Weinig reden dat het niet zou werken, waarschijnlijk was het puur een bugfix/veiligheids patch.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
iOS 18.7.1 werkt helemaal prima op mijn 15 PM.
Dat was het ook. En gelukkig maar, want ik hecht meer waarde aan functionaliteit dan aan Liquid Glass.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weinig reden dat het niet zou werken, waarschijnlijk was het puur een bugfix/veiligheids patch.
Wisselende toetsenborden? Heb nu ff een paar uit verschillende apps geprobeerd en dat klopt. Maar het was niet totdat je het vermeldde dat ik erachter kwam eigenlijk (lol)quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat was het ook. En gelukkig maar, want ik hecht meer waarde aan functionaliteit dan aan Liquid Glass.
Mijn autisme zou de steeds wisselende keyboards niet kunnen handelen (nog niet alle apps zijn overgestapt op de iOS 26 SDK).
Ik snap wel je punt. Er was eigenlijk niks mis met iOS voor de update van 26. Alles werkte prima. Ik had (zoals ik al eerder zei) echt zelden bugs.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
@:Apple, stop met repareren van dingen die niet kapot zijn. Focus op stabiliteit, veiligheid en optimaliseren van code zodat het allemaal sneller wordt.
Ziehier de kracht van autisme.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wisselende toetsenborden? Heb nu ff een paar uit verschillende apps geprobeerd en dat klopt. Maar het was niet totdat je het vermeldde dat ik erachter kwam eigenlijk (lol)
Waarom zou je door Android je koers moeten willen laten bepalen. Werk aan een veiliger, sneller en bugvrijer OS, vorm en design is goed en belangrijk maar iOS en MacOS 26 zijn imho gewoon lelijk. MS doet hetzelfde, iedere versie van Windows is weer een tijdverspilling voor je er achter bent waar de knoppen gebleven zijn, Office net zo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap wel je punt. Er was eigenlijk niks mis met iOS voor de update van 26. Alles werkte prima. Ik had (zoals ik al eerder zei) echt zelden bugs.
Maar snap ook wel dat ze iets nieuws willen creëren. Onderscheiden van Android.
Het design was goed, maar ook wel redelijk simplistisch. En het werd al redelijk gekopieerd door Android (althans sommige versies ervan). Dan snap ik dat je je wil profileren met mooi(er) en geavanceerder design zoals we van Apple kennenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom zou je door Android je koers moeten willen laten bepalen. Werk aan een veiliger, sneller en bugvrijer OS, vorm en design is goed en belangrijk maar iOS en MacOS 26 zijn imho gewoon lelijk. MS doet hetzelfde, iedere versie van Windows is weer een tijdverspilling voor je er achter bent waar de knoppen gebleven zijn, Office net zo.
Draadloos laden zorgt altijd voor hitte. Dus dat heb je altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur van de iPhone 17?
Mijn telefoon ligt telkens te koken in het chargevakje in de auto, zo erg dat de telefoon uit gaat.Dus gebruik ik het minder en laad ik alsnog met kabel of buiten de auto.
Op zich heb ik geen haast om een nieuwe telefoon te kopen, maar een iets minder kokende iPhone zou ik wel lekker vinden. In de zomer zou het ook fijn zijn.
Een echte classic heb ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draadloos laden zorgt altijd voor hitte. Dus dat heb je altijd
Verder: weke Telly heb je nu?
Ik zag trouwens wel dat de 17 het beter handelt dan de 16 Pro in een hitte test
Probeer het eens met een magsafe lader. Draadloos laden is behoorlijk gevoelig voor precieze plaatsing, als het net niet goed ligt keldert de efficientie en wordt 'ie warm. Met magsafe zit de lader altijd precies goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zit het met de temperatuur van de iPhone 17?
Mijn telefoon ligt telkens te koken in het chargevakje in de auto, zo erg dat de telefoon uit gaat.Dus gebruik ik het minder en laad ik alsnog met kabel of buiten de auto.
Op zich heb ik geen haast om een nieuwe telefoon te kopen, maar een iets minder kokende iPhone zou ik wel lekker vinden. In de zomer zou het ook fijn zijn.
Dan is het gemak van het draadloos laden in het vakje in de auto toch weg?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Probeer het eens met een magsafe lader. Draadloos laden is behoorlijk gevoelig voor precieze plaatsing, als het net niet goed ligt keldert de efficientie en wordt 'ie warm. Met magsafe zit de lader altijd precies goed.
iPhone 15 Pro Max wordt ook enorm warm met laden. Weet niet of een normale iPhone 17 dat gaat oplossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 06:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het gemak van het draadloos laden in het vakje in de auto toch weg?![]()
Nu gebruik ik het + af en toe een gewone kabel. Dat hoeft geen vervanging. Maar zonde is het wel dat het af en toe zo heet wordt. Verder is het ideaal in de auto.
Gelukkig ¤ 70 goedkop… oh wacht…quote:
Da's crazyquote:
Beloofd wat voor de M5 Maxquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:27 schreef Aether het volgende:
• Apple onthult M5, de volgende grote stap voor de AI-prestaties van Apple silicon
• Apple unveils new 14‑inch MacBook Pro powered by the M5 chip, delivering the next big leap in AI for the Mac
• Apple introduces the powerful new iPad Pro with the M5 chip
Bij een laptop is wel lachwekkend. Helemaal leuk als de 16 inch MacBook Pro M5 Pro/Max uitkomt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Adapter niet meeleveren is EU beleid
https://single-market-eco(...)ging-solution-all_en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |