Ja, maar de kuipjes zijn iets dunner (wel breder) en minder goed smeerbaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:24 schreef Marsenal het volgende:
Is dat diezelfde als die je altijd in hotels ziet? Kuipjes zijn altijd net te klein.
Dat wordt denk ik onder druk met 200 km/u in zo'n kuipje gespoten. Waarom maak je niet je eigen jam? Lekker met een linnen tas biologisch fruit halen bij de ekoplaza, wat fairtrade geleisuiker erbij en bij het recent failliet verklaarde Paardekooper kan je heel goedkoop grote hoeveelheden packaging kopen, tegen de verspilling.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar de kuipjes zijn iets dunner (wel breder) en minder goed smeerbaar
Fruit kopenquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik onder druk met 200 km/u in zo'n kuipje gespoten. Waarom maak je niet je eigen jam? Lekker met een linnen tas biologisch fruit halen bij de ekoplaza, wat fairtrade geleisuiker erbij en bij het recent failliet verklaarde Paardekooper kan je heel goedkoop grote hoeveelheden packaging kopen, tegen de verspilling.
Middagje foodpreppen en je bent spekkoper hoor!
Alsof een huis met tuin nog betaalbaar is in deze economiequote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fruit kopenZelf kweken in je tuin!
Weleens gemaakt, maar ik vind het het niet waard. Ik maak al te veel dingen zelf en bij jam heb ik niet het idee dat ik er heel veel verschil in zie (omdat ik jam altijd met iets anders mix, meestal met pindakaas).quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik onder druk met 200 km/u in zo'n kuipje gespoten. Waarom maak je niet je eigen jam? Lekker met een linnen tas biologisch fruit halen bij de ekoplaza, wat fairtrade geleisuiker erbij en bij het recent failliet verklaarde Paardekooper kan je heel goedkoop grote hoeveelheden packaging kopen, tegen de verspilling.
Middagje foodpreppen en je bent spekkoper hoor!
Ik ben nu juist aan de lijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Alles bij jou gaat alleen maar om vreten, ik ben benieuwd hoeveek ton jij weegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Haten op een pb&j met margarinequote:
Dit iddquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fruit kopenZelf kweken in je tuin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |