Geen idee hoe ze was tijdens de date, maar eerste indruk is wel leuk. Nouja niet voor een relatie denk ik, maar komt verder wel leuk over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van het bloemenmeisje @:sapstengel
Nog niet gezien maar weet het van de clip jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ze lijkt ook een beetje op die dame van Coyote Ugly
GTST, maar waren destijds wel mokerlekkere wijven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar weet het van de clip ja
Aanrader? Of is het gtst
Oh dat laatste geloof ik meteen jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
GTST, maar waren destijds wel mokerlekkere wijven.
Rare manquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een raar verhaal van deze man, geloof er geen moer van op de een of andere manier.
Tegenwoordig is de mode zoveel mogelijk vloekende kleuren bij elkaar te dragen, dus chapeau voor Zwagerman mevrouw.quote:
We gaan de winter in met bruinquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de mode zoveel mogelijk vloekende kleuren bij elkaar te dragen, dus chapeau voor Zwagerman mevrouw.
Rokerquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Ze heb een vervelende stem. Zou ik op afknappen denk ik.
In Amsterdam-Noord doen we nog steeds aubergine, met fluorescerend geel en oranje accessoires.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |