Bedoelde U gedefibrilleerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet je het niet te noteren onder de juiste sectie, gedébrialleerd?
Sinds de luchthaken niet meer verkrijgbaar zijn zonder bougievonkjes, ga ik gewoon rechtdoor.quote:
Dinsdag, blauw, linksdraaiend?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds de luchthaken niet meer verkrijgbaar zijn zonder bougievonkjes, ga ik gewoon rechtdoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom nog iets dichterbij
Ai, helaas niet. We hanteren hier een adequaat geëxtraheerde home census. Je snapt dat dat uni-corn deseffectief niet werkt. Uiteraard zijn we tegen! Ongeacht de argumentenquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
Geestelijk ben ik 12, mag ik hier dan posten?
Wat betekent hanteren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai, helaas niet. We hanteren hier een adequaat geëxtraheerde home census. Je snapt dat dat uni-corn deseffectief niet werkt. Uiteraard zijn we tegen! Ongeacht de argumenten
Dus, welkom!
Its true!quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
London Grammar - Truth Is a Beautiful Thing
Bekijk deze YouTube-video
Dat is altijd goedquote:
Ik ben ook een beetje Friesquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Een Friese Gelderlander meldt zich
Grasparkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezienquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grasparkiet.
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yeah!
Bekijk deze YouTube-video
LA is finequote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi nummer.
Mijn parkiet ook.
Aha!quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje FriesEn een beetje Gelderlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |