abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Belachelijk hoe AM de slaapkamer van de meiden online gooit
Maar jeetje wat een bende op die kamer!! Ik dacht dat mijn dochter wen rommelkont was maar dit slaat alles 🫣
pi_218795904
Ik ben sowieso verbaasd over hoe het gaat bij de familie Geertsen. Overduidelijk is dat Lot elke keer haar zin weer krijgt ten koste van Jet. Jet vind ik een ontzettend lief en sociaal kindje.
pi_218795989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Maar jeetje wat een bende op die kamer!! Ik dacht dat mijn dochter wen rommelkont was maar dit slaat alles 🫣
Ja dat laat ze ook allemaal los hè? Gewoon een kwestie van niet opvoeden.
Maakt mij echt niet uit of het een kamer van een kind is, het is mijn huis en ik bepaal hoe het er hier uitziet.
Zoals daar dat had ik nooit zover laten komen. Dat is gewoon niet toegestaan hier.
pi_218796055
AM maar zuchten...tja dat krijg je ervan als je je kinderen niet ondersteunt, begeleiding geeft, aanleert....en maar in "vertrouwen" loslaat. Opvoeden??? Welnee, alles komt goed joh! Haar eigen dingen hebben prio 1. En 2,3,4 etc en ergens heel eind verderop komt haar mislukte pannenkoek, dan haar bestie Julia en pas dan ergens Maarten de kok. De rest van de kinderschaar bungelt onderaan.
pi_218796063
Waarom heeft niemand Sanneke verteld dat er veel plussize winkels in Apeldoorn zijn?
Schande!
pi_218796088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:09 schreef Sstt1993 het volgende:
Waarom heeft niemand Sanneke verteld dat er veel plussize winkels in Apeldoorn zijn?
Schande!
Omdat Sanneke zelf altijd alles weet. Ze wil nooit tips. En als je wel tips geeft word je afgebrand.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 18:20:42 ]
pi_218796094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Maakt mij echt niet uit of het een kamer van een kind is, het is mijn huis en ik bepaal hoe het er hier uitziet.
Zoals daar dat had ik nooit zover laten komen. Dat is gewoon niet toegestaan hier.
Volledig met je eens!
pi_218796414
Even een vraagje tussendoor. Als iemand je volledig geblokkeerd heeft op insta dan zou je dat account toch nog wel via die anonieme sites moeten kunnen zien?
pi_218796444
Rijneker.rebels zit ook weer op der klaag stoel vandaag
Nou ze heeft der loopband hoor zal ze hem zelf besteld hebben of ook krijgen 🙄 en maar klagen dat ze niet kan sporten want ze mankeerd van alles als je zo’n heftige navelbreuk hebt lijkt mij dat je jezelf er aan laat opereren of iets….. vooral als je lichamelijke klachten ervaart met mega veel pijn zoals ze zegt
pi_218796463
Sanneke: ‘die capuchons van de MS gaan altijd af als je gaat fietsen’

😂😂

Heeft ze gedróómd dat ze fietste?
pi_218796468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef Sushirijst het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Als iemand je volledig geblokkeerd heeft op insta dan zou je dat account toch nog wel via die anonieme sites moeten kunnen zien?
Ja, dat zou moeten kunnen. Tenzij ze hun account op
Privé hebben gezet.

Wie is het?
pi_218796524
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dat zou moeten kunnen. Tenzij ze hun account op
Privé hebben gezet.

Wie is het?
Ahh dan zal dat laatste het zijn.. dit ging om een prive kwestie 🤣😇

Kyra kon ik eerst ook niet zien, maar dat lag aan de site want op mollygram kon ik haar uiteindelijk wel zien..
pi_218796535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Waarom niet? Hun kamer toch? Hier is het nog erger soms. Ik hoef er niet te leven. Filmen doe ik dan weer niet, dat vind ik flauw.
pi_218796586
quote:
Ja dat klopt
pi_218796656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
AM maar zuchten...tja dat krijg je ervan als je je kinderen niet ondersteunt, begeleiding geeft, aanleert....en maar in "vertrouwen" loslaat. Opvoeden??? Welnee, alles komt goed joh! Haar eigen dingen hebben prio 1. En 2,3,4 etc en ergens heel eind verderop komt haar mislukte pannenkoek, dan haar bestie Julia en pas dan ergens Maarten de kok. De rest van de kinderschaar bungelt onderaan.
En er 8 krijgt. Ze is pas op de helft van alle pubertijden!! (die van de tweeling begint nu pas neem ik aan)
Moet er niet aan denken, 20 jaar constant pubers in huis van toen de oudste 12 werd tot Lot 18 is. Misschien is dat zelfs wel 30 jaar, ik kan niet meer rekenen vanavond...
pi_218796662
quote:
Klopt. Ik kan ze daar wel zien.
pi_218796707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:12 schreef Holaa het volgende:

[..]
En er 8 krijgt. Ze is pas op de helft van alle pubertijden!! (die van de tweeling begint nu pas neem ik aan)
Moet er niet aan denken, 20 jaar constant pubers in huis van toen de oudste 12 werd tot Lot 18 is. Misschien is dat zelfs wel 30 jaar, ik kan niet meer rekenen vanavond...
AM kan ook slecht rekenen want 0 is bij haar ineens 8.
pi_218796741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Dat is precies het probleem van Debbie *)
Het grappige vind ik wel dat die dieren eerst in de houdgreep zitten, maar zodra ze los lopen ze Debbie de rug toekeren. Enne als een dier je de rug toekeert voelt ie zich niet op zn gemak. 8-) 8-)
Nou dat inderdaad! Beestje ziet er niet comfortabel uit.. maar lekker knuffelen Debbie😂👍🏻
pi_218796745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij neemt zichzelf te serieus. Dat is nou juist het hele probleem.
100% eens
pi_218796869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Waarom niet? Hun kamer toch? Hier is het nog erger soms. Ik hoef er niet te leven. Filmen doe ik dan weer niet, dat vind ik flauw.
Het maakt mij niet uit wie zn kamer het is. Het is mijn/ons huis en wij willen niet in een vuilnisbelt wonen. Dat de grond of bureau wat rommelig is dat mag, maar wat ik daar op de beelden zag vind ik enorm extreem, ik kan me niet voorstellen hoe het nog erger kan.
pi_218796885
Debbie heeft het kinderfeestje van Jay ff gebruikt om een wild reclame op te nemen tussen de maïskorrels 👌
pi_218796891
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit wie zn kamer het is. Het is mijn/ons huis en wij willen niet in een vuilnisbelt wonen. Dat de grond of bureau wat rommelig is dat mag, maar wat ik daar op de beelden zag vind ik enorm extreem, ik kan me niet voorstellen hoe het nog erger kan.
Mijn ouders trokken vroeger gewoon onze kamerdeuren dicht 😂
pi_218796905
Debbie:
Kinderfeestje Jay:
Het regent dat geeft niet hebben we een privé speeltuin.
We, ik heb lekker!! De hele dag geslapentit we de kinderen uit school haalden, wtf weer tot 14:30?
En zo heerlijk rustig nu daar, beter voor haar weinig mensen en prikkels.
Euhh hoe doe je dit als je naar de beurs gaat? Ook tot 24:30 slapen , en daar is het mega druk.
Wat een droeftoeter is het ook weer.
En die smile hoe ze verteld dat ze heel de dag heeft geslapen.
Roy in dat vliegtuigje met dat hekje dicht, die man zit al zo vaak opgesloten in het kooitje van Debbie.
pi_218796906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn ouders trokken vroeger gewoon onze kamerdeuren dicht 😂
Mijn moeder bij mn zusje ook. Wij hebben besloten het anders aan te pakken.
pi_218796944
Ik dacht dat Debbie een kerst Maffie was…
Maar Nadeche van Mootje die zet gewoon de kerstboom al op 😨😨
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')