Ze zitten wel op Reddit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Stepperoller het volgende:
...
Jonger dan 25 jaar is tegenwoordig eigenlijk volledig afwezig, omdat een internetforum iets uit vroegere tijden is. In de leeftijdscategorie 25 - 30 jaar zijn nog een paar gekken te vinden die heel ouwelijk zijn voor hun leeftijd, maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Dat weet ik, maar FOK! is Reddit niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze zitten wel op Reddit.
Maar dat zit technisch zo in elkaar dat het beter aansluit op de huidige tijd.
Ik vind Reddit echt voor mongolenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar FOK! is Reddit niet.
Ik ben nu 51 jaar sind 17 januari!quote:Op maandag 15 september 2025 12:35 schreef theodoorpaardje het volgende:
Vraag het wel eens af, soms praten jullie als jonge mensen, maar dan zie ik "fokker sinds 1999" en dan denk ik joh..
Maar goed. Hoe oud (of jong) zijn jullie ongeveer? Is er een soort leeftijdscategorie hier of komt iedereen samen?
Perfect voor jou dan!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Reddit echt voor mongolen
Tough lovequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja zeg
Dacht dat we vrienden waren
Nee hoor. Kan je bij mij al vanaf dag één afleiden aan mijn gebruikersnaam.quote:
@Hiddendoe is denk ik de oudste hier.quote:Op maandag 15 september 2025 19:22 schreef mitt het volgende:
Wie zou de oudste fokker zijn die er nog regelmatig is?
Denk @:yvonne
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Hiddendoe is denk ik de oudste hier.
Iemand hier zei dat je 60 bent namelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat je 60 bent namelijk.Dat leek me al vreemd maar bedankt voor de opheldering.
Maar ik denk wel dat je één van de oudste actieve user bent.quote:
Is Sigaartje ook niet op leeftijd?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hoop in november 78 te worden, maar volgens mij ben ik niet de oudste hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |