Het wordt tijd dat ze op eigen benen gaat staan. Als het niet voor zichzelf is, dan voor de kinderen. Knapt iedereen van op.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zij houdt de drukte in stand.
Ik ook niet, snap het al niet als ouders het zelf doen, maar het bij een ander toelaten en zeker bij iemand met zo'n bereik als Michelle begrijp ik nog minder van.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de ouders van die baby het blijkbaar goed vinden dat hun baby op deze manier (en uberhaupt) gebruikt wordt voor content.
Ik heb het idee dat de bff’s ook niet vies zijn van aandacht. En ja, daar mogen dan blijkbaar ook de kinderen voor gebruikt worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de ouders van die baby het blijkbaar goed vinden dat hun baby op deze manier (en uberhaupt) gebruikt wordt voor content.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het houdt elkaar allemaal in stand.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de bff’s ook niet vies zijn van aandacht. En ja, daar mogen dan blijkbaar ook de kinderen voor gebruikt worden.
Omdat het effing cool is! Geen gezicht inderdaad. En dan ook nog dichtgeknoopt tot achter haar oren 😂😂😂quote:Op donderdag 18 september 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom frot Dbm toch altijd haar shirt voor in haar broek?
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja dat zo hoog dichtgeknoopt maakt het heel massief bij haar. Wel vrolijke kleurtjes!quote:Op donderdag 18 september 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Omdat het effing cool is! Geen gezicht inderdaad. En dan ook nog dichtgeknoopt tot achter haar oren 😂😂😂
Zeker in zo’n klein huis ben je toch zo klaar? En leer je kinderen om zelf hun zooi op te ruimen. Wat een geklaag altijd bij haar. Hele dagen thuis en zogenaamd nergens tijd voor.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:19 schreef Snaky het volgende:
Waarom showt hvk altijd de troep in haar huis? Om te laten zien hoe zwaar ze het heeft? Wat voor goede moeder ze is omdat ze ervoor kiest weg te gaan met de 'kids' (kots)?
Verrassing: het kan allebei. Je zooi opruimen en weg met de kinderen.
Geef m gewoon een boterham, heeft hij die niet op dan onderweg naar school verder opeten in de bakfiets( o nee Bob moet rennen)quote:Op woensdag 17 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
Daarmee geef je optisch meer vorm, anders ben je een groot blok. Plus: millennials.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou dat! En waarom mogen die kinderen continu alle kussens uit de bank trekken. Op de vloer leggen en erover heen lopen. Op tafels staan.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:20 schreef Clavis het volgende:
[..]
Zeker in zo’n klein huis ben je toch zo klaar? En leer je kinderen om zelf hun zooi op te ruimen. Wat een geklaag altijd bij haar. Hele dagen thuis en zogenaamd nergens tijd voor.
Wie zit daar op te wachten?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:
Benieuwd naar wat nu de samenwerking is tussen Iris Zeilstra en Mb.
Vandaag wordt het bekend gemaakt volgens mij.
Ik denk een samenwerking met kleding/zonnebrillen. Iets in de mode in ieder geval.
😆quote:Op donderdag 18 september 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Omdat het effing cool is! Geen gezicht inderdaad. En dan ook nog dichtgeknoopt tot achter haar oren 😂😂😂
Echt? Ik ben ook een millennial en heb dat echt nog nooit gedaanquote:Op donderdag 18 september 2025 08:16 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.
De puber hier in huis stuurde mij laatst een filmpje door over dit fenomeen.
Wie is dit?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Nikita? Ook enorm triest verhaal.
Samen met haar jeugd liefde, veel meegemaakt, kindje verloren en nu gaat ze scheiden. Woning in de verkoop…
En dan heb je van de klagende flu flu grrr
Ik ken het van alleen een punt van je shirt in je broek stoppen. Geeft ook een wat speelser effect. Alleen DBM stopt de hele voorkant van het shirt erin. En dat is weer geen gezicht want dan vestig je juist de aandacht op je buik.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? Ik ben ook een millennial en heb dat echt nog nooit gedaan
Ze heeft ook nog de optie: boterham niet op is verplicht in de bakfiets naar school. Dan maar niet autonoom rennend naar school.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Geef m gewoon een boterham, heeft hij die niet op dan onderweg naar school verder opeten in de bakfiets( o nee Bob moet rennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |