Nee natuurlijk niet, ik vind het vooral grappig en het heeft zijn charmequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Nouu, dat meiske kan toch ook niks aan haar stem doen.
Ik heb een Liukquote:
uhm...quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
Kabinet wil verbod op ontsnappen uit gevangenis - https://nos.nl/l/2583149
Oh was dit nog niet verboden dan?!
Nee, fijn dat dit immens grote, maatschappij ontwrichtende vraagstuk eindelijk eens wordt aangepakt. Zoveel belangrijker dan bestaanszekerheid, defensie, klimaat en de woningmarkt. Dit zijn de keuzes die er toe doen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
@:ama
[ afbeelding ]
Huisje moet ik nog maken
Dus nu is het nog een naaktslak
het staat in het berichtquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
ja echt hequote:Op vrijdag 19 september 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fijn dat dit immens grote, maatschappij ontwrichtende vraagstuk eindelijk eens wordt aangepakt. Zoveel belangrijker dan bestaanszekerheid, defensie, klimaat en de woningmarkt. Dit zijn de keuzes die er toe doen!
neequote:Op vrijdag 19 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)appen-niet-strafbaarquote:"Het is in Nederland niet strafbaar om te ontsnappen uit de gevangenis of om daar toe een poging te doen. Dit komt omdat we vinden dat de natuurlijke drang van een mens om in vrijheid te zijn te groot is om daar een strafbaarstelling aan te koppelen", vertelt strafrechtadvocaat Zahra Boufadiss.
Wanneer een persoon vastzit is de drang groot om zichtzelf te bevrijden. "Je moet je voorstellen je zit vast en je ziet de deur naar buiten openstaan, dan is de drang om gewoon naar buiten te lopen zo groot voor ieder mens. We vinden dat niet redelijk om strafbaar te stellen."
dit is tenminste een dossier die de politiek nog aankanquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fijn dat dit immens grote, maatschappij ontwrichtende vraagstuk eindelijk eens wordt aangepakt. Zoveel belangrijker dan bestaanszekerheid, defensie, klimaat en de woningmarkt. Dit zijn de keuzes die er toe doen!
waren ze dat niet al?quote:
Eensquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Is ook vooral na het rennen. Normaal is het helemaal niet zo erg. Ik vond wel sneu dat ze belachelijk werd gemaakt tijdens de Olympische Spelen om haar stem na het rennen.
Ja, logisch ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het staat in het bericht
Tot nu toe is het niet strafbaar om uit te breken of je aan elektronisch toezicht te onttrekken. Dat is vanuit het idee dat de natuurlijke drang om in vrijheid te leven, niet mag worden onderdrukt.
Ja, binnenkort nog wat meer want een nieuwe matras gekocht.quote:
Jaquote:
Ja, maar die liefde is niet wederzijds heb ik het idee...quote:
Ik heb een nieuwe topper gekocht, die komt morgenquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, binnenkort nog wat meer want een nieuwe matras gekocht.
Ik ben maar een enkele keer bij de Hoogvliet geweest en dat was die in Wageningen, toen mijn broer daar woonde. Hier in de buurt is er geenquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lindt mint chocolade gaat bij mijn Hoogvliet uit het assortiment en was met 50% korting.
Ik dacht meld het even
Ja mijn bed heeft een heerlijk licht kuiltje waar Ambar en ik elke avond om vechtenquote:
Meh, ik ben net zo goed bezig met het nog verder verminderen van mijn buikvetjes dus ik laat deze maar even aan mij voorbij gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lindt mint chocolade gaat bij mijn Hoogvliet uit het assortiment en was met 50% korting.
Ik dacht meld het even
quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht meld het even
Hier zit ook geen Hoogvlietquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben maar een enkele keer bij de Hoogvliet geweest en dat was die in Wageningen, toen mijn broer daar woonde. Hier in de buurt is er geen
quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht meld het even
Sinds ik op een boxspring in een hotel heb geslapen, wil ik ook een boxspring bed thuis hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe topper gekocht, die komt morgen
Slapen die zo lekker?quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds ik op een boxspring in een hotel heb geslapen, wil ik ook een boxspring bed thuis hebben.
Te.warm morgen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Thuis.
Oefening van de luchtlanding nog deels vanaf m'n balkon kunnen zien
Denk dat ik morgen niet ga kijken, het wordt me te warm
Zo ging het hier ook, nooit spijt gehadquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds ik op een boxspring in een hotel heb geslapen, wil ik ook een boxspring bed thuis hebben.
Nog warmer morgen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Thuis.
Oefening van de luchtlanding nog deels vanaf m'n balkon kunnen zien
Denk dat ik morgen niet ga kijken, het wordt me te warm
Naar bloemetjesparfum?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Vond het vandaag al warm zat. Volgens mij stink ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |