abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:10:21 #276
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_220991136
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vond het weinig boeiend, maar goed.
beter saai dan sorry
pi_220991169
Ben vooral benieuwd naar de "performance improvements". Vooral M1/Neo en 8GB systemen zouden hier voordeel van hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 15:36:11 #278
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221145818
quote:
Valt me nog mee als je de RAM en SSD stijgingen van de afgelopen 1,5 jaar ziet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:36:30 #280
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221146237
Wat klote.

Nu dan maar een 17 Pro kopen snel nog?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 16:44:35 #281
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221146362
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:43 schreef Aether het volgende:

[..]
Valt me nog mee als je de RAM en SSD stijgingen van de afgelopen 1,5 jaar ziet.
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:55:58 #282
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221146425
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.
Dat niet nee, maar de marge zullen ze op peil willen houden :blauwoog:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221147023
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Het is niet alsof Apple verlies maakt en het echt nodig is.
Momenteel niet, maar dit is ook voorsorteren op de toekomst.
Zie AI de komende tijd nog veel RAM/SSD-capaciteit opeisen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:26:46 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147081
quote:
Matig wel dit -O- Wil een nieuwe Air kopen maar eigenlijk wachten tot ik naar de VS ga in het najaar. Daar lijken de prijzen trouwens niet gestegen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Matig wel dit -O- Wil een nieuwe Air kopen maar eigenlijk wachten tot ik naar de VS ga in het najaar. Daar lijken de prijzen trouwens niet gestegen?
Ja, daar ook $100-$200 afhankelijk van het model.

https://www.macrumors.com/2026/06/25/apple-just-increased-prices/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:56:41 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147783
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:51 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, daar ook $100-$200 afhankelijk van het model.

https://www.macrumors.com/2026/06/25/apple-just-increased-prices/
Ah de Air is nu $1299, dacht dat dat nog de oude prijs was :P Nu twijfelen of ik nu snel in paniek nog een 'goedkope' hier koop of gewoon geduldig nog een paar maanden wacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221148747
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ah de Air is nu $1299, dacht dat dat nog de oude prijs was :P Nu twijfelen of ik nu snel in paniek nog een 'goedkope' hier koop of gewoon geduldig nog een paar maanden wacht
Wat verwacht je over een paar maanden dan? Een nieuwe Air zal afschuwelijk duur zijn.
speak only if it improves the silence.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:27 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149912
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat verwacht je over een paar maanden dan? Een nieuwe Air zal afschuwelijk duur zijn.
Nou of ik moet wachten met hem in de VS kopen, daar zijn ze sowieso al relatief gezien lager geprijsd en met een goede wisselkoers nog goedkoper. Maar dat blijft natuurlijk koffiedik kijken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')