Daarom lekker van laten genieten.quote:
Vooral ook omdat het mensen zelf ook direct of indirect plezier oplevert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef Telefono het volgende:
Leuk om te zien hoe het verschilt. Toch zie ik hier dat de meesten hun partner wel een plezier gunnen buiten de deur
Ik ook niet, behalve als ze samen een vrouw doen 😁quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Ed1234 het volgende:
Nee, ik zou er meer problemen mee hebben als hij met een man seks zou hebben als met een vrouw. Bij mijn weten heeft hij geen seksuele interesse in mannen. Ik vind het niet opwindend om twee mannen samen te zien.
Zo vreemd vind ik dat niet. Het is echt heel anders om je vrouw met een andere vrouw te zien vrijen dan met een man. En nou heb ik daar zelf in beide gevallen nooit moeite mee gehad (integendeel), maar ik kan mij goed voorstellen dat iemand wel dat onderscheid maakt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Stepperoller het volgende:
Hangt er vanaf hoe open je relatie is lijkt me
Persoonlijk vind ik het vreemd om onderscheid te maken in geslacht qua wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |