abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218781109
Bij de lokale Aldi hebben ze sinds kort bij elke kassa twee pinautomaten. Dus terwijl de ene not aan het afrekenen is, kunnen ze al beginnen met het scannen van de boodschappen van de volgende klant.

Nooit geweten dat ik dat nodig vond, maar nu ik zie hoe veel sneller dat gaat, erger ik mij kapot aan elke supermarkt die dat niet heeft. Ik kom daar niet voor mijn plezier, ik wil zo snel mogelijk weer verder met mijn leven!

Klacht: trage supermarkten met maar één pinautomaat.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_218781129
Waarom heb je 2 apparaten nodig dan?

Is 1 pinautomaat niet voldoende en software die 2 klanten kan bijhouden?
pi_218781138
Ik vond de kassaloze supermarkt van de Appie waarbij je niet hoefde af te rekenen, maar alles werd bijgehouden met camera's en alles automatisch werd afgeschreven wanneer je naar buiten liep veel handiger.

De proef was een succes, maar helaas nog niet gestandaardiseerd overal
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 15 september 2025 @ 18:52:09 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218781186
Tis wat meid
Want het wetboek ken ik ook
pi_218781203
Maar je hebt toch zelfscan?
  maandag 15 september 2025 @ 19:07:27 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218781281
Geef ons nou maar gewoon supermarkten zoals in Duitsland.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218781295
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Waarom heb je 2 apparaten nodig dan?

Is 1 pinautomaat niet voldoende en software die 2 klanten kan bijhouden?
Kennelijk was de tijd die de pinautomaat nodig had de beperkende factor. Want het gaat echt veel sneller. Helemaal als mensen relatief weinig boodschappen hebben.
pi_218781319
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:55 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Maar je hebt toch zelfscan?
Dat is in de praktijk echt niet sneller dan die kassamedewerkers van de Aldi, die hier altijd aan zo snel aan het werk zijn alsof ze een bonus per klant krijgen.
pi_218781480
Gewoon niet ouderwets in de rij staan met je portemonnee en met contact geld afrekenen bij de cassiere.
pi_218781637
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vond de kassaloze supermarkt van de Appie waarbij je niet hoefde af te rekenen, maar alles werd bijgehouden met camera's en alles automatisch werd afgeschreven wanneer je naar buiten liep veel handiger.

De proef was een succes, maar helaas nog niet gestandaardiseerd overal
dat lijkt me dus niks, ze maken veel te vaak fouten, bv korting niet goed verrekend. en ik heb echt geen zin om daarvoor terug te gaan, maar ik wil ook niet onnodig teveel betalen. met zelf scan kan ik het ter plekke zien of het klopt of niet
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218783143
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:43 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
dat lijkt me dus niks, ze maken veel te vaak fouten, bv korting niet goed verrekend. en ik heb echt geen zin om daarvoor terug te gaan, maar ik wil ook niet onnodig teveel betalen. met zelf scan kan ik het ter plekke zien of het klopt of niet
In principe dacht ik dat zelfscan een goed idee was, maar in de praktijk werkt het helemaal niet zo veel sneller dan een normale kassa. Als het druk is, dan sta je bij de zelfscan vaak net zo goed in een rijtje dom te wachten. En zodra er iets "bijzonders" gebeurt (product per ongeluk twee keer gescand, alcohol gekocht, verplichte tassen controle) dan sta je nog steeds dom op een medewerker te wachten.
pi_218784524
Lange rijen bij de Aldi aan de kassa hoort toch gewoon bij de totale Aldi beleving.
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
  dinsdag 16 september 2025 @ 09:35:13 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218784562
Nooit gezien, maar ik kom ook nooit bij de Aldi.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218784760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Lange rijen bij de Aldi aan de kassa hoort toch gewoon bij de totale Aldi beleving.
Mijn klacht is juist de gemiddelde andere supermarkt. De rijen zijn hier bij de Aldi veel korter en sneller weg dan bij de concurrenten. Geen idee wat ze daar bij de werknemers in het drinkwater doen, maar die werken alsof hun leven er vanaf hangt! En de nieuwe dubbele pinautomaten maken het nog sneller.

Wel jammer dat ze zo een beperkt assortiment hebben.
pi_218784869
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:51 schreef knoopie het volgende:

[..]
In principe dacht ik dat zelfscan een goed idee was, maar in de praktijk werkt het helemaal niet zo veel sneller dan een normale kassa. Als het druk is, dan sta je bij de zelfscan vaak net zo goed in een rijtje dom te wachten. En zodra er iets "bijzonders" gebeurt (product per ongeluk twee keer gescand, alcohol gekocht, verplichte tassen controle) dan sta je nog steeds dom op een medewerker te wachten.
Zelfscankassa's zonder dat je al in de winkel kunt scannen slaan dan ook nergens op. Het hele voordeel van die dingen is dat je tijdens het boodschappen doen je tassen al in kunt pakken.
pi_218784900
Ik sta nooit te wachten bij de zelfscan betaalpunten.
pi_218784950
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:09 schreef knoopie het volgende:

[..]
Mijn klacht is juist de gemiddelde andere supermarkt. De rijen zijn hier bij de Aldi veel korter en sneller weg dan bij de concurrenten. Geen idee wat ze daar bij de werknemers in het drinkwater doen, maar die werken alsof hun leven er vanaf hangt! En de nieuwe dubbele pinautomaten maken het nog sneller.

Wel jammer dat ze zo een beperkt assortiment hebben.
Precies, daarom ben ik verbaasd dat de Aldi de 'gewone' supermarkt voorbijstreeft. Hier helaas nog altijd lange rijen en 1 Kassa open.
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
pi_218785089
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Precies, daarom ben ik verbaasd dat de Aldi de 'gewone' supermarkt voorbijstreeft. Hier helaas nog altijd lange rijen en 1 Kassa open.
Het gaat hier wel over Aldi Süd/ Hofer. De Aldi in Nederland valt onder de Aldi Nord groep
pi_218785093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:34 schreef DerekB het volgende:
Ik sta nooit te wachten bij de zelfscan betaalpunten.
Dat is het grote voordeel van werkeloos zijn. Dan kan je op de rustige tijden boodschappen doen.
pi_218785103
HAHA TS WINKELT BIJ DE ALDI!

Laatst zei je nog dat je voor kwaliteit ging (we hadden het over brood) ipv goedkoop. En nou loop je er zelf :')

Sloeber :D leugenaar :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218785181
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
HAHA TS WINKELT BIJ DE ALDI!

Laatst zei je nog dat je voor kwaliteit ging (we hadden het over brood) ipv goedkoop. En nou loop je er zelf :')

Sloeber :D leugenaar :D
Geen idee waar je het nu weer over hebt. Waar komt dit fenomeen vandaan, dat je elke keer dingen verzint die ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je daarna heel hard kan roepen dat ik een leugenaar ben? Waar komt deze onzekerheid vandaan?

Gisteren heb ik trouwens wc-papier gekocht. Geen brood.
pi_218785218
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:51 schreef knoopie het volgende:

[..]
mijn AH houdt denk ik al goed controle bij zelfscan met camera's want ik wordt echt nooit meer gecontroleerd, of misschien 1 a 2 keer per jaar. en de alcohol controle lijkt ook automatisch te gaan als je er duidelijk ouder uitziet.

Bij de jumbo gaat het wel langzaam, meer controles en met de hand.

en dan kom ik nog bij de Plus, daar zijn relatief veel controles want ik heb daar geen klantenkaart, maar de jongelui doen daar de controle op hun janboerenfluitjes, ze scannen 1 ding en dan is het al goed
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218788480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:05 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat is het grote voordeel van werkeloos zijn. Dan kan je op de rustige tijden boodschappen doen.
Werken ligt gewoon niet in mijn aard.
pi_218788666
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:03 schreef DerekB het volgende:

[..]
Werken ligt gewoon niet in mijn aard.
Je hebt groot gelijk. Ik gebruik nu nog mijn kinderen als excuus om maximaal 32 uur per week te werken, maar ik denk dat ik dat ook blijf doen als ze straks groter zijn.
pi_218790011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef knoopie het volgende:

[..]
Geen idee waar je het nu weer over hebt. Waar komt dit fenomeen vandaan, dat je elke keer dingen verzint die ik zogenaamd gezegd zou hebben, zodat je daarna heel hard kan roepen dat ik een leugenaar ben? Waar komt deze onzekerheid vandaan?

Gisteren heb ik trouwens wc-papier gekocht. Geen brood.
Koop dat weet ik nog héél goed! We hadden het over de prijzen in de supermarkten. Jij hield bij hoog en bij laag vol dat je graag meer geld uitgaf als jij dacht dat je een betere kwaliteit kreeg.

En nu ben je gewoon aan het centenschrapen. Met je 125 per uur. Dikke leugenaar :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')