Vroeger was dat toch wel leuker, een nieuwe telefoon. Dan ging ik ALLE instellingen af om te kijken wat je ermee kon doen. Alle contacten overtypen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een iPhone stelt dat niet zoveel voor. Die tankt gewoon alles netjes over.
Kijken welke ringtones erop stondenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeger was dat toch wel leuker, een nieuwe telefoon. Dan ging ik ALLE instellingen af om te kijken wat je ermee kon doen. Alle contacten overtypen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken welke ringtones erop stonden
Ja, ik had al wel wat spierpijn inderdaad.quote:
Geen verstand van verder, maar deze?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook niet mijn ding.![]()
Ik vond die retro lijn leuk. Wat architect sets en die vleugel heb ik vorig jaar gebouwd. Helaas is de typemachine weg. De radio lijkt me wel leuk maar ook gauw klaar.
Ik hou van sets met minimaal 3k stukjes.
Gizmo is grappig, maar zet ik niet in de huiskamer neer. Dus zou ik niet snel kopen. Heb nu nog twee sets staan die ik gekregen heb. Maar ook niet echt erg enthousiast over ben. Die plant van Harry Potter en die plant van Mario…
Ik heb twee botanische planten gehad, die ook gemaakt. Maar daar was ik in 1 halve avond mee klaar.
Die vleugel/piano is tot nu toe m’n favoriet en ik vond die polaroid ook leuk, ondanks dat ik die ook in een avond af had.
Ja al mijn energie heb ik er ingestoptquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik had al wel wat spierpijn inderdaad.
Heel goed. Morgen ga ik weer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al mijn energie heb ik er ingestopt
Luctor wat is dit nou weer allemaal?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed. Morgen ga ik weer.
Het is ook best warmquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik zit buiten en heb het helemaal warm
Dat was’m ja. Maar dan 200 euro goedkoper (vorig jaar )quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen verstand van verder, maar deze?
https://www.brickshop.nl/(...).html?src=brickwatch
Ah zo... dat scheelt wel ietsquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was’m ja. Maar dan 200 euro goedkoper (vorig jaar )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dit @Luctor.et.Emergo of wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luctor wat is dit nou weer allemaal?
‘In Vlissingen zien we steeds vaker verwarde mensen lopen, soms zonder kleding’
[ afbeelding ]
https://www.pzc.nl/praat-(...)er-kleding~a3c9a3f7/
Nou dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit @:luctor.et.emergo of wat wil je hiermee zeggen?
misschien was die hier op weg naar de sportschoolquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou dat durf ik niet te zeggen![]()
Hij woont daar wel ergens in de buurt dacht ik?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was die hier op weg naar de sportschool
Je moet wat als je je schone kleding vergeten bent..quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:03 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Of op weg terug, lekker fris gedoucht
Precies.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wat als je je schone kleding vergeten bent..
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Luctor wat is dit nou weer allemaal?
‘In Vlissingen zien we steeds vaker verwarde mensen lopen, soms zonder kleding’
[ afbeelding ]
https://www.pzc.nl/praat-(...)er-kleding~a3c9a3f7/
https://www.bricklink.com(...)Gold-Mine-Expeditionquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Net weg geklikt, heb je linkje?
Ik zag dus dat er in serie 2 ofzo ook een paddenstoelhuis was die past/hoort bij de set ik had gekocht maar die gaat nu voor belachelijke prijzen weg dus die zal ik nooit erbij gaan hebben.
[ afbeelding ]
mocht je een retired setje zoeken: bricklink is de way to go, daar is het meestal wel te vinden; de exclusievere voor heel veel geld, vele andere voor best schappelijke bedragenquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook niet mijn ding.![]()
Ik vond die retro lijn leuk. Wat architect sets en die vleugel heb ik vorig jaar gebouwd. Helaas is de typemachine weg. De radio lijkt me wel leuk maar ook gauw klaar.
Ja nee, ik ook niet als ik zelf degene ben die naakt looptquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]geen idee. Ik kom geen naakte mensen tegen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee, ik ook niet als ik zelf degene bent die naakt loopt
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee, ik ook niet als ik zelf degene ben die naakt loopt
discofoon?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb wel allemaal led-lampjes bij mijn nieuwe telefoon
Niet? Foto!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik heb wel allemaal led-lampjes bij mijn nieuwe telefoon
Waarom ben jij niet in F1?quote:
Eerst even bolquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in F1?
"Dit item kan helaas niet worden afgespeeld"quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Dit item kan helaas niet worden afgespeeld"
Hopelijk zo weer piep piep bij het interviewquote:
Ik hoop ooit deze voor een redelijke prijs ooit te kopen: https://www.bricklink.com(...)2/824/Mushroom-Housequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je een retired setje zoeken: bricklink is de way to go, daar is het meestal wel te vinden; de exclusievere voor heel veel geld, vele andere voor best schappelijke bedragen
We zijn allemaal wel eens in de war, geeft niksquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]geen idee. Ik kom geen naakte mensen tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |