Betere startpositie natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom nog een eindsprint als je toch al door bent met zn acht.
Die van het vluchtelingenteam? Goh.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef kl1172 het volgende:
Der was er eentje 2 minuten trager op die 5 km.
lol, ik dacht al, die ziet er niet uit als een top atlete voor de 5 km. (ben aan het kijken zonder geluid momenteel).quote:Op donderdag 18 september 2025 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van het vluchtelingenteam? Goh.
quote:
quote:
Ooit werkt het een keer!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben echt maar één tactiek. Elk jaar zelfde. Op kop rammen...
Ik vind het wel mooi, beter dan altijd maar onzichtbaar in de groep lopen (in elk geval voor de kijker)quote:Op donderdag 18 september 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben geen oortjes in, dus misschien hebben ze wel niet door dat er iemand op kop rent!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat dat mogelijk maar wegquote:
Alles viel goed bij het inlopenquote:
Het is geen golf of honkbal...quote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef Zorro het volgende:
Ik erger me aan de NOS commentator. (Ja duh...)
Iemand gooit een speer. Dan zegt hij "Hij raakt hem goed".
LUL NIET MAN
Die is veel te druk met mensen attenderen op scheurgras in hun gazon.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:48 schreef Zorro het volgende:
Ja jammer van Es.
Hadden we toch beter Jakobsen kunnen sturen.
En toch is het gewoon een standaardmanier om het te zeggenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is geen golf of honkbal...
Ja, laten we dat maar niet meer doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch is het gewoon een standaardmanier om het te zeggen
2 November om 15:00.quote:
Altijd wind tegen door klimaatverandering.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Nederlands record speerwerpen is maar 80 meter. We oefenen niet hard genoeg.
In andere landen gooien werpen ze bergop dus dat is geen excuus.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Altijd wind tegen door klimaatverandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |