SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmmm, wie was dat gister dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is mijn eerste bestelling
zal Fles wel geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm, wie was dat gister dan ?
fles was dus vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Picnic is ook weer binnen. Ik kan weer naar bed allen
Waaien die niet om nu?quote:
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...quote:
Alleen de takken.quote:
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is het gewoon normaal weer. Niet zo als aan de kust...
Ow...quote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik ging net opzoeken wanneer de wind hier weer wat ging liggen.
Woensdag
Wel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow...
Als ik nu spring, blaast de wind me naar huis.
Of juist niet, je bent toch een Nattekat?quote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Ohquote:Op maandag 15 september 2025 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel tegen, ben nu in de Rijn beland
Kleine misrekening.
Sturen. Wind blaast net in de verkeerde richting.quote:Op maandag 15 september 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ging het mis met sturen of.met remmen?
tenzij je een nieuwe wildequote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte dag om je witte auto net daar te parkeren.
quote:
Neem aan dat er niemand in die auto zat dan.quote:Op maandag 15 september 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de radio dat er geen gewonden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |