Maar de conclusie is natuurlijk niet precies wat daar is gezegd. Op zich is het in een normale situatie gek dat iemand 's avonds nog contact met mensen heeft en er dan 's nachts een bericht uit wordt gedaan over een vermissing, zeker bij een volwassene. Dat suggereert dat er andere reden tot zorg zijn, waarbij 'iets' met de geestelijke gesteldheid of wat er in die avond nog is gezegd natuurlijk geen rare richtingen zijn om op te denken.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat las ik maar de conclusie die er boven mij wordt getrokken lijkt nergens op gebaseerd.
Een moeder van iemand uit het shorttrack team reageert onder nieuwsberichten op Facebook (NOS sport, Leeuwarder Courant):quote:Op zondag 28 juni 2026 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de conclusie is natuurlijk niet precies wat daar is gezegd. Op zich is het in een normale situatie gek dat iemand 's avonds nog contact met mensen heeft en er dan 's nachts een bericht uit wordt gedaan over een vermissing, zeker bij een volwassene. Dat suggereert dat er andere reden tot zorg zijn, waarbij 'iets' met de geestelijke gesteldheid of wat er in die avond nog is gezegd natuurlijk geen rare richtingen zijn om op te denken.
Als alles in orde was en dat laatste contact was, weet ik veel, een foto van zijn avondeten ofzo, dan was er in principe natuurlijk niet binnen een paar uur een bericht de deur uit gegaan over een vermissing.
LC:quote:ja dat is bekend. Hij verscheen niet daar waar hij werd verwacht. En daarmee klopt de route naar Muiden ook niet. En dus is er alarm geslagen.
quote:tuurlijk is er meer privé info, maar die wordt niet meteen gedeeld! Hij werd ergens gemist waar hij zou zijn. Daarna is er geprobeerd contact met hem te krijgen. Hoe en wat mag nog niet gedeeld worden
quote:meer info dan dit wordt er vooralsnog niet gedeeld. De inleiding bevat alle noodzakelijke info (weet ik uit eigen betrokkenheid). Dit is ook de info die de shorttrackers en lange baners delen.
Ja, ook er vanuitgaand dat die een LTE-kaart heeftquote:Op maandag 29 juni 2026 14:42 schreef Remco het volgende:
Vrij bijzonder en zorgwekkend dat ze die bestikkerde auto ook nog niet hebben gevonden.
Lekker naar Iebiesa allen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:23 schreef TheVulture het volgende:
https://sportnieuws.nl/sc(...)2026062914592672613/
Auto gevonden op P3 Schiphol. Kan me voorstellen dat dat voor de familie en vrienden toch wat hoop biedt...
https://www.gelderlander.(...)-van-leven~a94ac246/quote:Sven Roes heeft een teken van leven gegeven. De politie bevestigt dat de shorttracker een vlucht naar het buitenland heeft genomen. Zijn familie laat aan Schaatsen.nl weten dat hij in leven is.
Pardon? Grapje en anders een bron?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij heeft zich aangesloten bij het kalifaat
Grapje uiteraard. Vanwege de vaagheid: we weten waar ie is maar er zijn nog wel vragen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |