Dat ging hem op de spelen anders nog vrij goed af en als je dan ook nog af bent van Ingebrigtsen, Kerr en Hocker dan was een medaille toch wel minimaal geweest.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eén race, met een haas die een prettig, egaal, tempo oplegt is iets heel anders dan een kampioenschap met 3 races zonder haas. Vraag maar aan Ingebrigtsen.

Ingebrigtsen was juist zeer welkom geweest, die fungeerde op de OS ook weer als haas voor het hele veld in een kampioenschapsrace.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ging hem op de spelen anders nog vrij goed af en als je dan ook nog af bent van Ingebrigtsen, Kerr en Hocker dan was een medaille toch wel minimaal geweest.

Het is niet wéér een sensationele prestatie, dat klopt. Een totale faal, zoals het hier door sommigen die je normaal nooit ziet wordt afgeschilderd, slaat natuurlijk ook nergens op. Dat is een Habz, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
5de is gewoon niet goed, zeker niet als je ziet wie er allemaal missen.

Schrijf het dan op z'n minst goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:38 schreef RipCity het volgende:
Heywoodu wil graag als enige posten in dit topic dus laten we even een moment van stilte in acht nemen zodat hij z’n mening kan posten.

Nederlandse bonden en gedegen evaluaties. Ja, nee, laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ook weer niet de benen, ik mag hopen (vergeefs ben ik bang) op een goede evaluatie bij de atletiekbond na deze WK.

Kan dat, als je de rest van het jaar dat wel kan? Ben je dan niet verkeerd aan het pieken, of niet aan het pieken.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Zorro het volgende:
"Alles ging goed maar blabla"
Als alles goed ging is de rest toch gewoon beter? Dat kan toch.

Nou ja, dat geldt natuurlijk ook voor Nader, Wightman en T. Cheruiyotquote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Heeft het er ook niet een beetje mee te maken dat dit toernooi gewoon vrij laat in het seizoen gepland staat? Normaliter zijn de kampioenschappen altijd in augustus toch

Laat ik dan preciezer zijn: Dan was de rest vandaag beter. De reden daarvan, ja dat is waar je achter moet komen.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan dat, als je de rest van het jaar dat wel kan? Ben je dan niet verkeerd aan het pieken, of niet aan het pieken.

Dat dusquote:Op woensdag 17 september 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederlandse bonden en gedegen evaluaties. Ja, nee, laat maar zitten.

Daar houdt iedereen dan toch gewoon rekening mee? En met de temperaturen hier voelt het vast als zomer :quote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Heeft het er ook niet een beetje mee te maken dat dit toernooi gewoon vrij laat in het seizoen gepland staat? Normaliter zijn de kampioenschappen altijd in augustus toch

We worden beflikkerdquote:Op woensdag 17 september 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laros zou toch even goud ophalen?

Ik had een overleg. Dus de hele race eigenlijk gemist. Ik zag net de finish in de herhaling en toen zag ik 'm zo snel niet bij de voorsten.quote:

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 september 2025 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat ik dan preciezer zijn: Dan was de rest vandaag beter. De reden daarvan, ja dat is waar je achter moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |