jepsquote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is Australië dichterbij dan Europa of Marokko
quote:Op maandag 15 september 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
zijn broodtoaster is kapot dus vandaag kreeg die een elektrische schok. Ik deed het bijna in mijn broek
Dat gebeurt wel vaker. Onbegrijpelijke wezens die vrouwen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
dus jullie begrijpen helemaal niet wat wij dan zeggen
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.quote:Op maandag 15 september 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar![]()
dus jullie begrijpen helemaal niet wat wij dan zeggen
Neequote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.
Yes, wij zijn een soort versie 2.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat een vrouw zijn de biologische default setting is? Dat mannen dus een soort van rare per ongeluk uitvinding zijn?
Jouw roze preterwtje is slechts een onvolgroeide piel.quote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat een vrouw zijn de biologische default setting is? Dat mannen dus een soort van rare per ongeluk uitvinding zijn?
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.quote:
Nee het is andersomquote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw roze preterwtje is slechts een onvolgroeide piel.
ik vind dat wat ver om naar toe te reizen om een beschuitje te etenquote:Op maandag 15 september 2025 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je die baan dan maar toejuichen.
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastigquote:Op maandag 15 september 2025 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon je plas ophouden.
Groovy.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.
Het zal je maar overkomen zeg
Er moet dus eigenlijk een soort dopje voor ontwikkeld worden.quote:Op maandag 15 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastig
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.quote:Op maandag 15 september 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je heel erg moet lachen is dat soms wat lastig
hmm geloof dat ik dat ook kan?quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.
quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Er moet dus eigenlijk een soort dopje voor ontwikkeld worden.
het komt bij mij niet vaak voor dat er geen urine in de pot zit nadat ik klaar ben met poepenquote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geloof dat ik dat ook kan?
oh zo. Nee dat kan ik idd ook niet.quote:Op maandag 15 september 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
het komt bij mij niet vaak voor dat er geen urine in de pot zit nadat ik klaar ben met poepen
Ja, mooi, makkelijk en simpel. Zo had het moeten blijven.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enkel gemaakt voor seks en genetische diversiteit.
Het zal je maar overkomen zeg
voor wat ik begrepen heb...quote:Op maandag 15 september 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo. Nee dat kan ik idd ook niet.
Mannen kunnen dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |