Het is wel een lastig geval hè?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
Nu stuurt die een foto van een panini gril
heeft die dat gekocht
Hebben ze daar geen Blokker ?quote:Op maandag 15 september 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
HIj wist niet waar die een broodtoaster moest kopen dus ik zo van hoe kan je dat nou niet weten? Is dat een vrouwen ding ofzo , omdat ze altijd in de keuken staan.
Zegt die ja.
Nu stuurt die een foto van een panini gril
heeft die dat gekocht
hoezoquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar dit wat jij uitzoekt is duidelijk geen man.
vast wel maar hij moest hulptroepen inschakelen om te vragen waar die zo iets kan kopenquote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Blokker ?
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar voor een paar weekje, niet permanent
hmmmquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Verkeerd account @UitStralingquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat een man niet alleen weet wat een "broodtoaster" is. Die kunnen die uit elkaar halen en repareren. Desnoods eentje bouwen van een punaise, 2 paperclips en een beetje spuug.
Uit elkaar halen zou me nog wel lukken.quote:
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.quote:Op maandag 15 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verkeerd account @:uitstraling
Je kontgat en je mond?quote:Op maandag 15 september 2025 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje man heeft van nature al 2 sterren achter het fornuis.
MacGyverquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
O_oquote:
das toch manflu. schijnt heel erg te zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
En ik lig ook niet de hele dag op de bank bij een griepje
Ja, die is ook heel erg.quote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Daar is een bevalling niks bij.quote:Op maandag 15 september 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel erg.
Ja, ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijnquote:Op maandag 15 september 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch manflu. schijnt heel erg te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |