Ben een beetje hyper, kan de slaap niet vatten.quote:Op woensdag 17 september 2025 05:08 schreef Dotteke het volgende:
Jij niet zo te zien de hele nacht weer hier. Gaat het wel goed?
Klopt wel, lig ook in bed maar val niet in slaapquote:Op woensdag 17 september 2025 05:11 schreef Dotteke het volgende:
Is niet goed als je zo een baan hebt dan moet je gewoon slapen anders hou je dat niet vol
Dan moet je zeker niet op je mobiel gaan zitten. Dat kan ook de reden zijn dat je niet in slaap komt he die stralingquote:Op woensdag 17 september 2025 05:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt wel, lig ook in bed maar val niet in slaap
Ja ik ga het nog een keer proberen en anders ga ik er gewoon uit.quote:Op woensdag 17 september 2025 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet op je mobiel gaan zitten. Dat kan ook de reden zijn dat je niet in slaap komt he die straling
Nope, ik probeer juist van tabletten af te komen.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Goed bezig KW![]()
Heb je geen slaaptabletje?
Het gaat je weer opbreken misschienquote:Op woensdag 17 september 2025 06:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik probeer juist van tabletten af te komen.
Ben eerlijk gezegd niet echt moe of zo.
Klopt, dit moet ik niet een paar dagen achter elkaar hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat je weer opbreken misschien
Af en toe een slaaptablet is niet erg hoor
Je hebt je rust ook nodig, zeker nu je met werk bezig b ent
Komt wel goed Dot. Hoe heb jij geslapen?quote:Op woensdag 17 september 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Pas maar op dat je de dag en nacht niet door elkaar gaat halen
Roggebrood met boter en suikerquote:Op woensdag 17 september 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Dat je daar al mee bezig bent _O -
Ik zit nog te denken wat ik zo ga ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |