Werkelijk nergens in dit topic is het woordje vega of vlees gevallenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Haha nog een keer proberen om mensen uit de tent te lokken dat een kapsalon zonder vlees geen kapsalon is.
Gister lukte het niet, misschien nu wel?
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 18 september 2025 19:04 schreef Scuidward het volgende:
Zijn dat stokjes of begint het alweer te kiemen?
Er zijn zwakke grappen gesneuveld voor deze het licht zag, dat geef ik toe.quote:
Eetstokjes uiteraard. Veel chiller dan een vork.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:04 schreef Scuidward het volgende:
Zijn dat stokjes of begint het alweer te kiemen?
Scheelt weer afwas natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eetstokjes uiteraard. Veel chiller dan een vork.
Deze zijn voor hergebruik. Heb ook wegwerp in de la als ik niks wil wassenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Scheelt weer afwas natuurlijk.
Antifa-krakers wassen zich toch al nooit. Schoon was hetzelfde als wit en dat is hetzelfde als fascisme toch ?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze zijn voor hergebruik. Heb ook wegwerp in de la als ik niks wil wassen
Kale tomaten??quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef marc0871 het volgende:
Na het zien van bovenstaand culinair hoogstandje, ben ik toch wel jaloers op TS, hoor.
Ik moest het met zoiets doen vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bummer wel.
Dat is helemaal triestquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef marc0871 het volgende:
Na het zien van bovenstaand culinair hoogstandje, ben ik toch wel jaloers op TS, hoor.
Ik moest het met zoiets doen vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bummer wel.
Winst maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
zelf gemaakte kappa knoffo voor totaal 1,25 euro inkoopkosten... En dit is groter dan een grote bij de kebabboer.
Wat doen zij anders????
Varkensreepjes met griekse kruiden is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:59 schreef Gibson88 het volgende:
Zelf Kapsalon maken![]()
Kip van de poelier
dit is geilquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |