abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218814457
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218814464
Als degene die het topic sluit niet binnen enkele minuten een nieuw deel opent, mag iedereen het gewoon doen. ^O^
pi_218814477
Iemand al loten gekocht bij DE zoe?
pi_218814524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand al loten gekocht bij DE zoe?
Schaamteloos. En dan verteld ze er zeker weer niet bij dat Zoë wat kan winnen als ze de meeste loten verkoopt
pi_218814576
@Shuri, even over haar volgers die ze niet gekocht heeft en haar steeds veren in haar reet steken.. Ik heb onlangs eens bekeken wat voor types dat zijn. Eh...nogal bijzonder zal ik het maar benoemen.
Jim die van mening is dat zijn moeder veel bereikt heeft. Wat dan precies? Of bedoelt hij bereik?
pi_218814766
Over Lotte ik begrijp ook niet dat ze zegt de goede zijn met meer … je mag het toch soms ook ergens niet mee eens zij
pi_218814790
Judith; wat een gezeur over het gesloten hek bij de tennisclub. Dat zal een reden hebben. Niet elke club heeft dagelijks vrijwilligers rondlopen en ze willen waarschijnlijk ook niet jan en alleman op het terrein hebben. Maar nee, helemaal verkeerd. Je betaald per 1/10, dus dan mag je blij zijn dat je kind nu gewoon mee kan doen al met lessen. Misschien moet ze zich aanmelden als vrijwilliger, kan het hek de hele dag open voor onze B.
pi_218814808
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Schaamteloos. En dan verteld ze er zeker weer niet bij dat Zoë wat kan winnen als ze de meeste loten verkoopt
Uiteraard niet.
pi_218814813
Jullie brachten me weer even bij Lotte (Ballijns). Ik ken haar van vroeger uit de kerk. Oh wat is zij veranderd en niet ten goede zeg maar. 'Zo eerlijk mogelijk' Nou vrouw.....er is nog weinig eerlijk aan je content. Alles voor het geld.

En helemaal eens met die ene vrouw die durft te zeggen dat ze eerst volgers heeft gepaaid met haar zelfliefde verhaaltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 19-09-2025 20:47:19 ]
pi_218814891
Is zo'n belt van dbm normaal met kunststof sluiting? Ziet er niet heel stevig uit vind ik.
pi_218814906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Jullie brachten me weer even bij Lotte (Ballijns). Ik ken haar van vroeger uit de kerk. Oh wat is zij verandert en niet ten goede zeg maar. 'Zo eerlijk mogelijk' Nou vrouw.....er is nog weinig eerlijk aan je content. Alles voor het geld.

En helemaal eens met die ene vrouw die durft te zeggen dat ze eerst volgers heeft gepaaid met haar zelfliefde verhaaltjes.
Zou zij nog iets aan het geloof doen ?
pi_218814935
Am.

De link die iemand deelde over hoe je kunt zien of chatgtp is gebruikt gaf aan dat verkeerd komma gebruik ook een teken is. Dus achter en, of of, een komma. Precies wat annemarie laat zien in haar storie van de laatste spelfouten eruit halen.
pi_218814964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:26 schreef Donna het volgende:
Als degene die het topic sluit niet binnen enkele minuten een nieuw deel opent, mag iedereen het gewoon doen. ^O^
Ik zie nu dat ik de laatste was. Excuses, ik had het totaal niet in de gaten en postte volgens mijn telefoon op pagina 11. Ik zal er volgende keer beter op letten.
pi_218814972
Ik was al bang dat onze influencer fok weer gesloten was, omdat ik niks kon vinden. Ik was al benieuwd wat voor juicy's er gebeurt was..🤣
Thanks @Donna voor het openen van een nieuwe.💕
De eerst volgende die geen nieuwe topic opent moet trakteren! 😋😜
pi_218815029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef Memm het volgende:
Ik was al bang dat onze influencer fok weer gesloten was omdat ik niks kon vinden was al benieuwd wat voor juicy's er gebeurt was..🤣
Thanks @:Donna voor het openen van een nieuwe.💕
De eerst volgende die geen nieuwe topic opent moet trakteren! 😋😜
Tijdens de meet-and-greet.

Wel gluten/suiker/pinda/koolhydraat vrij en geen dierlijke producten, want er is altijd wel iemand allergisch of tegen.

#datzaljeleren 😁
pi_218815098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Over Lotte ik begrijp ook niet dat ze zegt de goede zijn met meer … je mag het toch soms ook ergens niet mee eens zij
Nee nee, women support women, hallelujah iedereen is lief, oneens zijn doe je maar in stilte thuis.

Die vriend van haar ook steeds met z’n ‘babe’.
Ik heb echt niets met dat hippige gedrag van hem :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218815158
Ik had Lotte altijd hoog staan, vind haar content tenminste nog mooi gemaakt, maar nadat ik haar heb 'betrapt' op een vervelende leugen om haar eigen hachje te redden, ben ik helemaal afgeknapt
pi_218815200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Tijdens de meet-and-greet.

Wel gluten/suiker/pinda/koolhydraat vrij en geen dierlijke producten, want er is altijd wel iemand allergisch of tegen.

#datzaljeleren 😁
Trakteren op fruitkistjes uit Barneveld
pi_218815278
Ik krijg op mn fb tijdlijn nu telkens Matt sleeps te zien. Minibelle doet de reclame ervan en vertelt dat Maen nu eindelijk in dr eigen bed slaapt mede dankzij dit matras. Ik dachtcdat Maen toch nog zeer regelmatig bij hun in bed kroop.
pi_218815286
Die juice over MB en een vent. Of het nu waar is of niet: zij kan dus geen avond zonder haar kinderen (mijn telefoon maakt er 'minderen' van 😅) alleen thuis zijn?
Donderdagavond, kinderen bij Koen en hoppa zij uit eten deze week? En de weken ervoor naar Ams en vrienden en vriendinnen zien.
Ik zou als ik haar was die therapie weer oppakken en leren alleen te zijn op die grote boerderie zonder de 7 of 4 kamertjes gevuld.
Gelukkig klotst het geld nog even tegen de plinten aan voorlopig en staat het standaard minimaal 2 nachten van de 7 leeg en wordt er minstens altijd buiten de deur gegeten die avonden...
pi_218815359
Michelle: als ze klef loopt te doen met iemand ofzo kan dat ook nog gewoon haar neef zijn🙊.

Sanneke; dat is toch geen voorlezen? In een boekje bladeren terwijl je kind op de grond zit? En het kind is biks anders gewend dan tv of telefoon, dus logisch dat ie dat interessanter vind.

Judith; begin lekker je eigen tennisclub waar iedereen naar binnen kan. Ik zou t best een geruststellende gedachte vinden dat niet iedereen en zijn moeder naar binnen zou kunnen lopen.en CHAPEAU hoor Juud! Hij was BIJNA op tijd. Hij was dus te laat, maar dat mogen we niet zeggen
pi_218815491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:43 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik had Lotte altijd hoog staan, vind haar content tenminste nog mooi gemaakt, maar nadat ik haar heb 'betrapt' op een vervelende leugen om haar eigen hachje te redden, ben ik helemaal afgeknapt
Wat dan ?
pi_218815523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:20 schreef Post-its het volgende:
Is zo'n belt van dbm normaal met kunststof sluiting? Ziet er niet heel stevig uit vind ik.
Lijkt gewoon metaal. Met kunststof gaat dat niet werken.
pi_218815633
Zoe (dus Debbie) krijgt bij elk verkocht lot vanaf 11 loten 0,25 cent... niet dat ik het zoe niet gun.. ik gun Debbie niet nog meer geld voor troep
pi_218815676
Ik vind Lotte Balijns helemaal niet meer leuk. Vroeger ja, toen ze net die insta begon met echt eerlijke verhalen. Nu moet je haar wel naar de mond praten anders pleurt ze je zo in een story en lekker shamen.

En allllll die reclames. Ooit klapt dat insta in elkaar en dan kan ze iig lekker hij de kampeer winkel werken in dr Snugss mer wild deo en een verzekering bij de ASR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')