SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@loveyoulongtime zal pottenbakmeisje goed kunnen waarderen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
da denkte gijquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:50 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveyoulongtime zal pottenbakmeisje goed kunnen waarderen![]()
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:
Kluiten > voetenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha wat is ditquote:
Koalas kunnen volgens mij wel agressief zijn. Ga nog ff nadenken welk ander dier ik kan zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik dacht de koala voor je vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wat is dit
Koalas kunnen volgens mij wel agressief zijn. Ga nog ff nadenken welk ander dier ik kan zijn
Lief zacht knuffelig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik. Ben. Geen. Zeester. Greysssquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht de koala voor je vrouw
Lief zacht knuffeligBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik. Ben. Geen. Zeester. Greysss![]()
Lastig he? Om tot haar door te dringen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik. Ben. Geen. Zeester. Greysss![]()
![]()
Thats what he saidquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig he? Om tot haar door te dringen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zeggggquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Lastig he? Om tot haar door te dringen?
Beter dat dan een vlieg die mugtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woeiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker sliepe Pinniequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker sliepe Jussiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van pottenbakmeisjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd leukquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Even een ongeplande kleine kamersessie![]()
Ik ben daar nu ook mee bezigquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Even een ongeplande kleine kamersessieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die lucht man
Hoe gaat jouw sessie, @hemarookworst?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ShiiShiquote:
Lucht wel lekker opquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb dat echt bijna nooit vlak voor bedtijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
owh ineens in 40+ topic kwam ik verongeluk. naja. mss zit ik daar beter ook
Do what you love, love what you do!![]()
skill issuequote:Op vrijdag 19 september 2025 23:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kunnen het niet zo goed als ons pottenbakmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
maargoed meer omdat dat idee van dat alles punten hier de bedoeling is dus me niet zo aanstaat. maarja dit was de meest lopende.Do what you love, love what you do!![]()
ja who cares?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar man hier kan je punten verdienen.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat er niet alleen om dat je hier punten krijgt. Het gaat er ook om dat anderen geen punten krijgen maatquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:29 schreef kree het volgende:
maargoed meer omdat dat idee van dat alles punten hier de bedoeling is dus me niet zo aanstaat. maarja dit was de meest lopende.![]()
ja boeit me niks dus en altijd gezegd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om dat je hier punten krijgt. Het gaat er ook om dat anderen geen punten krijgen maat
maargoed. je had nog wat vragen begreep ik? wmb kunnen we ze even openbaar bespreken?
Hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow dat weet ik niet? Vraag maar raakquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja boeit me niks dus en altijd gezegd.
maargoed. je had nog wat vragen begreep ik? wmb kunnen we ze even openbaar bespreken?
Hahaha.![]()
[quote]Op vrijdag 19 september 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wat ik doe
[/quote|
Gelukkig niet.![]()
[quote]Op vrijdag 19 september 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
KWOOTVERKLOOTquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 19 september 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wat ik doe
[/quote|
Gelukkig niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga ik een bamischijf in de airfryer gooien of wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een bamischijf in de airfryer gooien of wel?![]()
Ja vanaf 3 meter afstand gooienquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een bamischijf in de airfryer gooien of wel?![]()
Vroeg het me vorige week af of t wel ging met hemquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:32 schreef Masberum het volgende:
Ondertussen is Tong80 al meer dan een maand offline en niemand die het boeit..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waarschijnlijk niet gezien hij normaal elke week wel post in ieder geval, ik ga van het ergste geval uitquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vroeg het me vorige week af of t wel ging met hem![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja boeit me niks dus en altijd gezegd.
Hahaha.![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een bamischijf in de airfryer gooien of wel?♡♡♡♡![]()
Ja nou waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat het niet helemaal mis is met zijn ziekte situatie![]()
Ik dacht dat hij juist weer beter wasquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat het niet helemaal mis is met zijn ziekte situatie
♡♡♡♡![]()
allang besprokenquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:32 schreef Masberum het volgende:
Ondertussen is Tong80 al meer dan een maand offline en niemand die het boeit..![]()
Nou een maand offline.. elke week post hij normaal sowieso..quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist weer beter was![]()
Ik ga het doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien heeft hij een vriendin en is hij op een roze wolkquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou een maand offline.. elke week post hij normaal sowieso..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fijn je weer ff te zienquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was even tijdje gras aanrakenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meerdere hoop ik welquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een bamischijf in de airfryer gooien of wel?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja dat of wat, beide boeit me nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om dat je hier punten krijgt. Het gaat er ook om dat anderen geen punten krijgen maat
quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
kree en mas in een topic, wordt een gezellige avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb @kree teruggelokt wees gerust. Posten in 40+ terwijl er een prima DTS gaande is.. man man man![]()
Nou ik heb @kree niet terug kunnen krijgen hier. Hij zit liever bij die mensen met een midlife complex![]()
lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laten we dit eens even verplaatsen naar DTS. OK?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar wat voor drama creëer ik dan maat? Ik zei alleen dat je nodig was in DTS en de haaien hier die in het midden van hun leven zijn maken zelfs van zoiets kleins nog een probleem..Do what you love, love what you do!![]()
Ja hier verder praten maat. Welkom terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
laten we dit eens even verplaatsen naar DTS. OK?![]()
Nee, ik zei alleen dat je nodig was in DTS en jij denkt dat er een drama was omdat de rest daar dat ging stellen.. Er was niks aan de hand..quote:![]()
maar waarom ben ik zo nodig dan, want dat was inderdaad wel wat ik zeg maar aantal 10x via mentions had?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat je nodig was in DTS en jij denkt dat er een drama was omdat de rest daar dat ging stellen.. Er was niks aan de hand..
Wat moet ik dan brengen hier?Do what you love, love what you do!![]()
Nou gewoon met mij praten en punten scoren. Beter hier punten scoren en praten dan elders praten en geen punten scoren tochquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
maar waarom ben ik zo nodig dan, want dat was inderdaad wel wat ik zeg maar aantal 10x via mentions had?
Wat moet ik dan brengen hier?![]()
![]()
kijk he ik weet ik ga er nog wel eens tegen in en weet dat geeft grappige discussies soms, en alles bedoel ik goed. maar ook dat soms wordt verkeerd begrepen.
Terwijl ik denk, naja Brent mensen aan de praat. \
maarre oke. wat dacht jij dan nu?Do what you love, love what you do!![]()
Waardeer eens de user die aardig tegen je doet i.p.v. degene te gebruiken voor je eigen getrol.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat je nodig was in DTS en jij denkt dat er een drama was omdat de rest daar dat ging stellen.. Er was niks aan de hand..![]()
hoezo punten scoren? als je denkt dat t mij boeit dan heb je echt veel niet gelezen, boet me geen reet nl?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou gewoon met mij praten en punten scoren. Beter hier punten scoren en praten dan elders praten en geen punten scoren tochDo what you love, love what you do!![]()
Nou dat we misschien samen kunnen bellen en het computerspel fallguys kunne spelen (gratis spel via epic games)quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef kree het volgende:
kijk he ik weet ik ga er nog wel eens tegen in en weet dat geeft grappige discussies soms, en alles bedoel ik goed. maar ook dat soms wordt verkeerd begrepen.
Terwijl ik denk, naja Brent mensen aan de praat. \
maarre oke. wat dacht jij dan nu?![]()
misschien wil @kree wel skribbl met je doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat we misschien samen kunnen bellen en het computerspel fallguys kunne spelen (gratis spel via epic games)![]()
![]()
Kan jij een keer hiermee ophouden? Als ik onterecht zeg dat jij je vriendinnen slecht behandelt dan vind je dat ook niet netjes. Dus hou op met dit slechte gedragquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Waardeer eens de user die aardig tegen je doet i.p.v. degene te gebruiken voor je eigen getrol.![]()
ik zou het doen als ik 20 jaar jonger was met red-alert enzo, maar ben onwijs niet meer met spelletjes en games bezig nu? Nog kijk ik wel eens maar boeit me niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat we misschien samen kunnen bellen en het computerspel fallguys kunne spelen (gratis spel via epic games)
heb ook total geen game setup, wel weer wat voor muziek maken enzo dan, maar dat is heel anders.
ik ben die tijd spelletjes en games gewoon voorbij, spijt me om te zeggen, maar als je iemand zoekt die met je wil gamen, dan ben ik het niet.. met alle liefde he
Ja nou ja ik bedoel het niet zo fel maar als iemand zoiets zegt dan vraag ik me wel af of zo'n persoon niet zit te trollen. Die kan dat niet serieus menen als hij of zij gewoon wat normaal heeft gevolgt hoe ik en kree met elkaar omgaan. Vind het vrij ziekelijkquote:![]()
https://shellshock.io/ ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:10 schreef kree het volgende:
naja Wordfeud wil ik nog wel met je doen trouwens![]()
Nou ja zou jij het niet irritant vinden als iemand zo over jouw vriendinnen zou praten? Ik zit hier niet te janken maar wel flink geïrriteerd ja, vooral omdat ze die routine blijft herhalen elke keer en daarmee weg komtquote:![]()
ff kijken hoor dat pictonary vind ik ook nog wel leuk, maaigoed korte spelletjes. helemaal oke mee hoor?quote:
Vind je die ook leuk?Do what you love, love what you do!![]()
Gerry Rafferty - Baker Streetquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja zou jij het niet irritant vinden als iemand zo over jouw vriendinnen zou praten?![]()
shellshock is een leuk spel waarbij je eitjes moet schietenquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
ff kijken hoor dat pictonary vind ik ook nog wel leuk, maaigoed korte spelletjes. helemaal oke mee hoor?
Vind je die ook leuk?![]()
te ingewikkeld. zoek meer naar a-synchroon spellen enzo. dus zet voor zetquote:
Zet maar een tr als het je stoortquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan jij een keer hiermee ophouden? Als ik onterecht zeg dat jij je vriendinnen slecht behandelt dan vind je dat ook niet netjes. Dus hou op met dit slechte gedragAch donder toch op en zet een tr.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja zou jij het niet irritant vinden als iemand zo over jouw vriendinnen zou praten? Ik zit hier niet te janken maar wel flink geïrriteerd ja, vooral omdat ze die routine blijft herhalen elke keer en daarmee weg komt![]()
Ik ben niet zo van het naaien op de achtergrond, ik praat liever dingen uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Zet maar een tr als het je stoort
[..]
Ach donder toch op en zet een tr.![]()
@kree zit ik je te trollen? Kan je dat even beantwoorden voor Shii? Zit ik je ooit nadelig te benaderen (afgezien van als het een keer om mannenhumor gaat)![]()
nou hou die ff in gedachten voor later, ga dat nu niet uitzoeken nl hoe ik het op Mac kan krijgen etc. of weet ik veel online. maar dat is wel nostalgie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
en red alert kunnen we spelen via cncnet als je wil...
Nu ff niet de zin meer in nl ben beetje uitgeput eigenlijk. maaaaaar. hou dit even in gedachte. want zou wel leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Oke ja we hebben elkaar op whatsapp dus we kunnen elk moment afspreken @Shiiquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou hou die ff in gedachten voor later, ga dat nu niet uitzoeken nl hoe ik het op Mac kan krijgen etc. of weet ik veel online. maar dat is wel nostalgie.
Nu ff niet de zin meer in nl ben beetje uitgeput eigenlijk. maaaaaar. hou dit even in gedachte. want zou wel leuk vinden.![]()
je zit niet te trollen als in trollen, maar je begint wel beetje drammerig te worden soms nu,quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:15 schreef Masberum het volgende:
@:kree zit ik je te trollen? Kan je dat even beantwoorden voor Shii? Zit ik je ooit nadelig te benaderen (afgezien van als het een keer om mannenhumor gaat)
Op dit moment he. dat is wat ik denk
wmb nog oke dus, maar nu gewoon mee stoppen ff
Ow, waarover als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
je zit niet te trollen als in trollen, maar je begint wel beetje drammerig te worden soms nu,
Op dit moment he. da is wat ik denk![]()
nouja teveel te vragen en beetje doordrammen op waarom ik niet en of wat denk?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow, waarover als ik vragen mag?Do what you love, love what you do!![]()
Oke, sorry daarvoor dan, dat was niet mijn bedoeling. Ik introduceer je weer in het 40+ topic en dan kan je daar weer verder gaan zonder mijn gedram.. excuses daarvoor..quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja teveel te vragen en beetje doordrammen op waarom ik niet en of wat denk?![]()
Ja dat was niet cool. Ik heb je daar weer geherintroduceerd, je kan daar verder als je wil. Sorry maat, ik wou gewoon hier leuk met je pratenquote:![]()
nog steeds hoor ik zie er niet zoveel kwaads in, maar je hoeft echt niet via mentions en weet ik veel wat mijn aandacht te trekken? het maakt nl niet uit?
Ik reageer wanneer ik reageer en dat is als ik alles lans loop en is niet elke dag hier?
Nu heb je mn mobiel nr. (althans denk want vraag af of ik niet van ander heb?). maar oke.
Dan nog. ik kan hier niet elke dag zijn en laat staan alles bezig bijhouden.
Dus oke. niks ten nadele van jou, maar wil wel ff zeggen. doe niet meer die cross topics, want je weet waar je mij kunt vragen toch? ik doe gewoon normaal, Heb met niemand echt onwijs moeite.Do what you love, love what you do!![]()
er is geen probleem hoor jeetje maak er nou geen drama vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat was niet cool. Ik heb je daar weer geherintroduceerd, je kan daar verder als je wil. Sorry maat, ik wou gewoon hier leuk met je pratenis er helemaal niet.
bij deze wmb opgelost, kunnen we altijd lange verhalen over maken, maar tis gewoon goed om ff beide te zeggen hoe en wat.
bij deze, opgelost en hebben we t niet Mere over.
Next volgende onderwerp graag DTS
Maar ik heb jou ook geen geweld aan gedaan ofzo? Ik voel me op dit moment als een mishandelaar ofzo. Wat is hetgeen wat ik heb gedaan wat zo erg is als ik vragen mag maat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:21 schreef kree het volgende:
nog steeds hoor ik zie er niet zoveel kwaads in, maar je hoeft echt niet via mentions en weet ik veel wat mijn aandacht te trekken? het maakt nl niet uit?
Ik reageer wanneer ik reageer en dat is als ik alles lans loop en is niet elke dag hier?
Nu heb je mn mobiel nr. (althans denk want vraag af of ik niet van ander heb?). maar oke.
Dan nog. ik kan hier niet elke dag zijn e
n laat staan alles bezig bijhouden.
Dus oke. niks ten nadele van jou, maar wil wel ff zeggen. doe niet meer die cross topics, want je weet waar je mij kunt vragen toch? ik doe gewoon normaal, Heb met niemand echt onwijs moeite.![]()
je hebt me niks aangedaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar ik heb jou ook geen geweld aan gedaan ofzo? Ik voel me op dit moment als een mishandelaar ofzo. Wat is hetgeen wat ik heb gedaan wat zo erg is als ik vragen mag maat?. dat zei ik ook nooit,
je dramde alleen beetje door met vragen steeds waar is kree, dat is t enige. verder geen problemen hoor.Do what you love, love what you do!![]()
kijk dames en heren, kree is er als kree er is. en daarbuiten lees ik ook alleen de mentions.
Goed het is nu vragen tijd dan? mocht iemand wat willen weten?Do what you love, love what you do!![]()
Oke dan is het goed. En zoals je in whatsapp kan zien, ik ben wel gewoon die persoon..quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt me niks aangedaan. dat zei ik ook nooit,
je dramde alleen beetje door met vragen steeds waar is kree, dat is t enige. verder geen problemen hoor.![]()
Wat is dat met die vrouw die je wou helpen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:26 schreef kree het volgende:
kijk dames en heren, kree is er als kree er is. en daarbuiten lees ik ook alleen de mentions.
Goed het is nu vragen tijd dan? mocht iemand wat willen weten?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja teveel te vragen en beetje doordrammen op waarom ik niet en of wat denk?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt me niks aangedaan. dat zei ik ook nooit,
je dramde alleen beetje door met vragen steeds waar is kree, dat is t enige. verder geen problemen hoor.![]()
![]()
weet ik toch, ik heb niet gezien trouwens nog mobiel want staat op stil, maar weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. En zoals je in whatsapp kan zien, ik ben wel gewoon die persoon..
Je bent net zo normaal als ieder van ons, maarja op fok komt t soms onhandig over wel. en dat is voor jou, maar net zo goed voor mij ook altijd, dus snap je.
Er is ook geen probleem, wilde het alleen ff zeggen
Ja ik zal je wat minder mentionnen. Maar ga je nu wel weer in de 40+ SC chatten want ik heb je daar wat weggelokt onbedoeldquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, ik heb niet gezien trouwens nog mobiel want staat op stil, maar weet ik wel.
Je bent net zo normaal als ieder van ons, maarja op fok komt t soms onhandig over wel. en dat is voor jou, maar net zo goed voor mij ook altijd, dus snap je.
Er is ook geen probleem, wilde het alleen ff zeggen![]()
weet dat er ne hele lijst staat waar ik in genoemd werd hier rechts in me scherm?
geen zin in eigenlijk om ze per stuk na te gaan lezenDo what you love, love what you do!![]()
Als je hier gewoon kan blijven zou het al gewaardeerd worden. Waar wil jij over praten? Kan je schaken? Zin in een schaakpotje?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:39 schreef kree het volgende:
weet dat er ne hele lijst staat waar ik in genoemd werd hier rechts in me scherm?
geen zin in eigenlijk om ze oer stuk na te gaan lezen![]()
jaja ben ook niet weg, maar ik snap niet waarom ik hele verhalen moet gaan verklaren en waarom en met wie? denk ook dat dat al niet handig is.Do what you love, love what you do!![]()
naja wacht voor me eigen gemoedsrust. ik klik alles weg wat er staat nu. en beginnen we opnieuw.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat klinkt als mijn levenquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:42 schreef kree het volgende:
naja wacht voor me eigen gemoedsrust. ik klik alles weg wat er staat nu. en beginnen we opnieuw.![]()
niet zo. want als je daarover wat wil zeggen dan doe jee maar whatsapp. en kom ik er wel op terug.quote:
Nou het meeste is wel bekend. Alcoholverslaafd, kinderen en vrouw weg, op FOK! constant gebashed door allerlei users, niet geliefd ondanks dat ik eerlijk benquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo. want als je daarover wat wil zeggen dan doe jee maar whatsapp. en kom ik er wel op terug.![]()
hoe onwijs anders is dat als wat ik had?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou het meeste is wel bekend. Alcoholverslaafd, kinderen en vrouw weg, op FOK! constant gebashed door allerlei users, niet geliefd ondanks dat ik eerlijk benDo what you love, love what you do!![]()
zet maar gauw een tr danquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet eens grappig maily. dit. hmms![]()
Ja weet ik niet? Vrouwen man..quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
hoe onwijs anders is dat als wat ik had?![]()
nee hoor ik vind dit helemaal oke om gewoon te bespreken, voor dit zou ik geen TR zetten. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
het is ook nog steeds ONZquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik vind dit helemaal oke om gewoon te bespreken, voor dit zou ik geen TR zetten. ?![]()
naja eentje die me parten speelt. maarja scheelt dat ik daar verder geen relatie mee heb. en weten juilie want iemand waar ik om geef. maar we hebben nooit wat gehad eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja weet ik niet? Vrouwen man..Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar het is gemakkelijker om gewoon maar iets te zeggen en dan te zeggen dat de ander een TR moet zetten dan dat je zelf objectief nadenkt over wat je zegt.. op die manier leg je de verantwoordelijkheid bij de ander om je te corrigeren in plaats van zelf even na te denken..![]()
daarom en hoewel het geen ONZ is dan vaak, maarja dat weer linken met andere topics denk heeft ook geen nut.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan je een korte samenvatting geven? En ja dan gaan mensen zeggen 'lees maar terug'. Maar ik ga niet 10000 reacties terug als het even kan in een paar zinnen wat er gaande is maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
naja eentje die me parten speelt. maarja scheelt dat ik daar verder geen relatie mee heb. en weten juilie want iemand waar ik om geef. maar we hebben nooit wat gehad eigenlijk...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: