Mwah als ze 13 is misschien. Tis gewoon een volwassen vrouw die een klein kind acteert.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Els is ontzettend moedig. Wat je er ook van vindt, iedereen kan iets leren van haar onverstoorbaarheid en vastberadenheid. Gewoon heel puur. Meen ik oprecht.
Ergens in het voorjaar toevallig?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lentekriebels pakken mij ieder jaar nog.
Vaak in de lente.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar toevallig?
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat dit soort vermenigvuldigt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt er ook nog geneukt op Elsfest of hoe zit dat?
Els heeft denk ik een volle agenda vanavond.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt er ook nog geneukt op Elsfest of hoe zit dat?
Wordt er vuurwerk naar die paarden gegooid of wat was die knalquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
https://x.com/Daarbenikweer3/status/1969366185994031421/video/1
En het rellen is begonnen
Teringhondenquote:Terwijl zij de weg de stad in en uit bezet houden, schreeuwt de groep ‘Wij zijn Nederland’. Ze bestormen paarden die wegrennen en slaan op ze in en gooien vuurwerk
Walgelijk inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |