Daarom lekker van laten genieten.quote:
Vooral ook omdat het mensen zelf ook direct of indirect plezier oplevert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef Telefono het volgende:
Leuk om te zien hoe het verschilt. Toch zie ik hier dat de meesten hun partner wel een plezier gunnen buiten de deur
Ik ook niet, behalve als ze samen een vrouw doen 😁quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Ed1234 het volgende:
Nee, ik zou er meer problemen mee hebben als hij met een man seks zou hebben als met een vrouw. Bij mijn weten heeft hij geen seksuele interesse in mannen. Ik vind het niet opwindend om twee mannen samen te zien.
Zo vreemd vind ik dat niet. Het is echt heel anders om je vrouw met een andere vrouw te zien vrijen dan met een man. En nou heb ik daar zelf in beide gevallen nooit moeite mee gehad (integendeel), maar ik kan mij goed voorstellen dat iemand wel dat onderscheid maakt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Stepperoller het volgende:
Hangt er vanaf hoe open je relatie is lijkt me
Persoonlijk vind ik het vreemd om onderscheid te maken in geslacht qua wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort
Je geeft allerlei antwoorden op dingen die niet gevraagd zijn maar vergeet vervolgens de daadwerkelijke vraag te beantwoorden: keur jij het nou ook stiekem goed van je partner als hij het voorstelt of toch niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man zou nooit sex willen met een man, dat terzijde.
Wij hebben een monogame relatie en doen niet aan sex met anderen.
Alhoewel ik denk te weten dat hij het stiekem niet erg zou vinden als ik sex met een vrouw zou willen. Maar ik moet er niet aan denken om sex met een vrouw te hebben.
Dat hij voorstelt dat hij sex met een man wil dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Met een vrouw wel. Maar ik kan dat mij helemaal niet voorstellen want ik weet dat hij niet opgewonden raakt van een man dus echte sex gaat het niet worden. Zou het supergek vinden als hij het zou voorstellen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:34 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Je geeft allerlei antwoorden op dingen die niet gevraagd zijn maar vergeet vervolgens de daadwerkelijke vraag te beantwoorden: keur jij het nou ook stiekem goed van je partner als hij het voorstelt of toch niet?
Openminded. Top.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat hij voorstelt dat hij sex met een man wil dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Met een vrouw wel. Maar ik kan dat mij helemaal niet voorstellen want ik weet dat hij niet opgewonden raakt van een man dus echte sex gaat het niet worden. Zou het supergek vinden als hij het zou voorstellen.
Dat is nou juist weer niet de bedoeling.quote:
Sorry... in onze wat??quote:Op zondag 21 september 2025 00:06 schreef Voos_Kogels het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Bij ons in de macrobiotische woongroep doet iedereen het met elkaar, ongeacht of vrouw, man, nonbinair en wat er tussenin.
Bij een trio met een andere man erbij hoef je ook geen seks met die man te hebben. Dat is het verschil tussen een mmv en een mvm.quote:Op maandag 29 september 2025 11:10 schreef SemperLibertas het volgende:
De meeste heteroseksuele wijven vinden het geen probleem om seks te hebben met het eigen geslacht. Bij mannen is dat toch veel en veel minder. Ik heb trio's gehad met 2 vrouwen, maar ik zou er geen man bij willen sowieso
Ja ok, maar alleen de aanwezigheid van mannelijk naakt vind ik niks en veel mannen vinden dat ook. Zal wel iets biologisch zijnquote:Op maandag 29 september 2025 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij een trio met een andere man erbij hoef je ook geen seks met die man te hebben. Dat is het verschil tussen een mmv en een mvm.
Het zal je nog verbazen hoeveel mannen er voor open staan. Maar het is niet iets wat sociaal geaccepteerd is, dus de meeste mannen zijn er niet erg vocaal over.quote:Op maandag 29 september 2025 12:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok, maar alleen de aanwezigheid van mannelijk naakt vind ik niks en veel mannen vinden dat ook. Zal wel iets biologisch zijn
Je weet dat heel veel mensen hun relatie zien beëindigen, ook zonder ‘open relatie’?quote:Op maandag 29 september 2025 12:30 schreef Watuntrik het volgende:
Tja, open relaties op seksgebied, het is en blijft met vuur spelen... Ikzelf heb die gevoelens niet, niet met eigen geslacht niet met ander geslacht. Ben wat dit betreft zou trouw als een steenarend. Hoewel het idee dat mijn mooie vrouw met een andere mooie vrouw ligt te scharen, lijkt me wel spannend in zou ik graag willen toekijken, hoef niet mee te doen, ik ruk dan wel...![]()
![]()
Emotioneel gezien zou zo'n driehoeksverhouding me wel enigermate van de relatie met mijn vrouw distantiëren. Er rekening mee houdend dat ik ooit de bons zou kunnen krijgen... Risico dat er dieperliggende gevoelens dan alleen seks wordt aangeboord ligt voor de hand. Noem het de kat op het spek binden...
Moet kunnen, zou haar als vriend de vrijheid gunnen en alles opties open houden met een hand op de klerenkoffer voor de "Oneway ticket to the blues".
Heb het zien gebeuren bij een nichtje van mij, dochter van mijn broer... Biseksueel en jarenlang met man samen geweest, uiteindelijk kreeg hij de bons en woont ze nu samen als Scirror Sister. Ze vind zichzelf nog steeds geen pot, maar biseksueel die het nu uitsluitend met haar vriendinnetje doet. Waar ze samen een mooi huis mee gekocht heeft en neem ik aan van plan is om daar oud mee te worden.
Dat weet ik, heb er zelf ook een paar beëindigt in mijn leven... Ik kijk er dan ook naar volgens mijn eigen gevoelens en ik ken de drang en fantasie niet om het met een ander te doen ongeacht het geslacht.quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat heel veel mensen hun relatie zien beëindigen, ook zonder ‘open relatie’?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |