapen. Ben inmiddels bijna 24 uur wakker.![]()
Je kunt het ook verkeerd hebben. Luister eens naar een ander en probeer die visie te begrijpen. Leer je van.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn toch feiten? Als ik overtuigd ben van een feit dan kan ik toch alle andere meningen verwerpen? Of een appel lekker is of niet is perspectief. Maar ik kan toch gewoon praten over wat mensen hier zeggen als ze het als feiten presenteren en aangeven dat het niet zo is..![]()
Welke waarheid gaat het om?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:32 schreef KoningWouter het volgende:
En ga er eens vanuit dat je ongelijk hebt. Ondanks dat je weet dat je gelijk hebt. Luisteren.![]()
Jouw waarheid. Jij gaat er zo vanuit dat jij feilloos bent in je denken dat je fouten maakt. Helemaal met een slok op.quote:![]()
Ik reageer weinig maar heb een hoop gelezen. En vind jouw topics altijd wel vermakelijk maar herken me wel in jouw verhaal.
Heb ook een drankprobleem gehad, maar ben er nu 15 jaar vanaf. Ga serieus daar eerst aan werken.![]()
denk nier dat je alle andere meninegnen kunt verwerpen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn toch feiten? Als ik overtuigd ben van een feit dan kan ik toch alle andere meningen verwerpen? Of een appel lekker is of niet is perspectief. Maar ik kan toch gewoon praten over wat mensen hier zeggen als ze het als feiten presenteren en aangeven dat het niet zo is..Do what you love, love what you do!![]()
Maar goed dat was mijn bijdrage voor vanavond.
Ik ga nu echt naar bed het is genoeg.
Succes en tot later.![]()
![]()
thanks toch. slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:37 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed dat was mijn bijdrage voor vanavond.
Ik ga nu echt naar bed het is genoeg.
Succes en tot later.Do what you love, love what you do!![]()
Hier geloof ik niks van, ik denk dat je nog steeds verslaafd bent gezien hoe je reageertquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ik reageer weinig maar heb een hoop gelezen. En vind jouw topics altijd wel vermakelijk maar herken me wel in jouw verhaal.
Heb ook een drankprobleem gehad, maar ben er nu 15 jaar vanaf. Ga serieus daar eerst aan werken.![]()
Wacht even.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van, ik denk dat je nog steeds verslaafd bent gezien hoe je reageert
Jij denkt dat ik nu aan het drinken ben?![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wacht even.
Jij denkt dat ik nu aan het drinken ben?![]()
ik denk niet dat je deze richting in moet? je klinkt als verslaafde nl?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van, ik denk dat je nog steeds verslaafd bent gezien hoe je reageertDo what you love, love what you do!![]()
Dat geloof ik niet. Met hoe je praat. Maar wat maakt het uit voor jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou daar heb je het dus al fout.![]()
weet je masberum wat het kenmerk is, van verslaafden. altijd anderen schuld geven van.Do what you love, love what you do!![]()
Geef toe, je hebt alcohol gehad vandaag! In plaats van mij op een slechte plek proberen te plaatsenquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:41 schreef KoningWouter het volgende:
De masberum die altijd gelijk heeft, heeft ongelijk.
Is dat even paradoxaal.![]()
leer van mijn fouten, dat is het nl niet, maarja het duurt altijd ff soms jaar of jaren voor ze t inzien.Do what you love, love what you do!![]()
Je laat hem ermee wegkomen maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:41 schreef kree het volgende:
weet je masberum wat het kenmerk is, van verslaafden. altijd anderen schuld geven van.![]()
Geen druppel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geef toe, je hebt alcohol gehad vandaag! In plaats van mij op een slechte plek proberen te plaatsen![]()
Yup, met hulpmiddel. Zou je eens aan de huisarts moeten vragen: antabus. Je wordt ziek als je alcohol drinkt.quote:![]()
nou hij heeft voor een heel groot deel gelijk he ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je laat hem ermee wegkomen maat
ik denk ook dat je beetje moeilijk doet en dat komt ook omdat je drinkt, nu veroordeel ik dat niet eens. maarre hij heft t beter voor elkaar als jij en ik het heb. dus naja dat zegt ook.nog wel wat.Do what you love, love what you do!![]()
Dat was een test om te zien of je eerlijk was. Ik had dat willen doen voordat je het lasquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahah hoezo maak je er nu 17 van?![]()
ik hou me hier maar ff buiten. heb gezegd wat ik dacht, tot straks.Do what you love, love what you do!![]()
Hahaha oke, accepte.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat was een test om te zien of je eerlijk was. Ik had dat willen doen voordat je het las![]()
Joo geen stress. Het is DTS en zaterdagnachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:45 schreef kree het volgende:
ik hou me hier maar ff buiten. heb gezegd wat ik dacht, tot straks.![]()
Maar goed ik voel niet echt de behoefte om jou te overtuigen eigenlijk.
Wat mij betreft denk jij dat ik dronken ben. Ik word er niet anders van.![]()
Nee dat hoeft ook niet. Ik betwijfel gewoon standaard of iemand die rond 2 uur 's nachts op een zaterdag nacht nog nuchter kan zijn en hier reageert.. en ja die zin is ook al krom.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed ik voel niet echt de behoefte om jou te overtuigen eigenlijk.
Wat mij betreft denk jij dat ik dronken ben. Ik word er niet anders van.![]()
Het is vrijdag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet. Ik betwijfel gewoon standaard of iemand die rond 2 uur 's nachts op een zaterdag nacht nog nuchter kan zijn en hier reageert.. en ja die zin is ook al krom.
Maar ja ik vermaak me wel nuchter eigenlijk. En morgen lekker zonder kater op.![]()
![]()
Dank je daarvoor.. maar geen reden daarvoor.. er is niks wat ex-verslaafden me kunnen helpen in vergelijking met mijn breinquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik probeer je alleen een klein beetje in de juiste richting te sturen.![]()
Het is zaterdagquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
Maar ja ik vermaak me wel nuchter eigenlijk. En morgen lekker zonder kater op.![]()
Jajaquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
Nouja je bent al een hoop kwijt en je gaat meer verliezen als dat nog kan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dank je daarvoor.. maar geen reden daarvoor.. er is niks wat ex-verslaafden me kunnen helpen in vergelijking met mijn brein![]()
Ja en dat is wellicht ook niet waar. Ik ben al gebanned van R&P en ik heb geen behoefte om verder gebanned te worden. Het forum vind ik echt leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja je bent al een hoop kwijt en je gaat meer verliezen als dat nog kan.![]()
Waarom zou je verder gebanned worden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en dat is wellicht ook niet waar. Ik ben al gebanned van R&P en ik heb geen behoefte om verder gebanned te worden. Het forum vind ik echt leuk.![]()
huehm vrijdag dus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joo geen stress. Het is DTS en zaterdagnacht
Geen reden om excuses aan te bieden. Als je dom bent dan heb je het niet door en bied je je excuses voor niks aan. Als je slim denkt te zijn dan kan je alsnog dom zijn. Er is maar een kleine kans dat ik echt oliedom ben op basis van jouw ideequote:Op zaterdag 20 september 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
Dan kun je jezelf heel slim vinden, maar eigenlijk ben je oliedom. Sorry dat ik het zeg.![]()
Ik vind je niet dom, je bent een slimme vent. Maar op sommige punten heb je het gewoon echt niet begrepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen reden om excuses aan te bieden. Als je dom bent dan heb je het niet door en bied je je excuses voor niks aan. Als je slim denkt te zijn dan kan je alsnog dom zijn. Er is maar een kleine kans dat ik echt oliedom ben op basis van jouw idee![]()
ja ben zoveel geband van R&P in tn t verleden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en dat is wellicht ook niet waar. Ik ben al gebanned van R&P en ik heb geen behoefte om verder gebanned te worden. Het forum vind ik echt leuk.
who cares? meestal zijn ze redelijk als je aardig ben en mag je wel weer terug trouwens?
of ben je heel stout geweest? wat zei je waardoor ban?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat mensen die zeggen dat je oliedom bent bij mij ook nog wel emotionele reacties uitlokken. Dus jij kan zoiets zeggen zonder consequenties maar als ik er fel op reageer dan krijg ik de ban, niet jij met je felle uitspraakquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou je verder gebanned worden?![]()
Ik houd je een spiegel voor maat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat mensen die zeggen dat je oliedom bent bij mij ook nog wel emotionele reacties uitlokken. Dus jij kan zoiets zeggen zonder consequenties maar als ik er fel op reageer dan krijg ik de ban, niet jij met je felle uitspraak![]()
Alsof jij zoiets in kan schattenquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind je niet dom, je bent een slimme vent. Maar op sommige punten heb je het gewoon echt niet begrepen.![]()
De praktijk wijst uit dat je het op sommige punten niet hebt begrepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Alsof jij zoiets in kan schatten
Hoe kan zo'n ontzettend slimme vent als jij zo'n puinhoop van zijn leven maken en niet in staat zijn zelf naar oplossingen te zoeken.![]()
Nou, vooral jezelf, ook al besef je het niet. Je bent niet zo intelligent als je denkt en gelooft niks van wat ik zegquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik houd je een spiegel voor maat.![]()
of mss lijkt het alsof jij je voordoet als de enige die de wijsheid in pacht heeft, je komt wel beetje arrogant over dan he?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat mensen die zeggen dat je oliedom bent bij mij ook nog wel emotionele reacties uitlokken. Dus jij kan zoiets zeggen zonder consequenties maar als ik er fel op reageer dan krijg ik de ban, niet jij met je felle uitspraakDo what you love, love what you do!![]()
Ik geloof wel wat je zegt. Maar je doet net alsof jij de enige slimmerik in de wereld bent. Dat heb je heel dik fout.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, vooral jezelf, ook al besef je het niet. Je bent niet zo intelligent als je denkt en gelooft niks van wat ik zeg![]()
beetje luisteren naar anderen hun meningen kan ook geen kwaad zeg ik maar.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe kan zo'n zogenaamd slimme vent als jij niet lezen dat wat ik heb gezegd over mijn leven verzonnen is. Ik gaf het een paar posts geleden nog aan. Je ziet het gewoon niet om welke reden dan ook en denkt dat jezelf zo slim bent alsnog, het is ongelofelijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit dat je het op sommige punten niet hebt begrepen.
Hoe kan zo'n ontzettend slimme vent als jij zo'n puinhoop van zijn leven maken en niet in staat zijn zelf naar oplossingen te zoeken.![]()
ja sorry masberum. maar ik ben het toch eens met wout.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geloof wel wat je zegt. Maar je doet net alsof jij de enige slimmerik in de wereld bent. Dat heb je heel dik fout.Do what you love, love what you do!![]()
Dus jij zegt nu dat alles wat jij op dit forum hebt neergegooid verzonnen is?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n zogenaamd slimme vent als jij niet lezen dat wat ik heb gezegd over mijn leven verzonnen is. Ik gaf het een paar posts geleden nog aan. Je ziet het gewoon niet om welke reden dan ook en denkt dat jezelf zo slim bent alsnog, het is ongelofelijk
Ja dat zou kunnen, maar dan zijn we ook klaar. Dan ben je gewoon een psycho.![]()
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen... Iedereen mag zijn mening hebben. Ik ga nu wel slapen, fijn slapen iedereenquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry masberum. maar ik ben het toch eens met wout.![]()
Slaap lekker man! Fijne nacht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen... Iedereen mag zijn mening hebben. Ik ga nu wel slapen, fijn slapen iedereen![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen... Iedereen mag zijn mening hebben. Ik ga nu wel slapen, fijn slapen iedereenneuwh maar hoop dat je daar over denkt ook ff. ook gewoon. nu he? want we zijn niet tegen. althans ik ben ik niet. niet tegen jou.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen... Iedereen mag zijn mening hebben. Ik ga nu wel slapen, fijn slapen iedereen
maarja je moeit t beetje oke wel blijven bekijken. en wat je zegt slaat eigenlijk kant nog wal wmb?Do what you love, love what you do!![]()
En daar gaan we.. van de ene mening naar de andere.. terwijl je zo zeker was van je eerste mening. Jullie mensen weten nooit iets echt zeker en veroordelen anderen maar al te graag als je ermee geconfronteerd wordt. Nooit accepteren dat jullie iets maar gewoon simpel geloven. Nee, als het niet zo blijkt te zijn is er altijd een andere reden om jezelf te redden van vernederingquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat alles wat jij op dit forum hebt neergegooid verzonnen is?
Ja dat zou kunnen, maar dan zijn we ook klaar. Dan ben je gewoon een psycho.![]()
Ja hij is weg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
neuwh maar hoop dat je daar over denkt ook ff. ook gewoon. nu he? want we zijn niet tegen. althans ik ben ik niet. niet tegen jou.
maarja je moeit t beetje oke wel blijven bekijken. en wat je zegt slaat eigenlijk kant nog wal wmb?
Die vent spoort niet hoor.
Of hij is ernstig ziek en heeft hulp nodig, of hij verzint alles en dat maakt hem automatisch ook ernstig ziek en hulpbehoevend.![]()
Als jij de boel voorliegt zijn we klaar. Net als dat kanker faken, ik kan shit door de vingers zien. Maar jij spoort echt niet. Serieus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
En daar gaan we.. van de ene mening naar de andere.. terwijl je zo zeker was van je eerste mening. Jullie mensen weten nooit iets echt zeker en veroordelen anderen maar al te graag als je ermee geconfronteerd wordt. Nooit accepteren dat jullie iets maar gewoon simpel geloven. Nee, als het niet zo blijkt te zijn is er altijd een andere reden om jezelf te redden van vernedering![]()
Kritiek is hard hequote:Op zaterdag 20 september 2025 02:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij is weg.
Die vent spoort niet hoor.
Of hij is ernstig ziek en heeft hulp nodig, of hij verzint alles en dat maakt hem automatisch ook ernstig ziek en hulpbehoevend.![]()
geloof me masberum. je voelt je mss aangevallen, naja dan had je het tegen mij moeten lezen, aan de hoogste boom opgehangen werd ik,,,, echt en nog best lange tijd erna ook, door users hier.
Dus maar uiteindelijk meeste hadden wel een punt (hoewel geef ze nog niet allen gelijk).Do what you love, love what you do!![]()
valt nog mee dit, je moet ff beetje reality check hebben joh en komt t wel goed
En jij bent 15 jaar nuchter maar kan niet objectief naar je eigen posts kijken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee je spoort niet maat. Laat jezelf nakijken.![]()
Wat valt er objectief naar te kijken. Wat zou ik aan mijn posts moeten zien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
En jij bent 15 jaar nuchter maar kan niet objectief naar je eigen posts kijken?![]()
Er is niks aan de hand. Ik begrijp ook niet waarom jij je druk om maakt. Een verslaafde kan er niet tegen dat hij tegengesproken wordtquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:04 schreef kree het volgende:
valt nog mee dit, je moet ff beetje reality check hebben joh en komt t wel goed![]()
Je hebt het over jezelf in deze?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand. Ik begrijp ook niet waarom jij je druk om maakt. Een verslaafde kan er niet tegen dat hij tegengesproken wordt![]()
ik maak me niet druk, maar herken het maar al te goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand. Ik begrijp ook niet waarom jij je druk om maakt. Een verslaafde kan er niet tegen dat hij tegengesproken wordt
Je bent overstuur. Je reageert niet rationeel. Ik gaf al meerdere posts reacties waar je niet op reageert. Je wil alleen maar fel reageren zo lijkt het voor mijquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat valt er objectief naar te kijken. Wat zou ik aan mijn posts moeten zien?![]()
Ik ben niet overstuur. Ik moet gniffelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent overstuur. Je reageert niet rationeel. Ik gaf al meerdere posts reacties waar je niet op reageert. Je wil alleen maar fel reageren zo lijkt het voor mij
Maar ik maak me wel zorgen dat jij dus nu toegeeft dat je dit hele forum voorliegt. Heb je dan echt niets beters te doen?![]()
Ik gaf dit als reactie KoningWouter waar jij niet op wou reageren:quote:En daar gaan we.. van de ene mening naar de andere.. terwijl je zo zeker was van je eerste mening. Jullie mensen weten nooit iets echt zeker en veroordelen anderen maar al te graag als je ermee geconfronteerd wordt. Nooit accepteren dat jullie iets maar gewoon simpel geloven. Nee, als het niet zo blijkt te zijn is er altijd een andere reden om jezelf te redden van vernedering![]()
kijk er zijn hier mensen die denken te weten of mss geleerd voor hebben?
dat kan en prima....
maar ik zie net zo goed hoe jij nu bent als ik was toen. en herken dat. dus tegen mij hoef je geen verhalen te veretellen. Want zie het gewoon.
Maar dat maakt niet uit daar ging het me ook niet eens o en ook niet of wat ik wel en niet doe voor je daarover gaat gebinnen, want dat is mijn eigen keus.
Weet dat er een verschil is tussen verslaving. en/of keer veel drinken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens over welke eerste mening je het hebt man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:08 schreef Masberum het volgende:
Ik gaf dit als reactie KoningWouter waar jij niet op wou reageren:
[..]![]()
![]()
zeg gewoon maar, je hebt gelijk...... en hou er ff over op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welke eerste mening je het hebt man.![]()
Maat je hoeft niet te stoppen omdat ik g typ..quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
zeg gewoon maar, je hebt gelijk...... en hou er ff over op.![]()
Ow dus je hebt drugs gebruiktquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ja dat warrige schrijfsel van je.![]()
Kan je dit toelichten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed je geeft nu dus anderen de schuld van je eigen falen. Heel handig.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En daar gaan we.. van de ene mening naar de andere.. terwijl je zo zeker was van je eerste mening. Jullie mensen weten nooit iets echt zeker en veroordelen anderen maar al te graag als je ermee geconfronteerd wordt. Nooit accepteren dat jullie iets maar gewoon simpel geloven. Nee, als het niet zo blijkt te zijn is er altijd een andere reden om jezelf te redden van vernederingquote:
Lees het nog eens.![]()
ik stop nier, maar denk mss jij moet dat doen? geef nou maar toe dat je dik heb gedronken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maat je hoeft niet te stoppen omdat ik g typ..
En dan snap ik het en de rest ook. Want je maakt steeds minder "sence" he?Do what you love, love what you do!![]()
Oke en nu? Ga je antwoord geven op mijn vraag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En daar gaan we.. van de ene mening naar de andere.. terwijl je zo zeker was van je eerste mening. Jullie mensen weten nooit iets echt zeker en veroordelen anderen maar al te graag als je ermee geconfronteerd wordt. Nooit accepteren dat jullie iets maar gewoon simpel geloven. Nee, als het niet zo blijkt te zijn is er altijd een andere reden om jezelf te redden van vernedering
Lees het nog eens.![]()
Als jij even uiteen zet wat je in godsnaam bedoelt met dat warrige schrijfsel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke en nu? Ga je antwoord geven op mijn vraag?![]()
Ja KoningWouter maakt niet veel sence neequote:Op zaterdag 20 september 2025 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik stop nier, maar denk mss jij moet dat doen? geef nou maar toe dat je dik heb gedronken.
En dan snap ik het en de rest ook. Want je maakt steeds minder "sence" he?![]()
Je ziet jezelf toch als een aardig persoon? Wat ik daar typ is gewoon normaal. Je wil gewoon uit frustratie net doen alsof je het niet snaptquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als jij even uiteen zet wat je in godsnaam bedoelt met dat warrige schrijfsel.![]()
Maar goed waar ben ik mee bezig. Moeite stoppen in iemand die geen kritiek kan verdragen.
Ja dan ga ik zo lekker naar bed hoor.![]()
toch wel beetje, euhms naja zie je wel in later ook denkquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja KoningWouter maakt niet veel sence nee
Nee hoor je blijft doorgaan want je hebt weinig andersquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed waar ben ik mee bezig. Moeite stoppen in iemand die geen kritiek kan verdragen.
Ja dan ga ik zo lekker naar bed hoor.![]()
oke wout is weg.,quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee hoor je blijft doorgaan want je hebt weinig anders
vraag het aan mij?Do what you love, love what you do!![]()
Wil je teruglezen en je mening geven? Nadat je de laatste 50 posts hebt gelezenquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
oke wout is weg.,
vraag het aan mij?![]()
dat zegt niemand en weet ik niet, maar dat was de hele vraag ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:15 schreef Masberum het volgende:
Ja KoningWouter is de meest nuchtere persoon die ik hier ooit heb gezienDo what you love, love what you do!![]()
ik heb het gelezen. hij is kritisch maar vond het niet onterecht ofzo? de hele vragen naar jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wil je teruglezen en je mening geven? Nadat je de laatste 50 posts hebt gelezen
wat vond jij wat onterecht was dan?Do what you love, love what you do!![]()
ja sorry en is voor iedereen trouwens, ik laat me niet zo beïnvloeden door meningen, ik zeg er gewoon over wat ik zelf vind. en goed dat valt goed of niet goed.Do what you love, love what you do!![]()
Lees het morgen compleet nuchter terug en je snapt waarom ik zo'n "persoon" zie zoals ik hem zie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. hij is kritisch maar vond het niet onterecht ofzo? de hele vragen naar jou?
wat vond jij wat onterecht was dan?![]()
Nou ja sommige mensen zijn eikels en je mag je wel extra fel naar hen uiten in plaats van ze de kont na te praten maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:19 schreef kree het volgende:
ja sorry en is voor iedereen trouwens, ik laat me niet zo beïnvloeden door meningen, ik zeg er gewoon over wat ik zelf vind. en goed dat valt goed of niet goed.![]()
nouja ik snap t wel hoor, ik denk veels te snel oordeel geveld. niet ik maar jijquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lees het morgen compleet nuchter terug en je snapt waarom ik zo'n "persoon" zie zoals ik hem zie.
He?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik snap t wel hoor, ik denk veels te snel oordeel geveld. niet ik maar jij![]()
denk over die maar eens na. ik heb nl nooit een oordeel gegeven over niks wat er hier over ging?
Ik heb er idee over, dat zeker en denk dat jij masberum veels teveel aanvallend was in dit geval.
Maar dat zeg ik nu pas.
Eigenlijk tja er heeft niemand ongelijk, maar je hoeft ook niet gelijk te hebben?Do what you love, love what you do!![]()
ja waar zijn de tijden dat het rond de klok nog rond ging he 24/7 op fok. LOL. naja die mis ik wel.\\\Do what you love, love what you do!![]()
Als KoningWouter zich echt als een gelijke als mij beschouwt dan is hij verkeerd. Hij is verre van dat![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5125 / +216 / +0 / 8252 / 8987 / 0.57
2. Dotteke / 1284 / +49 / +0 / 2760 / 3330 / 0.39
3. KillemWieft / 963 / +28 / +0 / 548 / 811 / 1.19
4. FreshFruit / 623 / +4 / +0 / 741 / 1013 / 0.62
5. KoningWouter / 550 / +178 / +11 / 861 / 1085 / 0.51
6. kree / 547 / +12 / +7 / 1705 / 2077 / 0.26
7. devzero / 436 / +26 / +0 / 402 / 557 / 0.78
8. Homijn / 401 / +0 / +0 / 96 / 186 / 2.16
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 269 / +1 / +0 / 605 / 834 / 0.32
11. _UserName_ / 264 / +36 / +0 / 277 / 394 / 0.67
12. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 253 / 0.85
13. mario390 / 210 / +0 / +0 / 131 / 220 / 0.95
14. Masberum / 197 / +10 / +14 / 361 / 454 / 0.43
15. DJMO / 195 / +13 / +0 / 537 / 718 / 0.27
16. marc0871 / 190 / +18 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
17. Pinnenmutske / 189 / +3 / +0 / 480 / 622 / 0.3
18. ToT / 186 / +2 / +0 / 1490 / 1697 / 0.11
19. greysbones / 181 / +14 / +0 / 1525 / 1677 / 0.11
20. MooieTop6 / 169 / +6 / +0 / 1762 / 2010 / 0.08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zucht. Is het het dronken speeluurtje bezig?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
Ik gooi hem er nog maar een keer in voor de nachtbrakers.
Wie wordt donateur nummer 50??Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaapbolk gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
denk niet dat iemand dat ooit zo zei hequote:Op zaterdag 20 september 2025 02:26 schreef Masberum het volgende:
Als KoningWouter zich echt als een gelijke als mij beschouwt dan is hij verkeerd. Hij is verre van dat. beetje realistisch blijven.
Ik heb er één en ik ben er trots op
slapen... echt om 3:40 nu. haha ik blijf wel wakker ff toch weekend.
Ja ff naar kroegje geweestquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
owh nog wakker ipv weer wakker dus![]()
![]()
ja ik heb er nooit zo veel mee. dit.
maar serieus dit helpt jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ook niks meequote:Op zaterdag 20 september 2025 03:26 schreef kree het volgende:
ja ik heb er nooit zo veel mee. dit.
maar serieus dit helpt jullie?![]()
![]()
hahaha. naja. ik moet er vooral om lachen. maarja ik kijk filmpjes van mentour pilot enzo over vliegtuigen om mee in slaap te vallen. dus mss is dit dan niet eens zo raar.Do what you love, love what you do!![]()
Airchrash investigationquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:27 schreef kree het volgende:
hahaha. naja. ik moet er vooral om lachen. maarja ik kijk filmpjes van mentour pilot enzo over vliegtuigen om mee in slaap te vallen. dus mss is dit dan niet eens zo raar.![]()
![]()
ja omdat we nou toch eerlijk zijn, ik kijk wel eens deze.quote:
of althans staat op op achtergrond eh val ik n slaap
Bekijk deze YouTube-video
naja dus zeg niet dat ik andere oordeel
Zeker niet als je er dan inzitquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook niet, maar oke, moest ff lachen![]()
nouja die stem heeft wat rustgevende voor mij ofzo en ben totaal niet bang voor vliegen enzo trouwens.quote:
Maarja tis altijd dingetje wat me altijd inspireert. zou nog wel eens piloot willen worden, maar tis te fucking duur gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Vaak gevlogen, vind er weinig aan. Bier meestal al op na een uurquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die stem heeft wat rustgevende voor mij ofzo en ben totaal niet bang voor vliegen enzo trouwens.
Maarja tis altijd dingetje wat me altijd inspireert. zou nog wel eens piloot willen worden, maar tis te fucking duur gewoon.![]()
![]()
ja maar ik wil als piloot.quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vaak gevlogen, vind er weinig aan. Bier meestal al op na een uurDo what you love, love what you do!![]()
Blijf nou maar gewoon bij de waterleiding werken ipv piloot, voor jij opstijgt ben je eerst een uur in discussie met de verkeerstorenquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die stem heeft wat rustgevende voor mij ofzo en ben totaal niet bang voor vliegen enzo trouwens.
Maarja tis altijd dingetje wat me altijd inspireert. zou nog wel eens piloot willen worden, maar tis te fucking duur gewoon.![]()
![]()
wss ja. hahaha.quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon bij de waterleiding werken ipv piloot, voor jij opstijgt ben je eerst een uur in discussie met de verkeerstoren. maar oke ik zweer het je ik ga het een keer doen al is het met instructie ofzo.
eigenlijk schets je een verkeertde gedachte voor he? want denk iedereen kan dit als ze de inzet hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon bij de waterleiding werken ipv piloot, voor jij opstijgt ben je eerst een uur in discussie met de verkeerstoren
Nu heb ik me verder erin verdiept en op mijn leeftijd nu nog, commercieel? onhaalbaar beetje. en hoeft ook niet. Maar mss ik wil toch keertje een vliegtuig besturen.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je toch eens informeren over een simulator?quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
wss ja. hahaha.. maar oke ik zweer het je ik ga het een keer doen al is het met instructie ofzo.
Hier spreekt uw gezagvoerder kree, denk dat alles weer uitstapt gelijk![]()
![]()
nee joh geen simulator, ik wil het echte en heb al geïnformeerd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kan je toch eens informeren over een simulator?
Hier spreekt uw gezagvoerder kree, denk dat alles weer uitstapt gelijkDo what you love, love what you do!![]()
Flying high, met kree in de hoifdrolquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk schets je een verkeertde gedachte voor he? want denk iedereen kan dit als ze de inzet hebben?
Nu heb ik me verder erin verdiept en op mijn leeftijd nu nog, commercieel? onhaalbaar beetje. en hoeft ook niet. Maar mss ik wil toch keertje een vliegtuig besturen.
Ik zou zeggen kom je dromen na, als je iets wil moet je ervoor gaan en lukt dan![]()
![]()
ik kan Boeing of airbus zo landen nl al in flightsimulator. en dan kun je zeggen tis naar spelletje.
Maar durf te wedden dat het hee:)Do what you love, love what you do!![]()
tis wel beetje droom van me ja. hahahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:46 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Flying high, met kree in de hoifdrol
Ik zou zeggen kom je dromen na, als je iets wil moet je ervoor gaan en lukt danDo what you love, love what you do!![]()
en nagezocht he hoe kan dat in t echt, maar tis zo duur. wel.... maar ga het keer doen gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou zeggen leef je droom na, als je iets echt wil in het leven moet je er voor gaan ongeacht wat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:46 schreef kree het volgende:
ik kan Boeing of airbus zo landen nl al in flightsimulator. en dan kun je zeggen tis naar spelletje.
Maar durf te wedden dat het hee:)
Wens je welterusten voor zo,![]()
![]()
![]()
Nu slapen in het echt en dromenquote:Op zaterdag 20 september 2025 03:49 schreef kree het volgende:
hebben jullie nog dromen? wat je wil doen in t echt?![]()
![]()
oke. trust. man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 03:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nu slapen in het echt en dromen
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
tis allemaal te flauw voor woorden. toch vind ik het leuk en eigenlijk boeit t me geen reet wat jullie ervan vinden. spam t maar ff, beste man is inmiddels overleden dacht ik trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
moet even corrigeren weet niet of ie nou dood is of niet
Naja daar ging t niet om, master wel ff van Katwijkse dialect muziek.Do what you love, love what you do!![]()
ik kan me er wel in vinden hoor. tis iig rechtsreeks.
beetje medelijden met de winkelier. maar dat stukje dorp loopt toch nooit al 10 jaar. LOL
tis uit de loop gewoon en had gemeente kunnen weten. naja.
maar Tinus tulp zover gekregen is wel weer
[ Bericht 36% gewijzigd door kree op 20-09-2025 04:46:07 ]Do what you love, love what you do!![]()
Had ik al bolk geroepen?Ik heb er één en ik ben er trots op
ja zou er goed op gaan, maarja ze deed het wss ook al beetje met de band.
Al met al dit is onwijs onbekend, maar blijf het wel leuk vinden dat liedje.Do what you love, love what you do!![]()
naja t was ook wel een discussie, denk dat masberum nu wel slaapt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja die ligt strontlam in zijn nestquote:Op zaterdag 20 september 2025 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
naja t was ook wel een discussie, denk dat masberum nu wel slaapt.![]()
wellicht toch wil ik daar niet altijd op oordelen. ik denk hij is best ok persoon he?quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die ligt strontlam in zijn nestDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben er wat klaar mee. Ik bedoelde het goed en krijg dat op m'n bord.quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:33 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht toch wil ik daar niet altijd op oordelen. ik denk hij is best ok persoon he?![]()
ja magquote:Op zaterdag 20 september 2025 05:33 schreef KoningWouter het volgende:
Denk dat ik er uit ga. Probeer het straks wel weer
ik heb mezelf net besloten trouwens dat ik niet meer tussen mensen ga zitten, ze moeten het zelf allemaal maar doen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook en hoe graag ik dan weer wil bemiddelen. waarom eigenlijk? het heeft totaal geen nut?quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er wat klaar mee. Ik bedoelde het goed en krijg dat op m'n bord.Do what you love, love what you do!![]()
beide dusquote:Op zaterdag 20 september 2025 05:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij krijgt het gezeik, ik krijg ook het gezeik.Do what you love, love what you do!![]()
nou of nee kan helpen is nog wel een vraag twee, denk wel want zo snel geef ik niet op (ik)
maar oke ja laten we. bakkie doen wout.Do what you love, love what you do!![]()
Hier ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:45 schreef KoningWouter het volgende:
Soh kopje koffie
Heb mooi de verwarming even aangeslingerd.
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
te veel leeswerk voor de vroege ochtend zie ik.. be happy dat ie weg is iig nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
precies, kan alleen zo'n kutnacht niet gebruiken. heb dinsdag belangrijke assesementquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
te veel leeswerk voor de vroege ochtend zie ik.. be happy dat ie weg is iig nu![]()
probeer het naast je neer te leggen zou ik zeggen, het gaat om een discussie met iemand die je niet eens in real kent, lijkt mij niet de moeite waard daar energie aan te verspillenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zeker, je hebt gelijk. thanksquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
probeer het naast je neer te leggen zou ik zeggen, het gaat om een discussie met iemand die je niet eens in real kent, lijkt mij niet de moeite waard daar energie aan te verspillen![]()
eindhovenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
waar heb je dat assesement dinsdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: