Je steekt er toch heel wat tijd in anders.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt omdat we totaal niet een goede match zijn
heel goedquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzettenquote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt echt compleet van de relatie af natuurlijk, als je beiden elkaars leven leuker maakt dan ben je ook beiden gelukkiger dan als single lijkt me.
Ik heb alleen ervaring met Tena Menquote:
Als je een vrouw treft die zo denkt over het huwelijk, run Forrest, RUN!quote:Op maandag 15 september 2025 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers.
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat een vrouw verwacht dat het leven één groot feest is zodra ze getrouwd is. Dan kom je toch van een koude kermis thuis wanneer dat uiteindelijk niet het geval blijkt.
Ik heb het nooit gezien op wat reclames na, en nooit begrepen waarom iemand er naar zou kijken eigenlijk.quote:
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast isquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zijn jullie niet gewoon vrienden nu dan eigenlijk? Dan kun je 'm gewoon nog spreken toch als ie gaat daten.
ja dat kan tochquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je steekt er toch heel wat tijd in anders.
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben misschien te praktisch ingesteld maar ik zie niet echt reden om te trouwen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het zwarte op de pizza.
ho wacht.....quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja door het geflirt en de seksuele opmerkingen denk ik niet dat dat gepast is![]()
Plus ik heb geen interesse in een vriendschap met hem eigenlijk
Ik ben voor de wet getrouwd voor onze hypotheek samen makkelijker te kunnen betalenquote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn (m.i.) inderdaad ook maar weinig redenen.
arme nasibal, straks maakt ze gehakt van hemquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan het het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meerquote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho wacht.....
geen interesse in een vriendschap...
maar je wilt gewoon de seksteksting.
Fiscaal zijn er wel voordelen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
En in zijn cultuur hebben ze al geen eens vrienden van het andere geslacht
Zolang je getrouwd blijft wel jaquote:Op maandag 15 september 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiscaal zijn er wel voordelen.
Het ministerie van Gewichtige Zaken betaalt uitstekend en de rest laat ik heel convenient even weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een wipje is het ook niet noodzakelijk om getrouwd te zijn en voor de financieën hoeft de gemiddelde man het al helemaal niet te doen.
quote:Op maandag 15 september 2025 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens vrienden van hetzelfde geslacht
Samen met de zwembadmeneer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de scheiding is de vrouw weer winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |