Zouden ze alleen wat vaker moeten doen, die Russen, of zeg maar: altijd.quote:
Of lekker in eigen land met hun drones spelen. Kunnen ze wat mij betreft opblazen wat hun hartje begeert.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zouden ze alleen wat vaker moeten doen, die Russen, of zeg maar: altijd.
Dat is onzin. Er zijn vele pakketten aangekondigd terwijl er helemaal geen overeenkomst is bereikt. En dus ook niet door zijn gegaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tot nu toe werden dit soort dingen pas bekend gemaakt als die twee hun zegen al hadden gegeven.
Het tweemaandelijkse bilkenknijpen is ook wat overdreven en irritant.
Het feit dat ze dit als een speciale gebeurtenis posten zegt al genoeg. Na deze video is deze Oekrainer alsnog opgeblazen door de rus. Lord Bebo is een KGB agent trouwens.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/mylordbebo/status/1969015073554219266?s=46
gaat prima, blijven bombarderen die raffinaderijenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:39 schreef oheng het volgende:
Hier een leuke recap van de afgelopen weken.
Bekijk deze YouTube-video
Hier de vrijdagavond video. Het gaat denk ik over... boodschappen doen ofzo (ik had het geluid uit):
De eerste comment onder die video zegt het al duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lordbebo, een van de grootste Russische propaganda kanalen![]()
Nou nee. Het tegengestelde zelfs.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Direct neerhalen. Toen Turkije dat deed was het ook direct klaar
Nou nee. Dit gaat ook mis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Idem met die TU-95's die ons luchtruim invliegen.
Jaag die maar een keer niet weg en schiet ze de Noordzee in.
precies, geef ze 15 seconden om te identificeren en te beverstigen dat ze direct koers veranderen terug richting de russische grens, na 15 seconden radio stilte is het bommen los en het audio berichtje de wereld inquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is hoe we moeten reageren. Laf gedoe de hele tijd.
Okee, maar het had geen militaire gevolgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nou nee. Het tegengestelde zelfs.
Putin verbood onder andere erna toerisme naar Turkije.
Turkije leed miljardenverliezen.
Erdogan ging op zijn knieen
Liet zelfs een "onderzoek" instellen naar diegenen betrokken bij het neerhalen van het toestel.
Vloog naar Moskou om het goed te maken
Ze aten een ijsje.
[ afbeelding ]
[..]
Nou nee. Dit gaat ook mis.
Die vliegen ons territoriale luchtruim niet in.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
Als dit waar is -geen montage- dan is dat gruwelijk.quote:
Omdat de Russen het zelf overal op social media trots delen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dit waar is -geen montage- dan is dat gruwelijk.
Wat ik nooit snap is hoe Oekraine aan die beelden komt in die positie.
Met camera’squote:Op vrijdag 19 september 2025 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, snap ook niet waarom russen openlijk de beelden van hun 'human safari' delen. Ze missen daar in rusland een stukje fatsoen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die jongen vinden en dood maken. Vieze teringlijer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, snap ook niet waarom russen openlijk de beelden van hun 'human safari' delen. Ze missen daar in rusland een stukje fatsoen.
Het filmpje van die bebo is een propaganda response op dat filmpje wat ik je net liet zien.
Ze jagen op Oekrainse burgers en dieren en noemen het sport.
[ x ]
[ x ]
Klopt. Die soldaat mag wmb op dezelfde manier sterven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:57 schreef TwenteFC het volgende:
Saillant detail, hij schiet 'm expres niet direct dood.
Werkelijk waar niet te geloven. En ze vinden het cht leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, snap ook niet waarom russen openlijk de beelden van hun 'human safari' delen. Ze missen daar in rusland een stukje fatsoen.
Het filmpje van die bebo is een propaganda response op dat filmpje wat ik je net liet zien.
Ze jagen op Oekrainse burgers en dieren en noemen het sport.
[ x ]
[ x ]
Dezelfde vibes als dat hamas onkruid wat de huisdieren ook afschoot. Troep op deze aarde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die jongen vinden en dood maken. Vieze teringlijer.
Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand dat doet.
en daarom noemen we ze dus orcsquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die jongen vinden en dood maken. Vieze teringlijer.
Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |