Return?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Ajax zet aan dit belooft wat voor de return. @:nober
Wat waren die Belgen gisteren?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Evangelion het volgende:
Inter is pot 1. Niks aan de hand.
Beter dan PSVquote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat waren die Belgen gisteren?
Ajax op 36%quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Inter speelt intussen op 70 procent.
Doen ze de hele wedstrijd al want alweer een zware pot in de Serie A dit weekend.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Inter speelt intussen op 70 procent.
3x in eigen doel?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regeer eruit, dit gaat nog 3-2 worden
Volgens Sjon moesten ze steen, papier, schaar doenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjon legt niks uit aan zijn spelers.
Daar moet Sjon toch even een poging doen om daar over na te denken dezer dagen .quote:Op woensdag 17 september 2025 22:41 schreef Bugno3 het volgende:
Ook gewoon nog steeds Klaassen bij Thuram laten staan bij corners
Is binnenkort weer beschikbaar. Hoop ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stille kracht achter Arne is weg en meteen is het kut, hoog tijd dat die stille kracht achter het succes weer terugkeert daar.
Wisselen mag ookquote:Op woensdag 17 september 2025 22:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Is binnenkort weer beschikbaar. Hoop ik.
Ben je toch weer een kwartier eerder thuisquote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de auto op tijd uit de parkeergarage te halen zo te zien
Morgenochtend weer in de file.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben je toch weer een kwartier eerder thuis
Help ff?quote:
Ajax speelt naar kunnen en doet in ieder geval meer z'n best dan PSV.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Na elke wedstrijd :''Er is nog veel werk voor Sjon''
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef Evangelion het volgende:
Arne can't keep getting away with this
Echt hè, 2 x in 4 dagen.quote:
Vijf keer gespeeld, alle vijf de keren beslist na de tachtigste minuut. 83, 88, 90+2, 90+5, 90+10 (lol)quote:
dat moet je niet willenquote:Op woensdag 17 september 2025 23:00 schreef Wertha het volgende:
Slot mag vanavond weer over alle vrouwen in Liverpool heen. Golden dick.
De wedstrijd is in Eindhoven, PSV verliest dit niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Inter heeft 2 keer gas gegeven en voor de rest niks gedaan.
Als PSV zondag van dit kleurloze ajax verliest, met een mongool als hoofdcoach, is het crisis in EHV
Dat verwacht ik ook niet. Een gelijkspel zou ook als een verlies voelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd is in Eindhoven, PSV verliest dit niet.
Maak je niet druk man, PSV wordt toch wel kampioen. Simpelweg omdat de selecties van Feyenoord, Ajax en AZ vele malen slechter zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Een gelijkspel zou ook als een verlies voelen.
Feyenoord is wel degelijk, die zijn voor mij voorlopig de favoriet. Al moeten die natuurlijk nog wel getest worden, AZ uit winnen ze gevoelsmatig elk jaar dus die tel ik niet mee als ¨test¨.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, PSV wordt toch wel kampioen. Simpelweg omdat de selecties van Feyenoord, Ajax en AZ vele malen slechter zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |