Hij kwam zo bij je in de frituurpan liggen?quote:Op maandag 15 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah in my defence. ik heb echt mijn best gedaan om hem te ontlopen
ja een beetje wel. Toen die hier was vroeg die elke keer of ik mee ging naar het strand of mee ging naar dit of mee ging naar de gym of blabla dus ik zo nee nee.quote:Op maandag 15 september 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kwam zo bij je in de frituurpan liggen?
denk dat dat mijn avondeten gaat worden. boterhammen met kroketjesquote:
en mayo?quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat dat mijn avondeten gaat worden. boterhammen met kroketjes
Daar koop je alles 5e hands, zal wel iemand brood in hebben staan toasten toen ie het kochtquote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vast wel maar hij moest hulptroepen inschakelen om te vragen waar die zo iets kan kopen
hij zegt dat die hem heeft uitgeprobeerd in de winkel. Blijkbaar kan je daar je brood toasten voordat je iets koopt
doe niet zo smerigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps O+
quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar koop je alles 5e hands, zal wel iemand brood in hebben staan toasten toen ie het kocht
Twee dagen Expeditie Robinson is al zwaarder dan dat.quote:Op maandag 15 september 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is een bevalling niks bij.
Wat doe je nou alsof je iets hebt opgelopen waar je geen zin in hebt.quote:Op maandag 15 september 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een beetje wel. Toen die hier was vroeg die elke keer of ik mee ging naar het strand of mee ging naar dit of mee ging naar de gym of blabla dus ik zo nee nee.
1 keer zijn we wel naar het strand geweest en een keer naar een open mic avond ergens. En toen die weg ging dacht ik yes daar zijn we van afmaar goed toen ging die bellen en dat die doet die nu elke dag sinds dat die weg is
quote:Op maandag 15 september 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Soort broodje kroket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe je nou alsof je iets hebt opgelopen waar je geen zin in hebt.
Je neemt toch zelf die telefoon elke keer op.
Bal is verliefd.
Bitterbal en frikandel sitting in a treequote:Op maandag 15 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verliefd ben ik niet. vind hem wel leuk
we zijn geen goede match. hij zoekt een vrouw om kinderen mee te krijgen en te trouwenquote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bitterbal en frikandel sitting in a tree
F-R-Y-I-N-G-Gquote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bitterbal en frikandel sitting in a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zou een kroket in een wrap lekker zijn?Wat als je een broodje platrolt, en dan om een kroket wrappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |