Uhu.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast en zeker een vrouw geweest.
Wie jij?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast en zeker een vrouw geweest.
Is ie nou ook al omgebouwd?quote:
Die partij is al eng,quote:Op woensdag 17 september 2025 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel apart hoe Dilan Yeşilgöz over asielbeleid praat.
Ja nee ik heb geen idee maar als hij dat wil dan moet hij dat natuurlijk lekker doenquote:
Niet te doenquote:Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die partij is al eng,
maar zij helemaal![]()
![]()
Ze staan al de hele tijd te zeikenquote:
Ah jij volgt het ookquote:Op woensdag 17 september 2025 17:13 schreef pullup het volgende:
Een parelduiker vreest de modder niet
Ik heb die lelijke racist overgeslagen en kijk nu af en toequote:
Die heb ik ook overgeslagenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die lelijke racist overgeslagen en kijk nu af en toe
Dan zie jij wat anders dan wat ik ziequote:Op woensdag 17 september 2025 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
Timmernans en Bontebal zijn aan het voetjjevrijen.
Wat zie jij dan ?quote:
Waar ze elkaar enorm tegemoetkomen in hun mening.quote:
Meh dat zag ik toch wat andersquote:Op woensdag 17 september 2025 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ze elkaar enorm tegemoetkomen in hun mening.
Waar zie je die?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze schijnt ook te bestaan
[ afbeelding ]
Ben je daar weer langs geweest ?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendenboutique. Wat een mooi woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |