Jij mag datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wil je koffie?quote:
Lekkerquote:
ik ben begin dit jaar verhuisd en heb pas sinds een paar maanden een fiets... de jas is jaren niet gebruiktquote:Op woensdag 17 september 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een vaste plek neerleggen is wel
Handig
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
bassie van bassie en adriaan?
O ja dan kan het soms nog even zoeken zijn. Maar je hebt hem. Dus geen natquote:Op woensdag 17 september 2025 07:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben begin dit jaar verhuisd en heb pas sinds een paar maanden een fiets... de jas is jaren niet gebruikt
maar wel gevonden
Geen nat pak inderdaad want de broek is nog zoekquote:Op woensdag 17 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan kan het soms nog even zoeken zijn. Maar je hebt hem. Dus geen nat
Pak vandaag
broek is niet nodig, ik wil m vooral de jas voor als we daar buiten nog in de weer moetenquote:Op woensdag 17 september 2025 07:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen nat pak inderdaad want de broek is nog zoek
Mooi, dan ben je voorzienquote:Op woensdag 17 september 2025 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
broek is niet nodig, ik wil m vooral de jas voor als we daar buiten nog in de weer moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |