SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poekie was een zwarte kat ja
Nee, hahaaa!quote:Op zondag 9 november 2025 11:38 schreef Viesdik het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Doe je ook mee @:Hyaenidae ?
De winnaar isquote:Op zondag 9 november 2025 14:16 schreef Soury het volgende:
Waarom is mij nooit verteld niet voor de kachel te gaan liggen na het nuttigen van een zakje ongepofte maīs
quote:Op zondag 9 november 2025 12:21 schreef DJMO het volgende:
winnaar post vol trots een selfieNummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3quote:Op zondag 9 november 2025 17:00 schreef ToT het volgende:
"Waarom ben ik niet zo populair als die levende legende die op FOK! mijn foto als UI gebruikt?"Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Jawel.. Maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. Je moet je niet zo laten kennen, laten we gewoon maar doorgaan. Want als je niet tegen je verlies kan ben je gewoon zielig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Die plofkat en de Rotweiler vond ik ook erg goed!
Maar terechte winnaar!
quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jawel.. Maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. Je moet je niet zo laten kennen, laten we gewoon maar doorgaan. Want als je niet tegen je verlies kan ben je gewoon zielig.
Lolquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh.....wat? Ik complimenteer andere inzendingen en geef aan dat ik de winnaar zelf ook de beste vind.
Voor het geval je het nog steeds niet snapt. Ik citeerde voor de grap een stukje tekst uit de miniplaybackshowquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh.....wat? Ik complimenteer andere inzendingen en geef aan dat ik de winnaar zelf ook de beste vind.
Ik legde de link idd wel met dat stukje, maar het kwam wel HEUL erg onverwacht!quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog steeds niet snapt. Ik citeerde voor de grap een stukje tekst uit de miniplaybackshow
Ik bedoel er verder niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |