SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
In de badkamer is het wel fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloerverwarming lijkt mij vreselijk
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren welquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ambar vindt het niks.
Mijn moeder had ooit vage vloerverwarming dat maar op een paar plekken warm werd. De hond wist die plekken precies te vindenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren wel
Lekker warm iddquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn moeder had ooit vage vloerverwarming dat maar op een paar plekken warm werd. De hond wist die plekken precies te vinden
Oké, ik kom eraan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is juist fijn als het niet zo druk is.Ik zwem, ik frituur en luister muziek
kom ook hierheen recce, gaan we samen makreel eten
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.quote:
zo heb ik een hekel aan een verwarming op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.
Ik heb het bij andere mensen ervaren en ik vond het niets.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik een hekel aan een verwarming op de slaapkamer.
Ieni heeft Ambar als kacheltje in de slaapkamerquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo heb ik een hekel aan een verwarming op de slaapkamer.
behalve dat dat beest op de dekens blijft en niet er onder kruiptquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieni heeft Ambar als kacheltje in de slaapkamer
Hedwig zou echt gelukkig zijn dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iets van mn vloerverwarming geniet dan zijn dat de huisdieren wel
Gewoon wat brokjes neerleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dat beest op de dekens blijft en niet er onder kruipt
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een hond onder de dekens?
Je hoeft de dekens niet te delen he?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een hond onder de dekens?
joh je gaat toch niet verantwoording afleggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar gewoon boven op mijn dekbed en dan onder zijn eigen deken. Het leven kan zo simpel zijn mensen
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft de dekens niet te delen he?
Hij snurkt wel toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar gewoon boven op mijn dekbed en dan onder zijn eigen deken. Het leven kan zo simpel zijn mensen
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, je slaapt niet in mijn bed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.
Een mening geven mag toch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, je slaapt niet in mijn bed.
Je doet maar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een mening geven mag toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |