Kan je het niet beter direct uit de bron halen dan? Of heb je meerdere bronnen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Gelukkig heb ik recent m’n eigen koppeling gebouwd met de Strava API, maar dat is vooral voor het ophalen van data.
Geen idee of Garmin ook een API heeft waarmee je alle meetpunten kunt ophalen. Strava heeft die wel en die meetpunten kan ik combineren met bijv de API van het KNMI om inzichtelijk te krijgen hoe de wind stond in elke kilometer tijdens een wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan je het niet beter direct uit de bron halen dan? Of heb je meerdere bronnen?
OK, doei.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Als iemand met jaren lange sport ervaring en afgetraind en sterk lichaam kan ik zeggen: stop met hardlopen. Voeg krachttraining en HIIT training toe.
Als je graag moe wilt worden ga fietsen, roeien, klimmen. Hardlopen is op de lange duur contraproductief
Ik zie nu op Strava bij iemand 2000meter hoogteverschil (door de wind)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Die kustmarathon is wel een slagveld geworden zeg, goeiedag. Paar mensen die ik ken die ‘m liepen zijn allemaal 35-45 minuten later gefinisht dan ze eigenlijk van tevoren conservatief hadden ingeschat
hij is de hele tijd de duinen opgewaaid?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zie nu op Strava bij iemand 2000meter hoogteverschil (door de wind)
En ik denk dat iedereen maar wat doet bij lopen in groepjes (met/zonder wind). Behalve de 1e helft van een marathon is het sowieso zeldzaam dat ik echt lang bij dezelfden loop.
Hoogtemeters op je sporthorloge gaat (meestal?) via verschil in luchtdruk dus als het hard waait denkt je horloge dat je veel hoogtemeters maakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hij is de hele tijd de duinen opgewaaid?
Dat was in ieder geval wel, de vivoactive 4 gaf mij tientallen trappen als het weer omsloeg terwijl ik op kantoor achter mijn bureau zat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoogtemeters op je sporthorloge gaat (meestal?) via verschil in luchtdruk dus als het hard waait denkt je horloge dat je veel hoogtemeters maakt.
Vandaar dat ie ruim 100m hoogteverschil noteerde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoogtemeters op je sporthorloge gaat (meestal?) via verschil in luchtdruk dus als het hard waait denkt je horloge dat je veel hoogtemeters maakt.
tijdens activiteiten is het me ook nog niet opgevallen (mijn opmerking ging over wanneer je geen activiteit aan het doen bent)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie met Fenix 7 ook wel verschil in hoogtemeters in dezelfde rondjes als het hard waait.
Ik ben op een paar plekken gaan kijken. Op 34km stond ik bovenop de dijk. Niet normaal hoe hard het daar waaide.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Die kustmarathon is wel een slagveld geworden zeg, goeiedag. Paar mensen die ik ken die ‘m liepen zijn allemaal 35-45 minuten later gefinisht dan ze eigenlijk van tevoren conservatief hadden ingeschat
Bedankt voor je bijdrage. Doen we niets mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Als iemand met jaren lange sport ervaring en afgetraind en sterk lichaam kan ik zeggen: stop met hardlopen. Voeg krachttraining en HIIT training toe.
Als je graag moe wilt worden ga fietsen, roeien, klimmen. Hardlopen is op de lange duur contraproductief
Bedankt voor je feedback.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Doen we niets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |