Kan niet anders als met je eens zijn. A it isquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:48 schreef Mikeytt het volgende:
De meesten zeggen D, maar ik zeg A.
Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Noorwegen, Duitsland, Zwitserland, Italië, Nederland....
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:48 schreef Mikeytt het volgende:
De meesten zeggen D, maar ik zeg A.
Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Noorwegen, Duitsland, Zwitserland, Italië, Nederland....
Corona.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:54 schreef Farenji het volgende:
D natuurlijk. Zuid azie, India, China, allemaal superieur aan de rest.
Nee, vind ik niet. Aziatische keuken is niet superieur. Negeren de hygiene, stallen rauw vlees in de openlucht, hoesten, niezen en rochelen over etenswaren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
War een achterlijke reactie dit.
D is wel de 1 na beste ja.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:54 schreef Farenji het volgende:
D natuurlijk. Zuid azie, India, China, allemaal superieur aan de rest.
Ontbijt opties, doel je dan op het engelse ontbijt? Dat is toch ook vooral vette troep. De Engelse keuken is sowieso zeer matig. In frankrijk stelt het ontbijt echt niks voor. Hoogstens een croissantje, stokbroodje, koffie. Laten we Nederland maar helemaal negeren met onze fabrieksboterhammetjes met slappe kaas en brinta behangplaksel. Misschien hebben ze in Groenland wel lekker ontbijt, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
D is wel de 1 na beste ja.
A is superieur in alles en je hebt goede ontbijt opties.
Nu ontbijt ik nooit, maar een heb je wel eens croissants en stokbrood gegeten van een bakker in Normandië? Lokale boter erbij? Pate, Kaas, Christus te paard dat is goed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ontbijt opties, doel je dan op het engelse ontbijt? Dat is toch ook vooral vette troep. De Engelse keuken is sowieso zeer matig. In frankrijk stelt het ontbijt echt niks voor. Hoogstens een croissantje, stokbroodje, koffie. Laten we Nederland maar helemaal negeren met onze fabrieksboterhammetjes met slappe kaas en brinta behangplaksel. Misschien hebben ze in Groenland wel lekker ontbijt, dat weet ik niet.
Ik hou wel van verse paratha, of chilla, met curd en pickles.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nu ontbijt ik nooit, maar een heb je wel eens croissants en stokbrood gegeten van een bakker in Normandië? Lokale boter erbij? Pate, Kaas, Christus te paard dat is goed.
Wat is jouw lievelingsontbijt?
AGV wordt zwaar onderschatquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:23 schreef DjVero het volgende:
D; sommige gerechten die mijn vrouw kookt, kolere![]()
Maar AVG met een groter stuk vlees (i.p.v. die kleine hapjes) is ook oké, dus A op een goede tweede plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |