Het wordt natuurlijk wel puur genieten als de PVV, Lasbril, BBB en VVD allemaal even groot (klein) worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een stroom van VVD naar CDA, dat lijkt me de meest gunstige.
Als PVV+JA21 groter worden dan in 2023 wordt Nederland niet beter bestuurbaar.
De geschiedenisboeken houden dit tempo niet meer bij. Dat gaat een dikke pil worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:11 schreef Szura het volgende:
Drumpf heeft een nieuwe ghostwriter?
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:NEC zocht vanwege alle blessures nog een verdediger en heeft nu Eli Dasa aangetrokken, de huidige aanvoerder van Israël, een voormalig Vitesse-speler die overkomt van Spartak Moskou, waar hij twee jaar geleden besloot te gaan spelen, dus ná de Russische invasie van Oekraïne.
quote:Op woensdag 24 september 2025 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Angela de Jong mocht gisteravond bij Pauw & De Wit de 'mening van het volk' verkondigen over politieke rompslomp rondom de rellen...
Aldus het kwaadaardige monster Angela de J.quote:Maar nee, politiek Den Haag is alweer druk met zichzelf en met hoe ze deze rellen in hun eigen voordeel kunnen gebruiken met de naderende verkiezingen. Frans Timmermans en Rob Jetten willen een spoeddebat omdat het allemaal de schuld is van de PVV en de VVD. Nou, zo lust ik ook peultjes. En de universiteitsrellen van vorig jaar in Amsterdam dan? Waren die dan de schuld van GL-PvdA en D66?
Dit is nou precies waarom steeds meer mensen afknappen op de politiek. Altijd maar met zichzelf bezig. Altijd maar bezig met eigen gewin, ook de partijen die het zogenaamd goed voor hebben met iedereen. Terwijl juist die rellen in Den Haag bij uitstek de kans waren om eenheid uit te stralen. Om het land te verbinden. Om te laten zien: dit pikken wij met z’n allen niet.
Maar nee, in plaats daarvan geven ze de relschoppers precies wat ze willen: chaos en verdeeldheid.
Als je voor een talkshow wil werken moet je eerst lobotomie ondergaan zodat je daarna vanzelf Raymond Mens en Angela de Jong wekelijks gaat uitnodigen.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Angela de Jong mocht gisteravond bij Pauw & De Wit de 'mening van het volk' verkondigen over politieke rompslomp rondom de rellen...
Heel kwaadaardig ja om het zo te framen. Angela is een spindokter voor de VVD.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Aldus het kwaadaardige monster Angela de J.
Ik HAAT dit soort enlightened centrism.
Verbindingquote:Op woensdag 24 september 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel kwaadaardig ja om het zo te framen. Angela is een spindokter voor de VVD.
Dat gezegd hebbende, Els die in haar psychose zonder problemen haar racistenfeestje liet kapen door hooligans die PVV-zinnetjes schreeuwen is wel echt de ideale stok om mee te slaan voor alle andere partijen en ze weten het. Dus nu is het tijd om te roepen voor verbinding.
Om Jezus wil,quote:„Ik wandel best vaak door de Schilderswijk, alle winkels zijn met Arabische teksten vormgegeven. Het lijkt wel of het dan oprukt. Nederlanders hebben niet meer het gevoel dat we gewoon die normale Nederlandse cultuur hebben. Dán gaan mensen dit afschuwelijke geweld gebruiken. Als je ze een-op-een spreekt dan hadden ze dat eigenlijk wellicht helemaal niet gewild. We moeten mensen niet in de knel brengen, of het nu boeren zijn of, of mensen die denken ‘er wordt niets gedaan aan het klimaat’ of mensen wier wijk wordt overgenomen door de islam.”
Zelfs jij bent van de VVD-molen af ja?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbinding
Kom er maar in Henri
Dat klopt maat. Ik kan niet op Dilan stemmen bij de aankomende verkiezingenquote:Op woensdag 24 september 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs jij bent van de VVD-molen af ja?
Dan worden het echt maar drie zetels
Ik citeer graag uit de bijbelquote:
Behalve als je wel eens een moskee binnen loopt.quote:deze en alle andere geboden worden samengevat in deze ene uitspraak: ‘Heb uw naaste lief als uzelf.’ 10Liefde berokkent de naaste geen kwaad, dus de wet vindt zijn vervulling in de liefde.
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.quote:
There is no hate like Christian love.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik citeer graag uit de bijbel.
[..]
Behalve als je wel eens een moskee binnen loopt.
Regel 1 van religieus fascisme: citeer de bijbel/koran alleen als het uitkomtquote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik citeer graag uit de bijbel.
[..]
Behalve als je wel eens een moskee binnen loopt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Regel 1 van religieus fascisme: citeer de bijbel/koran alleen als het uitkomt
https://cdn.bsky.app/img/(...)2fdz6cmmgx5ezta@jpegquote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
There is no hate like Christian love.
Typisch dat je de religieuze partijen beschuldigt van het niet naleven van hun kernprincipes en zelfs oproept tot polarisatie door niet op ze te stemmen. Dat vind ik van weinig ‘naastenliefde’ en ‘democratie’ getuigen waar jij als links persoon voor staat, toch?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laten we nooit en te nimmer meer op partijen stemmen die zich op religieuze waarden beroepen. Tenzij ze volledig volgens het kernprincipe 'naastenliefde' handelen.
Derhalve is het een goed idee om een tijdelijk verbod op het Oude Testament in te stellen op De Driestar en een aantal zondagscholen in de Biblebelt.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.
Hier gaat het gewoon generatie op generatie naar SGP hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |