beter saai dan sorryquote:Op maandag 8 juni 2026 21:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vond het weinig boeiend, maar goed.
Valt me nog mee als je de RAM en SSD stijgingen van de afgelopen 1,5 jaar ziet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef Pino112 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-iphones-gelijk.html
Koekoek iPad enzo 20% duurder
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Valt me nog mee als je de RAM en SSD stijgingen van de afgelopen 1,5 jaar ziet.
Dat niet nee, maar de marge zullen ze op peil willen houdenquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.
Momenteel niet, maar dit is ook voorsorteren op de toekomst.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.
Matig wel ditquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef Pino112 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-iphones-gelijk.html
Koekoek iPad enzo 20% duurder
Ja, daar ook $100-$200 afhankelijk van het model.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig wel ditWil een nieuwe Air kopen maar eigenlijk wachten tot ik naar de VS ga in het najaar. Daar lijken de prijzen trouwens niet gestegen?
Ah de Air is nu $1299, dacht dat dat nog de oude prijs wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, daar ook $100-$200 afhankelijk van het model.
https://www.macrumors.com/2026/06/25/apple-just-increased-prices/
Wat verwacht je over een paar maanden dan? Een nieuwe Air zal afschuwelijk duur zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de Air is nu $1299, dacht dat dat nog de oude prijs wasNu twijfelen of ik nu snel in paniek nog een 'goedkope' hier koop of gewoon geduldig nog een paar maanden wacht
Nou of ik moet wachten met hem in de VS kopen, daar zijn ze sowieso al relatief gezien lager geprijsd en met een goede wisselkoers nog goedkoper. Maar dat blijft natuurlijk koffiedik kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat verwacht je over een paar maanden dan? Een nieuwe Air zal afschuwelijk duur zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |