quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
Ik heb er eentje die vandaag de dag niet meer door de beugel kan, sorry.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En nu wil iedereen hem weten natuurlijk?
Kan ook niet in een spoiler zeker?
SPOILER: Okee, dat wordt een ban! :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door marcel.de op 29-10-2025 19:00:04 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Zo zouden mijn hersenen eruit zien als je zou digitaliseren.quote:
NR. 2quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef ToT het volgende:
[KPD] de oorzaak van de 503-meldingen de afgelopen tijd.
NR. 3quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:31 schreef Soury het volgende:
Fok serverruimte op volledige capaciteit voor advertentie aanbod, de commodore 64 voor het forum staat in de kast ernaast.
Tussenstand:quote:
Nummer 2, een verbeterde versie van wat ik zelf in gedachten had:quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef marcel.de het volgende:
Schandaal bij Pvdd; foto's uitgelekt van saladebar waar prominenten uit de partij woensdagavond wachtten op de verkiezingsuitslag.
Nummer 3, arme Snuitje!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:52 schreef Rob het volgende:
Partij voor de dieren en Wakker dier maken bezwaar tegen vlees, vlees- en vissalade in de saladebar na verbod op vleesbenamingen van vega producten
Tussenstand:quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
Nieuw in het assortiment: de vleessalade. Inclusief al je favoriete bewoners van de kinderboerderij.
2quote:
3quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:14 schreef Bally-b het volgende:
aan alle mannen in bad, buk niet als jullie je zeep laten vallen met Rob in de buurt!
Tussenstand:quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef Managarm het volgende:
Ik zal de jetstream zo even aanzetten...
2: Zo droog dat ik echt wel moest gniffelen.quote:Op maandag 3 november 2025 14:25 schreef DaMart het volgende:
Op deze manier houd je pottenkijkers met gemak buiten de deur.
3: Woke as fuck!quote:Op maandag 3 november 2025 11:57 schreef Doc-holliday het volgende:
speciale wc voor mensen met lange benen
De tussenstand:quote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef slaveloos het volgende:
D66 zet na genderneutrale toiletten nu ook in op toiletten voor mensen die zich schamen voor hun bovenlijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |