abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218784691
Drielingmoeder Tatiana onderbroek in beeld, haar eigen billen even goed in beeld...en maar kijken of je wel goed in beeld bent.

[ Bericht 32% gewijzigd door Deisyy op 16-09-2025 10:17:12 ]
pi_218784811
DBM gaat vandaag voor 3 liter water drinken en allerlei powerlift gear kopen.

En gisteren heeft ze 1500 calorieën gegeten.

Ze heeft er zin in.
pi_218784870
Am boekt deze nachtjes al ver vooruit want dat scheelt geld.

Ha
Ha
Ha

Hou lekker een ander voor de gek.
  dinsdag 16 september 2025 @ 10:33:38 #129
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218784896
Maar hoeveel tegenstrijdigheden kan Sanneke benoemen in één bericht? M. slaapt altijd door, maar hij is wel altijd lief en leuk, slaapt weer na een flesje en meestal gaat D. eruit voor hem. Hoe weet je dat als hij zogenaamd altijd doorslaapt? En echt bizar dat je je werkende man zijn nest uit laat gaan, terwijl je eigen leven bestaat uit uitslapen, op de bank hangen en klagen.

Was ook weer zeer verbaasd over haar bericht over veewagens naast haar in de file. Precies een bevestiging van dat ze nooit buiten komt.
pi_218784935
Dan kan ze dus het ‘frikandellen eten’ schrapen van haar ‘dit ben ik’ lijstje (of hoe heet dat ook al weer)
pi_218784976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana onderbroek in beeld, haar eigen billen even goed in beeld...en maar kijken of je wel goed in beeld bent.

En kind op de wc filmen :|W
pi_218784984
Dbm vraagt doet vragen sticker, ze beantwoord 4 vragen. Bij de laatste: dit is echt de laatste hoor waren zoveel vragen! 🤣 Poehpoeh hard werken weer
pi_218784998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:

Ha
Ha
Ha

Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.

Leuk voor de kinderen hoor, maar doe nou niet of het normaal is dat gezinnen meerdere van dit soort weekeindjes kunnen boeken naast de vakanties (ik vind de prijzen van De vreemde vogel ook vreemd hoog voor wat je er voor lijkt te kriijgen). Als ik voor elke studiedag een overnachting moet gaan boeken (nog afgezien van het dat we er de vrije dagen niet voor hebben) dan ben ik blut.

Maar ja, als een dagje weggaan je werk is, dan leef je in een andere realiteit natuurlijk 🤪.
pi_218785046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vergeet haar lap dance shows niet😅
Ik zie Sjenkie nog zitten toen hij een lapdance kreeg 🫣🤢
pi_218785170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:52 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.

Leuk voor de kinderen hoor, maar doe nou niet of het normaal is dat gezinnen meerdere van dit soort weekeindjes kunnen boeken naast de vakanties (ik vind de prijzen van De vreemde vogel ook vreemd hoog voor wat je er voor lijkt te kriijgen). Als ik voor elke studiedag een overnachting moet gaan boeken (nog afgezien van het dat we er de vrije dagen niet voor hebben) dan ben ik blut.

Maar ja, als een dagje weggaan je werk is, dan leef je in een andere realiteit natuurlijk 🤪.
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
pi_218785217
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
Mirjan van Ijsland bedoel je _O-
pi_218785236
Oh ik dacht een van die 20 andere Mirjams/Mirjammen
pi_218785292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Mirjan van Ijsland bedoel je _O-
Oja sorry. Ik had het beter moeten typen. Heel blij dat Mirjam haar vriendin Annemarie (van DeInfluencendeMammievan) kon meehelpen 🫣☺️
pi_218785397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:

Ha
Ha
Ha

Totaal ongeloofwaardig 🤦♀
pi_218785408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.
pi_218785425
Flip weer met buikpijn naar huis 🤦‍♂️ virus seizoen is weer begonnen (wist niet dat die bij dbm ooit eindigde)
pi_218785506
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.

What a time to be alive.
pi_218785563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.

What a time to be alive.
Je vergeet de mc donalds.
pi_218785570
Hvk
Weer slaapproblemen met Louay, komt 's nachts om te drinken. Zij gaat echt nooit snappen dat ze moet stoppen met denken dat hij op die borstvoeding doorslaapt, dat gehang aan die t... laatst.
Dat is geen drinken.
Nu slaapt hij, joh als zij hem gewoon iedere dag gewoon op een vaste tijd einde ochtend in bed had gelegd was hij zeker gaan slapen.
Kind houd het gewoon niet vol de hele dag mee met de grote kids en op pad.
pi_218785603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:

What a time to be alive.

Precies dit😂
pi_218785642
Gadver Judith plaatst steeds vaker stories dat ze haar ogen uitpulkt 🤢
pi_218785663
Heb even weer een inhaalslag moeten maken op het vorige topic. Maar wat betreft die broer van Annemarie, Wouter, heb ik een hele hoop gemist.
Zijn insta degrillendebroer van is niet meer actief, enig idee onder welke naam we hem nu wel kunnen vinden? Ben benieuwd of er nog wat op staat.
pi_218785679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.
Dat wilde het bedrijf ongetwijfeld niet betalen.
Dan zou je de kosten voer die 2e hut nog kunnen splitsen, maar dat ging ze misschien te ver.
pi_218785701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:13 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Weer slaapproblemen met Louay, komt 's nachts om te drinken. Zij gaat echt nooit snappen dat ze moet stoppen met denken dat hij op die borstvoeding doorslaapt, dat gehang aan die t... laatst.
Dat is geen drinken.
Nu slaapt hij, joh als zij hem gewoon iedere dag gewoon op een vaste tijd einde ochtend in bed had gelegd was hij zeker gaan slapen.
Kind houd het gewoon niet vol de hele dag mee met de grote kids en op pad.
Hij is volgens mij ook een lichte slaper. Gister werd hij ook wakker can zn zussen toen die naar bed gingen.
pi_218785748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 12:31 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heb even weer een inhaalslag moeten maken op het vorige topic. Maar wat betreft die broer van Annemarie, Wouter, heb ik een hele hoop gemist.
Zijn insta degrillendebroer van is niet meer actief, enig idee onder welke naam we hem nu wel kunnen vinden? Ben benieuwd of er nog wat op staat.
Zijn grill account heeft een iets andere naam nu. Als je zijn naam intypt kom je er vanzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 16-09-2025 15:08:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')