In de randstad voornamelijk betaald hoor. Je kan het makkelijk gratis vinden, maar dat is allang niet meer de standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:14 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt je gewoon jaren op laten lichten, want in NL is het doorgaans ook gratis.
Ik woon ook in de randstad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In de randstad voornamelijk betaald hoor. Je kan het makkelijk gratis vinden, maar dat is allang niet meer de standaard.
Gewoon toko's als de Shell en BP skippen. Een Tango, Tinq, OK en De Haan zijn gewoon van het volk. Geen idee wat Iesberts doet, maar het zou me verbazen als je er moet betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In de randstad voornamelijk betaald hoor. Je kan het makkelijk gratis vinden, maar dat is allang niet meer de standaard.
Die heb je sowieso nodig met die wegen daarquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Belgische lucht in je bandendan wil je ook echt graag om de 5000 kilometers nieuwe banden.
In dit strontdorp kost het ook 1euroquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:14 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt je gewoon jaren op laten lichten, want in NL is het doorgaans ook gratis.
Zoetermeer telt niet.quote:
Okquote:
Voor 70 centquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
(Lokale) Tango doet het ook uit barmhartigheid. Zo'n Shell zal mij echt nooit als klant zien, ik kom er hooguit het toilet bevuilen 🤣
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
Belgische lucht in je bandendan wil je ook echt graag om de 5000 kilometers nieuwe banden.
Huillachen dan, maar zonder gekheid.quote:
Wat heeft dat te maken met Belgische lucht en die 5000km?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Huillachen dan, maar zonder gekheid.
Je kan hier bij een garage bij montage van een nieuwe band kiezen voor stikstof, de grootste bullshit die er is, je band blijft dan zogenaamd langer op spanning en je zou zuiniger rijden... Kost minimaal 2 euro extra per band
Bij mij vullen ze altijd voor 80% met stikstof. Rekenen ze niets extra voor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Huillachen dan, maar zonder gekheid.
Je kan hier bij een garage bij montage van een nieuwe band kiezen voor stikstof, de grootste bullshit die er is, je band blijft dan zogenaamd langer op spanning en je zou zuiniger rijden... Kost minimaal 2 euro extra per band
Niks, maar je snapt ook wel dat het een gratis je was hoop ik.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Belgische lucht en die 5000km?
Dat staat daar niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Niks, maar je snapt ook wel dat het een gratis je was hoop ik.
Alleen lijkt het alsof je er voor betaald het ineens beter is ofzo
Pfffquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat staat daar niet.
Je vraagt om nieuwe banden als je Belgische lucht gebruikt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |