Schrijf het dan op z'n minst goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:38 schreef RipCity het volgende:
Heywoodu wil graag als enige posten in dit topic dus laten we even een moment van stilte in acht nemen zodat hij z’n mening kan posten.

Nederlandse bonden en gedegen evaluaties. Ja, nee, laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ook weer niet de benen, ik mag hopen (vergeefs ben ik bang) op een goede evaluatie bij de atletiekbond na deze WK.

Kan dat, als je de rest van het jaar dat wel kan? Ben je dan niet verkeerd aan het pieken, of niet aan het pieken.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Zorro het volgende:
"Alles ging goed maar blabla"
Als alles goed ging is de rest toch gewoon beter? Dat kan toch.

Nou ja, dat geldt natuurlijk ook voor Nader, Wightman en T. Cheruiyotquote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Heeft het er ook niet een beetje mee te maken dat dit toernooi gewoon vrij laat in het seizoen gepland staat? Normaliter zijn de kampioenschappen altijd in augustus toch

Laat ik dan preciezer zijn: Dan was de rest vandaag beter. De reden daarvan, ja dat is waar je achter moet komen.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan dat, als je de rest van het jaar dat wel kan? Ben je dan niet verkeerd aan het pieken, of niet aan het pieken.

Dat dusquote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederlandse bonden en gedegen evaluaties. Ja, nee, laat maar zitten.

Daar houdt iedereen dan toch gewoon rekening mee? En met de temperaturen hier voelt het vast als zomer :quote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Heeft het er ook niet een beetje mee te maken dat dit toernooi gewoon vrij laat in het seizoen gepland staat? Normaliter zijn de kampioenschappen altijd in augustus toch

We worden beflikkerdquote:Op woensdag 17 september 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laros zou toch even goud ophalen?

Ik had een overleg. Dus de hele race eigenlijk gemist. Ik zag net de finish in de herhaling en toen zag ik 'm zo snel niet bij de voorsten.quote:

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 september 2025 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat ik dan preciezer zijn: Dan was de rest vandaag beter. De reden daarvan, ja dat is waar je achter moet komen.

Welke definitie heb jij dan van “bij de voorsten”?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een overleg. Dus de hele race eigenlijk gemist. Ik zag net de finish in de herhaling en toen zag ik 'm zo snel niet bij de voorsten.

De eersten die over de finish kwamen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke definitie heb jij dan van “bij de voorsten”?

Bij die twee op 0,4 seconden zat hij jaquote:Op woensdag 17 september 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eersten die over de finish kwamen.ik zag er 3 of zo en daarna een gat en dan nog 2?

Ja, daar dacht ik ook iets oranjes te zien inderdaad. Maar dus niet bij de voorsten waar ie zou moeten lopen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij die twee op 0,4 seconden zat hij ja

Allejezus heejquote:Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef Zipportal het volgende:
Donderdag 18 september
met Xavi Mo-Ajok

Jouw schuld. Sinds jij weg bent daar, bakken WE er niks meer vanquote:Op woensdag 17 september 2025 17:05 schreef DeeBee het volgende:
Kut zooi, Niels met slechtste race van het jaar zo ongeveer

Alleen als Gout Gout zilver haalt krijg ik errurs.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook Gout Gout als deelnemer, dat klinkt een stuk simpeler!

Hele dag met een jetlag zitten slaven en spoilers vermeden om het daarna thuis terug te krijgen en krijg ik dit voorgeschoteld, man man man!quote:Op woensdag 17 september 2025 17:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Jouw schuld. Sinds jij weg bent daar, bakken WE er niks meer van

Is het al zeker dat hij daar meedoet? Dan kan hij mooi Ingebrigtsen nadoen in Parijs 2024 inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2025 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hele dag met een jetlag zitten slaven en spoilers vermeden om het daarna thuis terug te krijgen en krijg ik dit voorgeschoteld, man man man!
Ik vlieg vanavond direct weer terug zodat hij de 5000 meter wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |