Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
Designated survivor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef Felagund het volgende:
Moet Sjoerd Pleijsier zich al zorgen gaan maken?
https://archive.ph/EC24pquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
quote:Ik heb Raymond Mens bedacht. Nog voordat mensen wisten wie Raymond Mens was, zag ik hem al helemaal voor me. Ik ben niet de enige die Raymond Mens heeft bedacht, de man die we nu kennen als Raymond Mens had hetzelfde idee. Dat kan natuurlijk, dat twee mensen op hetzelfde moment hetzelfde idee hebben. Charles Darwin en Alfred Russell Wallace ontwikkelden halverwege de negentiende eeuw onafhankelijk van elkaar de evolutietheorie. De tijd was er blijkbaar rijp voor. Zo was de tijd in 2020 rijp voor Raymond Mens.
De eerste kiem voor het concept Raymond Mens werd bij mij eind 2015 gelegd. Donald Trump had een verslaggever van The Washington Post belachelijk gemaakt om zijn spierziekte door hem met spastische bewegingen na te doen. De term was nog niet in zwang, maar ik ging ervan uit dat de cancelcultuur zijn werk zou doen. Dit zou het einde betekenen van Trumps kandidaatschap. Maar hij kwam ermee weg en dat betekende dat hij met heel veel weg ging komen. In Nederland waren we alleen nog niet zover, niemand nam hem serieus en niemand was bereid het voor hem op te nemen. Voor de talkshows was dat een probleem omdat politieke gesprekken bij voorkeur werden vormgegeven als debat. Ik was in die tijd nogal geobsedeerd door het hele idee van ‘op TV komen’ en begon te fantaseren: er stonden tientallen blokken zendtijd te wachten voor wie zich nu opwierp als Trump-versteher.
PSV en Ajax gaan samen voor het fantastische aantal van 0 punten. De coëfficiëntentrein dendert met een rotvaart het ravijn in.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach PSV, misschien zit een puntje in 1 van de 7 andere wedstrijden er wel in.
Bayer Leverkusen - PSV
PSV - Napoli
Olympiakos FC - PSV
Liverpool FC - PSV
PSV - Atletico Madrid
Newcastle United FC - PSV
PSV - Bayern München
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.
Als ik Wierd zie wil ik een steen naar de tv gooien. Qua irritatie niveau zit die bijna in de buurt van Joris van den Berg.
We wachten op de boete van UEFA.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Het Baskenland blijft ongekend leveren. @:Rellende_Rotscholier
Angela de Jong was er ook. BNN-VARA is een parodie op een omroep.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |