Kennelijk was de tijd die de pinautomaat nodig had de beperkende factor. Want het gaat echt veel sneller. Helemaal als mensen relatief weinig boodschappen hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 18:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Waarom heb je 2 apparaten nodig dan?
Is 1 pinautomaat niet voldoende en software die 2 klanten kan bijhouden?
Dat is in de praktijk echt niet sneller dan die kassamedewerkers van de Aldi, die hier altijd aan zo snel aan het werk zijn alsof ze een bonus per klant krijgen.quote:
dat lijkt me dus niks, ze maken veel te vaak fouten, bv korting niet goed verrekend. en ik heb echt geen zin om daarvoor terug te gaan, maar ik wil ook niet onnodig teveel betalen. met zelf scan kan ik het ter plekke zien of het klopt of nietquote:Op maandag 15 september 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vond de kassaloze supermarkt van de Appie waarbij je niet hoefde af te rekenen, maar alles werd bijgehouden met camera's en alles automatisch werd afgeschreven wanneer je naar buiten liep veel handiger.
De proef was een succes, maar helaas nog niet gestandaardiseerd overal
In principe dacht ik dat zelfscan een goed idee was, maar in de praktijk werkt het helemaal niet zo veel sneller dan een normale kassa. Als het druk is, dan sta je bij de zelfscan vaak net zo goed in een rijtje dom te wachten. En zodra er iets "bijzonders" gebeurt (product per ongeluk twee keer gescand, alcohol gekocht, verplichte tassen controle) dan sta je nog steeds dom op een medewerker te wachten.quote:Op maandag 15 september 2025 19:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat lijkt me dus niks, ze maken veel te vaak fouten, bv korting niet goed verrekend. en ik heb echt geen zin om daarvoor terug te gaan, maar ik wil ook niet onnodig teveel betalen. met zelf scan kan ik het ter plekke zien of het klopt of niet
Mijn klacht is juist de gemiddelde andere supermarkt. De rijen zijn hier bij de Aldi veel korter en sneller weg dan bij de concurrenten. Geen idee wat ze daar bij de werknemers in het drinkwater doen, maar die werken alsof hun leven er vanaf hangt! En de nieuwe dubbele pinautomaten maken het nog sneller.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Lange rijen bij de Aldi aan de kassa hoort toch gewoon bij de totale Aldi beleving.
Zelfscankassa's zonder dat je al in de winkel kunt scannen slaan dan ook nergens op. Het hele voordeel van die dingen is dat je tijdens het boodschappen doen je tassen al in kunt pakken.quote:Op maandag 15 september 2025 22:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
In principe dacht ik dat zelfscan een goed idee was, maar in de praktijk werkt het helemaal niet zo veel sneller dan een normale kassa. Als het druk is, dan sta je bij de zelfscan vaak net zo goed in een rijtje dom te wachten. En zodra er iets "bijzonders" gebeurt (product per ongeluk twee keer gescand, alcohol gekocht, verplichte tassen controle) dan sta je nog steeds dom op een medewerker te wachten.
Precies, daarom ben ik verbaasd dat de Aldi de 'gewone' supermarkt voorbijstreeft. Hier helaas nog altijd lange rijen en 1 Kassa open.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mijn klacht is juist de gemiddelde andere supermarkt. De rijen zijn hier bij de Aldi veel korter en sneller weg dan bij de concurrenten. Geen idee wat ze daar bij de werknemers in het drinkwater doen, maar die werken alsof hun leven er vanaf hangt! En de nieuwe dubbele pinautomaten maken het nog sneller.
Wel jammer dat ze zo een beperkt assortiment hebben.
Het gaat hier wel over Aldi Süd/ Hofer. De Aldi in Nederland valt onder de Aldi Nord groepquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Precies, daarom ben ik verbaasd dat de Aldi de 'gewone' supermarkt voorbijstreeft. Hier helaas nog altijd lange rijen en 1 Kassa open.
Dat is het grote voordeel van werkeloos zijn. Dan kan je op de rustige tijden boodschappen doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:34 schreef DerekB het volgende:
Ik sta nooit te wachten bij de zelfscan betaalpunten.
Geen idee waar je het nu weer over hebt. Waar komt dit fenomeen vandaan, dat je elke keer dingen verzint die ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je daarna heel hard kan roepen dat ik een leugenaar ben? Waar komt deze onzekerheid vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
HAHA TS WINKELT BIJ DE ALDI!
Laatst zei je nog dat je voor kwaliteit ging (we hadden het over brood) ipv goedkoop. En nou loop je er zelf
Sloeberleugenaar
mijn AH houdt denk ik al goed controle bij zelfscan met camera's want ik wordt echt nooit meer gecontroleerd, of misschien 1 a 2 keer per jaar. en de alcohol controle lijkt ook automatisch te gaan als je er duidelijk ouder uitziet.quote:Op maandag 15 september 2025 22:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
In principe dacht ik dat zelfscan een goed idee was, maar in de praktijk werkt het helemaal niet zo veel sneller dan een normale kassa. Als het druk is, dan sta je bij de zelfscan vaak net zo goed in een rijtje dom te wachten. En zodra er iets "bijzonders" gebeurt (product per ongeluk twee keer gescand, alcohol gekocht, verplichte tassen controle) dan sta je nog steeds dom op een medewerker te wachten.
Werken ligt gewoon niet in mijn aard.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:05 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is het grote voordeel van werkeloos zijn. Dan kan je op de rustige tijden boodschappen doen.
Je hebt groot gelijk. Ik gebruik nu nog mijn kinderen als excuus om maximaal 32 uur per week te werken, maar ik denk dat ik dat ook blijf doen als ze straks groter zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DerekB het volgende:
[..]
Werken ligt gewoon niet in mijn aard.
Koop dat weet ik nog héél goed! We hadden het over de prijzen in de supermarkten. Jij hield bij hoog en bij laag vol dat je graag meer geld uitgaf als jij dacht dat je een betere kwaliteit kreeg.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu weer over hebt. Waar komt dit fenomeen vandaan, dat je elke keer dingen verzint die ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je daarna heel hard kan roepen dat ik een leugenaar ben? Waar komt deze onzekerheid vandaan?
Gisteren heb ik trouwens wc-papier gekocht. Geen brood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |