En kind op de wc filmenquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana onderbroek in beeld, haar eigen billen even goed in beeld...en maar kijken of je wel goed in beeld bent.
Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:
Am boekt deze nachtjes al ver vooruit want dat scheelt geld.
Ha
Ha
Ha
Hou lekker een ander voor de gek.
Ik zie Sjenkie nog zitten toen hij een lapdance kreeg 🫣🤢quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vergeet haar lap dance shows niet😅
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, alsof Annemarie ook maar 1 symbolische cent betaalt voor dit verblijf. Het is overduidelijk een samenwerking, die nog even in het schema gepast moest worden voor deze maand.
Leuk voor de kinderen hoor, maar doe nou niet of het normaal is dat gezinnen meerdere van dit soort weekeindjes kunnen boeken naast de vakanties (ik vind de prijzen van De vreemde vogel ook vreemd hoog voor wat je er voor lijkt te kriijgen). Als ik voor elke studiedag een overnachting moet gaan boeken (nog afgezien van het dat we er de vrije dagen niet voor hebben) dan ben ik blut.
Maar ja, als een dagje weggaan je werk is, dan leef je in een andere realiteit natuurlijk 🤪.
Mirjan van Ijsland bedoel jequote:Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
Oja sorry. Ik had het beter moeten typen. Heel blij dat Mirjam haar vriendin Annemarie (van DeInfluencendeMammievan) kon meehelpen 🫣☺️quote:
Totaal ongeloofwaardig 🤦♀quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:29 schreef Lodelie het volgende:
Am boekt deze nachtjes al ver vooruit want dat scheelt geld.
Ha
Ha
Ha
Hou lekker een ander voor de gek.
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En gelukkig kan Mirjam samen met haar kinderen even inspringen om de samenwerking netjes af te vinken, bij gebrek aan de rest van de Geertsen. Altijd handig zo'n vriendin.
Je vergeet de mc donalds.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.
What a time to be alive.
Precies dit😂quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
Flip weer thuis. Straks lekker Roblox spelen, witbrood eten, snoepjes erbij en vanavond een rondje HAP met als troost een nieuwe knuffel van 50,- voor z’n trauma.
What a time to be alive.
Dat wilde het bedrijf ongetwijfeld niet betalen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer een beetje sneu dat ze Mirjam-met-kinderen niet ook heeft uitgenodigd voor de overnachting.
Hij is volgens mij ook een lichte slaper. Gister werd hij ook wakker can zn zussen toen die naar bed gingen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:13 schreef Henrike het volgende:
Hvk
Weer slaapproblemen met Louay, komt 's nachts om te drinken. Zij gaat echt nooit snappen dat ze moet stoppen met denken dat hij op die borstvoeding doorslaapt, dat gehang aan die t... laatst.
Dat is geen drinken.
Nu slaapt hij, joh als zij hem gewoon iedere dag gewoon op een vaste tijd einde ochtend in bed had gelegd was hij zeker gaan slapen.
Kind houd het gewoon niet vol de hele dag mee met de grote kids en op pad.
Zijn grill account heeft een iets andere naam nu. Als je zijn naam intypt kom je er vanzelf.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:31 schreef Kaascroissantje het volgende:
Heb even weer een inhaalslag moeten maken op het vorige topic. Maar wat betreft die broer van Annemarie, Wouter, heb ik een hele hoop gemist.
Zijn insta degrillendebroer van is niet meer actief, enig idee onder welke naam we hem nu wel kunnen vinden? Ben benieuwd of er nog wat op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |