Qua temperatuur wel. Regen is nog onzeker...quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel? misschien zaterdag dan nog wat pieterpadten
mag maandag eindelijk naar de psycholoog
jij zegt het en mijn social media geeft dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij zegt het en mijn social media geeft dezeIndian summer, geniet er nog van zolang het kan want volgende week wordt het weer koeler. Vind ik opzich niet erg trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps O+
Wel hele goede temperatuur om te wandelen volgende weekquote:Op woensdag 17 september 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee nee volgende week wordt prachtig weer
vanaf 27 september is het opeens nog een week heerlijk
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij zegt het en mijn social media geeft dezeDeze vrouw weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Hij is laat vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |