Dat ziet er prima uit dan. Had dat bij de mannen zeker niet verwachtquote:Op zondag 23 november 2025 19:49 schreef borisz het volgende:
Zonder de details in de duiken.
Wiki geeft nu dat we één ticket missen op de 1000 na drie wedstrijden https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Qualification
Ziet er zeker goed uit.quote:Op zondag 23 november 2025 19:49 schreef borisz het volgende:
Zonder de details in de duiken.
Wiki geeft nu dat we één ticket missen op de 1000 bij de heren https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Qualification
Volgende week in Dordt de beslissende wedstrijd. Drie vd vier wedstrijden tellen.![]()
quote:Shorttracker Daan Kos is toch op tijd fit voor de World Tour-wedstrijden van Dordrecht. Een week geleden was hij met de nationale selectie meegereisd naar Polen voor de wereldbeker in Gdansk, maar zegde toen af vanwege een teruggekeerde rugblessure, waardoor hij ook Dordrecht dacht te missen.
Na een rustweek keert de shorttracker uit Breda echter weer terug op het ijs. Hij kampt met een 'bulging disc', wat kan duiden op een voorloper van een hernia. "Al hoeft dat niets heftigs te zijn, aangezien ik direct onder behandeling ben gekomen van de fysio en dat leek de juiste aanpak", zei hij vorige week.
Sindsdien volgde een Nederland nieuw onderzoek en extra behandelingen, waardoor hij toch mee kan doen in Dordrecht.
Kos' favoriete afstand is de 1.000 meter, waar Nederland nog altijd aast op een derde startplek voor de Olympische Spelen van volgend jaar.
Ook Itzhak de Laat is vanwege dat doel opgeroepen voor de World Tour-wedstrijden in Dordrecht, nadat hij vorig weekend werd thuisgelaten.
Alleen JEns door.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:50 schreef borisz het volgende:
H1000 is het probleem. NED3 staat op p39. We hebben drie mensen in het hoofdtoernooi nodig. Morgenavond meer.![]()
Heeft dit ook nog invloed op de relay?quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen JEns door.
Melle en Teun naar de herkansing. Dit kunnen we wel schudden.
Neuh. Dat is wel binnen. Daarmee mogen ook vijf mannen mee. Alleen op de 1000 starten er dus maar twee ipv drie.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heeft dit ook nog invloed op de relay?
Thanksquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Dat is wel binnen. Daarmee mogen ook vijf mannen mee. Alleen op de 1000 starten er dus maar twee ipv drie.
Tenzij Melle of Teun via de herkansingen alsnog het hoofdtoernooi haalt, maar die kans is niet zo groot.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Dat is wel binnen. Daarmee mogen ook vijf mannen mee. Alleen op de 1000 starten er dus maar twee ipv drie.
Alleen al daarom kijk ik zonder geluid op de TV.quote:
Snap ik. Vorige week viel er een iemand, Joris zat zo in de overact modus dat mijn man dacht dat iedereen was gevallenquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al daarom kijk ik zonder geluid op de TV.
Die vent zit zo vreselijk hoog in mijn irritatie-zone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |