Hier straks weer 35 graden en een iets te hoge luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Hier is het gewoon herfst
De hele dag flinke buien en harde wind
Heb ik liever ditquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier straks weer 35 graden en een iets te hoge luchtvochtigheid
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:15 schreef rival het volgende:
Welk merk regenpak raden jullie aan?
Vanwege een wegafzetting ga ik in oktober misschien met een brommer naar werk. Dan wil ik wel een regenpak.
Straks op weg naar Amarilloquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik liever dit
Hoe is het daar?
Show me the way to Amarilloquote:
Die van de Hema is primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:15 schreef rival het volgende:
Welk merk regenpak raden jullie aan?
Vanwege een wegafzetting ga ik in oktober misschien met een brommer naar werk. Dan wil ik wel een regenpak.
@CherryLipsquote:
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.quote:
Ik heb van die oploskoffie, eentje die mijn vader lekker vindtquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat ik daar niemand hier blij mee zal maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van die oploskoffie, eentje die mijn vader lekker vindt
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
Nu bezig in dit boekje:
[ link | afbeelding ]Het is nu precies alsof die kat een kin heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Beter dan geen koffiequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik daar niemand hier blij mee zal maken.
same.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie is altijd goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader heeft als het goed is nog een koffiezetapparaat over, heb even gevraagd want zoja dan heb ik zaterdag wellicht zelfs koffie.
Vorig jaar kwamen er 2 mannen wat fixen aan de schuifpui.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
same.
Hij is de enige die hier koffie drinkt
Hoeft niet verkeerd te zijn. Vriendin gebruikt dat als ze mokkataart maaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
gaat rapquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer een grote naar het eeuwige.
Ditmaal Robert Redford
Het gaat hard momenteelquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ditmaal Robert Redford
Opgezocht. Ik herken hem wel, maar weet zo niet uit watquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ditmaal Robert Redford
Gebruik het ook wel in tiramisu oidquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoeft niet verkeerd te zijn. Vriendin gebruikt dat als ze mokkataart maakt
Ik weet niet of ik ooit een film van heb gezien. Weet wel dat veel (oudere) vrouwen hem een mooie man vonden...quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opgezocht. Ik herken hem wel, maar weet zo niet uit wat
Heb ook bij Masterchef gezien dat ze gewoon oploskoffie gebruiken voor dat soort dingen, niets mis mee en er is best lekkere oploskoffie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gebruik het ook wel in tiramisu oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |