Voor erbij?quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwen
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.quote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwen
Nooitquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.
Dat doet een normaal denkend persoon toch nietquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?
De inzet graag via www.fok.nl/minisnacksquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra je deze verliefdheid accepteert gaat je moederinstinct vanzelf pruttelen. Over 6 maanden ben je zwanger.
Kleine mini-snacksquote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Een tortilla is een soort van plat brood... Ik ga keer proberen, misschien wel goede combi.quote:Op maandag 15 september 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?
Maar we zitten op FOK!quote:Op maandag 15 september 2025 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet een normaal denkend persoon toch niet
Zie maar eens van een bronstige Marokkaan af te komen, nee is desnoods al zijn moeders verkopen om toch nog op de preut te geraken.quote:
quote:Op maandag 15 september 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Wil je nooit trouwen @:bitterbal ? Met zo'n donker ralkleurtje in een wit pak op het strand in Agadir ofzo.
Als die veel geld heeft....quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee. Denk niet dat dat mij iets oplevert
Dat ziet hij wel.quote:Op maandag 15 september 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij ziet mij ook niet als een goede match
Geen idee. Hij heeft het gezegd. Niet dat ik geen goede match ben maar dat die 'vrij wil zijn'. Maar hij weet ook dat ik niet wil trouwen en geen kinderen wilquote:Op maandag 15 september 2025 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ziet hij wel.
Maar dat is jezelf wel heel kwetsbaar opstellen natuurlijk, dat doet hij als "echte man" natuurlijk niet
Een man gaat toch niet elke dag met je bellen als ie je niet zo ziet.
Klopt.quote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat trouwen voor een man juist goed is maar voor een vrouw niet. Single vrouwen zijn gelukkiger, ervaren minder stress en leven langer en dit andersom geldt juist weer voor mannen
Ze kunnen zoveel zeggenquote:Op maandag 15 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat trouwen voor een man juist goed is maar voor een vrouw niet. Single vrouwen zijn gelukkiger, ervaren minder stress en leven langer en dit andersom geldt juist weer voor mannen
quote:Op maandag 15 september 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Bitterbal op een pizza was wel lekker (Koningsdag special van New York Pizza geloof ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dat zijn gewoon jaloerse vrouwenquote:
Dan ben je gewoon leuk voor erbij.quote:Op maandag 15 september 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft het gezegd. Niet dat ik geen goede match ben maar dat die 'vrij wil zijn'. Maar hij weet ook dat ik niet wil trouwen en geen kinderen wil
Een pizzabodem kun je bijna alles op kwijtquote:Op maandag 15 september 2025 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitterbal op een pizza was wel lekker (Koningsdag special van New York Pizza geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |