Van mensen?quote:
Nee, ik kwam tot seizoen 3 en daarna door tijdgebrek niet meer aan toe gekomen. Ik ben weer begonnen aan seizoen 1. Maar daar moet ik ook weer eens mee verder.quote:Op maandag 15 september 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Heb je de Red Wedding al gezien in GoT? @:Luctor.et.Emergo
Mussen moet je ook niet met adelaars samenhouden.quote:Op maandag 15 september 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mensen?
Ja hoor die is groeiende. Je staat er niet op.
Mes onder de hete kraan houdenquote:Op maandag 15 september 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie nog een leuke stunt lezen?
Ik kocht zaterdag brood, gelijk in de vriezer gegooid. Kom ik er gisteren achter dat het ongesneden brood is en dat ik dat dus bevroren heel slecht kan snijden
Een dodenlijst?quote:Op maandag 15 september 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft altijd een lijstje
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn tochquote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
Oh. Ja dat kan uiteindelijk hetzelfde betekenen maar à laquote:Op maandag 15 september 2025 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een lijst van mensen die moeten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kan wel maar doe ik niet.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
quote:Op maandag 15 september 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
Oh wat zonde. Een lelijke kras op mijn laptop.Dit is een teken dat die van jou is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dank voor de tip.quote:Op maandag 15 september 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mes onder de hete kraan houden
Been there done that
Kon de AH wel vervloeken.
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk leven heb je als dit grote problemen zijn toch
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Nooit gedacht een tip van NatteKat aan te nemen
Ik duim voor jequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven wil ik ook simpel zijn.
Nee en neequote:Op maandag 15 september 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, NatteKat en jij zijn een goed stel. Ik ben alleen bang dat Âmbar minder enthousiast zal zijn.
Ik vind dat we als samenleving ook wel eens een keer mogen zeggen, "genoeg is genoeg", de gratis centjes zijn op.quote:Op maandag 15 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kun je daar ook de verzekering voor bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |